0.7

76 16 0
                                    

"Milas! Milas! Nerdesin?!"

Sesin geldiği yöne döndüğümde yine o kırmızı gözler ile karşı karşıya kaldım.

Yine oluyordu işte istemediğim herşey yine başıma geliyordu.
.
.
.
.

Scara'dan

Kazuha: Milas..

Elimdeki Milas isimli kedi Kazuhayı görür görmez kucağımdan atladı ve Kazuhaya doğru koştu.
Kazuhada eğilerek kedisini kucağıma aldı.

Kafasını kaldırıp bana baktı, gözlerinde hayal kırıklığı vardı hayal kırıklığı değilde daha çok kalp kırıklığı denebilirdi sanırım.
Oldum olalı insanları çok umursayan biri değilimdir. Ama o kırmızı gözler bana birşeyleri daha çok önemsetiyordu.

Kazuha arkasını döndü ve geldiği yerden geri dönmeye başladı o uzaklaştıkça içimdeki boşluk daha da artıyordu.

Telefonum çalmaya başlamıştı bende yolun diğer tarafına dönüp telefonumu açtım.

Scara: Efendim?
.
.
.
Kazuhadan

Scara ile karşılaşmayı beklemiyordum, Aman Allahım kalbim küt küt atıyor!
Sokağın dönüş kısmından döndükten sonra durdum. Kalbimin olduğu yere elimi koydum sakinleşmeliydim.

Evet beni reddetmesine rağmen ben yinede vazgeçmedim. Yani sanırım geçmek üzereyim de denebilir.
Sokağın başındaki bir çöp konteynerinin arkasına geçip kafamı uzattım ve Scarayı izlemeye başladım.
Kaşlarını çatmış sinirli sinirli telefondan biri ile konuşuyordu.
Bende götümü sıkıyordum bir ses çıkmasın diye.

Milas miyavlamaya başlamıştı.

Kazuha: Şşş.. Milas sessiz ol..

Milas sanki beni anlarmışcasına sesini kesti.
Geri Scarayı izlemek için döndüğümde,onun bu tarafa baktığını fark ettim. Telefonu kapatmıştı, ve olduğum tarafa doğru yürümeye başlamıştı. Ne yapacağımı şaşırdım elim ayağım birbirine dolanmıştı ve bunun üstüne birde Milas kucağımdan atladı ve koşmaya başladı bende arkasından gideyim derken yere kapaklandım.

Kazuha: Amanın dizim!

Oturma pozisyonuna gelip eşofmanımı dizime kadar çekip yarama bakmaya başladım, o sırada arkamdan gelen ses ile irkildim.

Scara: Hm? Sapık olduğunu biliyordum ama bu kadar değil.

Sesin geldiği yöne döndüm. Scara kalkmama yardım etmek için elini uzatmıştı.
Kafasını geriye doğru çevirmiş yüzünü göstermiyordu.

Kazuha: Teşekkür ederim.

Scara bir şeyler mırıldandı ama onu duyamadım

Scara:Evet evet herneyse.

Dedikten sonra uzaklaşmaya başladı arkasında öylece baka kalmıştım o sırada bacaklarımda hissettiğim tüyler ile başımı yere eğdiğimde milas'la göz göze geldim
Yeşil gözleri direkt olarak gözlerime bakıyordu sonrasında yere eğilip milas'ı kucağıma aldım

Kazuha: Seni yaramaz kedi senin yüzünden dizim yaralandı

Deyip başını okşamaya başladım o sırada o da mırlamaya başlamıştı sonrasında sokağın diğer tarafına dönüp evime ilerlemeye başladım.
.
.
.
.
Sınav haftası sebebiyle bölüm atamadım Bu nedenle özür dilerim(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)
Tatildeyken de çok fazla bölüm atabileceğimi pek düşünmüyorum ama en az bir bölüm atmaya çalışacağım sonrasında umarım rutine bağlayabilirim çünkü bu tarz şeyler pek iyi değilim ve genelde eğlencesine yazıyorum. (⁠。⁠ノ⁠ω⁠\⁠。⁠)
Öpüldünüz(⁠*⁠^⁠3⁠^⁠)⁠/⁠~⁠♡

 (⁠。⁠ノ⁠ω⁠\⁠。⁠)Öpüldünüz(⁠*⁠^⁠3⁠^⁠)⁠/⁠~⁠♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin