0.8

70 14 7
                                    

(medyadaki kazuha usta doğru soyluyro)

bu bölüm texting var(çok az)

.
.
Kazuha: Seni yaramaz kedi senin yüzünden dizim yaralandı

Deyip başını okşamaya başladım o sırada o da mırlamaya başlamıştı sonrasında sokağın diğer tarafına dönüp evime ilerlemeye başladım.
.
.
.

Heizou'dan

Kazuha,Venti,Xiao,ben ve Aether bir kafede buluşmuş oturuyorduk. Kazuha Scaranın onu reddetmesinden sonra biraz daha iyi gibiydi onun için endişeliydim, doğal olarak aşık olduğum çocuğun başkasından dolayı canının yanması benimde canımı yakıyordu.

Kazuhanın güldüğünde kısılan o güzel kırmızı gözleri, el hareketleri, saçma bir olay olduğunda dudağının hafif kıvrılması kısaca herşeyiyle benim için bir tanrı gibi kutsanmış biri olarak görmemi sağlıyordu.

Venti: Aloo Heizou daldın yine

Ventinin beni sallaması ile kendime geldim.

Heizou:Pardon dalmışım.

Kazuha: Ah bu arada çocuklar.

Demesiyle birlikte hepimiz dikkatimizi Kazuhaya verdik.

Kazuha: Geçen gün Milas yine sokağa kaçtığında Scara ile karşılaştım ve ben milası ararken o kucağına almış seviyordu o anı fotoğraflamak istedim!

Kazuhanın cümlesi zaten beni yerle bir etmişken o anın fotoğrafını istemesi başımdan aşağı yüz derece bir kaynar suyun dökülmesine sebep oldu. Nasıl olurda hala onu sevebilir, anlamıyorum...

Venti: Ne ciddi misin?! Harika bişey bu sonra noldu?

Xiao: Birincisi olarak Venti senin beynini sikeyim ikincisi olarak Kazuha çok tehlikeli sulardasın bak zaten o çocuk seni üzdü daha ne kadar ona takılı kalacaksın?

Heizou: Xiao haklı kazuha daha ne kadar takılı kalacaksın ona?

Durmadan Xiao nun lafını devam ettirdim Kazuha bize buruk bir gülümseme sunmuş ve kafasını öne eğmişti.

Kazuha: Emin olun o kadar kolay olsaydı şuanda bırakmış ve kendimi mutlu etmeye çalışırdım ama istediğim zaman bırakıyım olmuyor, keşke olsaydı.

Aether: Seni anlıyoruz Kazu ama senin iyiliğini düşündüğümüz için senin için endişeliyiz bu konu hakkında.

Kazuha sustu birşey demedi, mutsuz olduğunu ve Scarayı hala sevdiğini her halinden belli ediyordu.

Kazuha: Çocuklar bu günlük bu kadar yeterli evde yapmam gereeken ödevlerim var.

Xiao anlamzca kafasını bana çevirdi ve bende bilmiyorum anlamında omuzlarımı kaldırıp indirdim.

Venti: Pekala görüşürüz Kazu!!

Kazuha gittikten sonra bir sessizlik olmuş ve Aether ortaya bir fikir atmıştı.

Aether: Bence Scarayı çağıralım ve derdi neymiş ne değilmiş öğrenelim diyorum yoksa Kazunun bu hali hepimizi ve özelliklede onu derinden etkiliyor.

Scarayı çağırma planı pek fazla içime oturmasa da Xiao telefonunu çıkarıp ona yazmıştı bile.

Scara

Xiao:
Selam scara acaba bugün x kafesine gelebilir misin?

Scara:
Gelirim gelmesine ama olay nedir?

Xiao:
Geldiğinde konuşmamız gereken bir konu var müsaitsen lütfen gel

Scara:
Tamam 15 dakikaya orada olurum.

Xiao: tamam ona yazdım 15 dakikaya geleceğini söyledi.

Bir süre sonra aramızda boş bir muhabbet başlamıştı scara ise dediği gibi 15 dakika sonra burada olmuştu.

Aether: hoş geldin scara şuradan bir sandalye Çek gel buraya otur.

Aether sandalyesini birazcık yana kaydırıp scara için yol açtı.

Scara boş bir sandalye bulup onu bizim masamıza getirdi ve oturdu.

Scara: pekala konu nedir neden buraya çağrıldım?

Xiao: bu konu hakkında Selim pek fazla rahatsız etmek istemezdim fakat Kazuha gerçekten iyi olmamaya başladı bu yüzden dolayı seni konuşmak için çağırdık.

Scara'dan


Tanrım Bu bir şaka olmadı bu konuyu bırakalı uzun zaman olmadı mı?!

Scara: gerçekten beni bunun için mi çağırdınız buraya?! Pekala ben gidiyorum!

Heizou kolumdan tuttu

Heizou: hadi ama scara birazcık en azından bizi dinle lütfen Kazuha gerçekten çok mutsuz. En azından onun hakkında düşündüğün şeyleri söyle.

Derin bir iç çektim, sahiden Kazuha hakkında ne düşünüyordum bunu ben de bilmiyorum sanırım..

Scara: o salak hakkında düşündüğüm tek şey takıntılı biri olması başka bir şey değil!

Konumu hızlıcana heizounun elinden çektikten sonra döndüm ve konuşmaya devam ettim.

Scara: mümkünse arkadaşınıza söyleyin bir daha benimle muhatap dahi olmasın gerçekten bu olaydan çok sıkıldım!

Ve hızlı adımlarla kafeden çıkıp uzaklaştım.
.
.
.
.
.
.
Alın bakalım size bölüm yine yıllar boyunca kaybolmaya gidiyorum 🥰

ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin