Sabah saat 08.30 gibi kalkıp Zilan ile kahvaltı hazırladık.Kahvaltımızı yaptıktan sonra ben ortalığı topladım.Zilan ise eşyalarını almak için eve gitmişti.Yarım saat sonra Zilan gelmişti.Daha erken olduğu için hazırlanmadık ve içeri gidip film açıp izlemeye başladık.Filmi izlemeye başladıktan sonra kapı çaldı.
"Hangi sikik beyinli 09.00'da gelir ki."diye diye kapıya gittim.Açtığımda gelenin kargocu olduğunu gördüm.
"Tuana Akdoğan?"dedi."Benim.Buyrun?"dedim ve elime bir kargo poşeti verdi"Bu sizin."dedi ve gitti.İyi de ben internetten felan birşey almamıştımki.Kargo poşetini aça aça içeri gittim.
Zilan"Ne gelmiş?"dedi ve yanıma geldi.Açtığımda bir kaç fotoğraf ve magazin gazetesi gördüm.Gazeteyi açıp okumaya başladım;
TUANA AKDOĞAN BÜYÜK CEZA ALDI.
GİZEM GÜNEŞTEPE'Yİ FENA HIRPALAYAN TUANA AKDOĞAN 2 HAFTA NE ARENAYA ÇIKABİLECEK,NE DE ANTREMANLARA GİDEBİLECEK.CEZANIN VERİLDİĞİ TARİHİN ÜZERİNDEN 1 HAFTADAN FAZLA BİR ZAMAN GEÇTİ.O GEÇEN GÜNLERDE TUANA'NIN TERASINA YAPTIRDIĞI SPOR SALONUNDAN BİR KAÇ GÖRÜNTÜLER SİZİ BEKLİYOR...
Gazeteyi açıp baktığımda dışarıdan benim terasım çekilmişti.Ve ben de boks torbasını yumrukluyordum.Kimdi benim evimi bilen.Onu bulup sonunu Gizem sürtüğü gibi yapacaktım.Hangi gerizekalı benim evimi bulmuştu.Zilan elimden gazeteyi alıp okumaya başladığında bende fotoğraflara bakmaya başladım.Fotoğrafta Emir şerefsizi ve daha yaraları bile geçmemiş olan Gizem vardı.Emir'in yüzü gülmüyordu ama Gizem sürtüğü ona yavşıyordu.Bu kişiyi bulabilirdim.Çünkü Emir'in odasının dışından gizlice çekildiği belliydi.Biraz uğraşırdım ama bulurdum.Fotoğrafın arkasında bir yazı vardı.Okumaya başladım;
Gizem'in yaraları bile geçmemişkin buna cesaret edebiliyor.Gizem güzel kadın bebeğim.Sana Emir'in yanında yer almak düşmez.Emir'e yaklaşmayacaksın.Sonun kötü olur yoksa.
Siyah Pelerinli...
Siyah pelerinli...Kimdi bu gerizekalı.Kimdi acaba.Aşırı merak etmiştim çünkü kendini bir bok sanıyordu.Zilan ise"Oha kızım.Buneee!!"diye bağırmaya başlamıştı bile.Elimden fotoğrafı da alıp baktığında şaşırmıştı."Seni kim tehdit edebilecek kadar yürek yemiş acaba."dedi.Haklıydı.Bu ilk değildi aslında.Ama bu mal lakap takmıştı.Diğerleri isim veriyordu direkt.Ya da gören varsa direkt bana söylüyordu.Bu 5 dakika içinde bile kimse arayıp birşey demediyse,kimse görmemiş demektir.Zilan ile bu konuyu biraz konuşup filme geri döndük.
Film bittiğinde saat 11.36'ydı.Düğün akşam 17.00 gibi başlayacaktı ama biz Esma'nın yanına gidecektik.Normal günlük kıyafetlerimden giydim.Altıma kısa beyaz bir etek.Üstüme de vintage bluzlarımdan birini geçirdim.Birkaç takı takıp makyaja geçtim.Sade bir makyaj yaptım.
Makyaj çantamı felan hazırladım ve gerekli malzemelerimi alıp Zilan'ı beklemeye başladım.Oda banyodan giyinip çıkmıştı.Altına gri bir kot,üstüne beyaz crop,ceket olarak da deri bir kahverengi ceket almıştı.Güzel görünüyordu.
Elbiselerimizi de alıp evden çıktık.Arabaya koyduktan sonra bizde bindik ve Esma'nın evine doğru sürmeye başladım.Eve vardığımızda Esma bahçe de köpekleriyle oynuyordu.Ben korktuğum için yaklaşmıyordum.Zilan koşarak Esma'ya sarıldı.Esma benim korktuğumu bildiğinden köpeklerinin tasmalarını taktı ve yanıma Zilan ile geldi.Bana sarıldı ve havadan sudan konuşarak eve girdik.Esma bize kahve yapmaya başladı.Bizde salonda Esma'yı bekliyorduk.Kahveler olduğunu bildiren bir alarm çaldıktan sonra yardım etmek için mutfağa gittim.Esma ile kahveleri doldurup salona geçtik.Ve dedikodu seansımızı başlatmıştık...
2 saat sonra...
Dedikodu seansımız bittiğinde saat 13.00'dı.Esma'nın kuaföre gidip hazırlanması gerekiyordu.Bu sefer saçımızı bizde kuaförde yaptıracaktık.Esma'nın hazırlanmasını bekledikten sonra çıkıp kuaföre doğru sürdüm.Vardığımızda İlk Zilan'ın saçı yapılacaktı.2 tane boş yer olduğundan mecburi ya Zilan ya da ben bekleyecektim.En iyisinin beklemek olduğuna kanaat getirip beklemeye başladım.Yaklaşık 1 saat sonra Zilan'ın saçı bitmişti ve o sıradaa benim saçım yapılacaktı.Zilan ile ben kuaför makyajlarını çok ağır bulduğumuzdan kendimiz yapacaktık.Zilan'ın saçı bitene kadar Esma'nın da saçı bitmişti ama o makyajını burada yaptıracaktı.Ben saçıma ağır olmayan bir maşa yaptırmak istedim.
Benim saçımda 1 saate bitince Esma'nın da makyajı bitmişti.Masrafları ödedikten sonra çıkıp arabaya tam binecekken çok büyük bir ses duyuldu;
Bir silah sesi...
(kısa oldu ama bayadır bölüm atamadım o yüzdenelimden geldiğince diğer bölümü erken atmaya çalışıcamm.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU VE ARENA (Ara Verildi)
De TodoBir oyuncunun ve boksörün hayatı ne kadar zor olabilirdi? ben Zilan TEKİN ve en yakın arkadaşım Tuana AKDOĞAN ile kafamızı büyük bok çukurlarına sokmuştuk ve bu kafalar bok çukurundan çıkamayıp daha çok batıyordu.