ALICE'S POV
Am auzit tipete din bucatarie.
- Sunt ai vostri sau ai mei? a intrebat Rita cu o voce obosita.
- Cred ca sunt ai mei, am raspuns, lasandu-mi jos ceasca de cafea.
Vorbeam cu Perrie, Lola, Rita si Sophia la telefon. Faceam asta cel putin o data pe zi. Aveam o conferinta telefonica in care ne pierdeam toate si ne eliberam de stres.
- Cum te descurci cu doi? a intrebat Perrie amuzata.
- Sunt trei. L-ai uitat pe Harry.
- Chiar, ce fac Thomas si Rose? a intrebat Sophia.
- Ah, plini de energie. In cam jumatate de ora o sa trebuiasca sa ma lupt cu ei sa faca baie. Loveste sau inca nu? am intrebat-o pe Sophia.
Da, Sophia era insarcinata.
- Nu imi dau seama daca loveste sau imi e foame, a raspuns si toate am ras.
- Vorbind de mancare, numai Amelia mananca numai cartofi prajiti si dulciuri? a intrebat Perrie.
- Ai reusit sa o faci sa manance doua feluri de mancare? Ce fel de vrajitoare esti? a intrebat Rita. Felix e foarte pretentios la mancare. Numai camioane si chestii necomestibile.
- Jur, sunt asa neexperimentata! s-a auzit si vocea Lolei.
- Trebuie doar sa pui un copil in tine si lumea o sa capete o alta culoare! a explicat Sophia.
- Culoarea vomei in primele sase luni si a scutecelor murdare in urmatoarele, a spus Rita si toate am inceput sa radem.
Mi-am facut drum spre sufragerie de unde inca se auzeau tipete. I-am vazut pe Harry care o avea pe Rosie asezata pe umeri. Ea se tinea de fruntea lui cu ambele maini si piciorusele subtiri ii veneau de o parte si de alta a gatului lui Harry. Thomas era invartit de Harry cu repeziciune. Am ramas pentru cateva momente uimita.
- Trebuie sa inchid, fetelor. Harry imi omoara copiii. Ii salut pe baieti.
Si apoi am inchis. Ei s-au oprit cand m-au observat si toti radeau cu pofta.
- Harry, ai grija ce faci cu ei! l-am dojenit, apropiindu-ma de ei. Thomas mi-a sarit in brate si l-am ridicat, desi devenea greu.
- Linisteste-te, mami! O sa fie bine! a raspuns Harry.
Obisnuia sa imi spuna "mami" de fata cu copiii, lucru ce ma facea sa zambesc. Cred totusi ca el o lua pervers.
- Ce ar fi sa va jucati putin cu jucariile, in regula? a intrebat Harry, lasand-o pe Rose jos.
- Mergem saptamana asta sa ii vedem pe Amelia si Felix? a intrebat Thomas.
- Mergem chiar azi, Tommy, a raspuns Harry.
Copiii au batut din palme, iar apoi au fugit in spatele canapelei si au inceput sa rada. Harry mi-a inconjurat talia cu mainie si mi-a zambit.
- Ce fac fetele? a intrebat, plasand un sarut pe fruntea mea.
- Bine. Zayn si Niall erau la lucru si Sophia inca e gravida.
El a ras usor.
- Deci, mami! Astazi sunt liber toata ziua. Ce facem?
- Copiii trebuie sa doarma de pranz, am raspuns, ridicandu-ma pe varfuri. O sa avem cateva ore libere, tati.
- La naiba, ce bine suna! a suierat.
CITEȘTI
Possessive Love - Harry Styles A.U. - II. Bounds
Fanfiction"Daca imi place sa repet greselile trecutului meu?" - Harry "Prea multe legaturi pe care as vrea sa le rup." - Alice Continuarea de la Possessive Love - I. Syndrome. ~COMING SOON~ All rights reserved @fluffyworld . Multumesc @OanaSarbu pentru coper...