ALICE'S POV
M-am trezit de la sine si m-am rasucit instinctiv ca sa il caut pe Harry. La naiba si cu obiceiul asta. El statea pe parginea patului in fund, cu spatele la mine, inca imbracat cu hainele de ieri.
Ieri. Ce dracu' a fost cu ziua de ieri? Sa lasam de o parte momentul cand a sarit la mine ca si cum ar fi vrut sa ma raneasca. Sa trecem peste toate secretele care nu ar trebui sa existe intre noi, mai ales ca acum avem o familie impreuna, o familie pusa in pericol din cauza unor oameni care au dosare pline cu informatii despre noi pe care nu am voie sa le citesc si care nici nu stiu unde sunt. Sunt dispusa sa trec cu vederea si faptul ca ne-am certat si am tipat unul la altul ca si cum voiam sa ne spintecam in doua cu cuvinte. Le pot uita.
Dar ce nu pot uita, e tacerea. Mereu asta a fost punctul de rascruce al nostru. Tacerea fie ne apropia, fie ne dezbina. Ne aducea la scuze si cuvinte dulci sau la o alta sesiune de urlete. La sex sau lovituri de pumn – si nu spun asta in sensul erotic. Iar acum era liniste din nou. Ma termina cum el nu s-a putut uita la mine cat am stat pe marginea drumului acela nenorocit si cum nici nu a vrut sa ma trezeasca el. L-a trimis pe Ed ca un las, ca si cum i-ar fi frica de mine... sau scarba. As fi vrut sa ma trezesc sub cupola ochilor sai verzui... chiar daca erau dispretuitori sau violenti... nu e nimic mai frumos pe lume decat culoarea ochilor lui, poate doar copiii nostri de care imi e dor pana in maduva oaselor. Uneori ii simt cum plang sau am senzatia ca aud vocea lor si ma intorc, cautandu-i, dar niciodata nu sunt acolo. Sunt momente cand tind sa imi rasfir degetele, asteptand ca mainile lor micute sa le apuce. Dar apoi imi amintesc ca ei nu sunt aici cu mine, iar mana imi ingheata. Ma paralizeaza cand vreau sa ma ridic de jos si ma uit dupa ei, asteptandu-ma sa ii vad la cativa pasi in fata mea, jucanduse, doar ca apoi sa imi reamintesc ca nu suntem acasa. Nu prea vorbesc despre ei, deoarece orice as putea spune sau gandi e prea putin pentru a exprima cat de mult le simt lipsa, cate griji se invart in jurul meu, ce durere ma incearca in fiecare respiratie pe care o iau... desi ei nu m-au parasit niciodata. Traiesc prin copiii mei, iar singurul meu confort e acela ca ii stiu in siguranta. Merita sa indur toate astea si sa le tin in mine daca ei sunt in siguranta.
Harry zornaia ceva, dar s-a oprit cand a auzit patul miscandu-se. M-a privit cu coada ochiului, dar s-a intors repede. Tricoul ii era botit de la cum dormise. M-a trecut un fior cand mi-am amintit felul sec in care a intrat in camera si s-a trantit in pat, fara sa spuna nimic. Harry s-a ridicat si a facut pasi spre geanta sa de calatorie. Vedeam ca tine in mana ceva, dar nu imi dadeam seama ce incerca sa ascunda de mine. As fi putut sa intreb, dar nu eram pregatita de o alta minciuna si nu urma sa fiu eu cea care cedeaza. Nu acum cel putin. S-a aplecat spre geanta si a lasat obiectul in ea, inchizand apoi fermoarul.
- Ma intorc la sase, a murmurat el in timp ce isi lua un hanorac pe el.
Asta a fost tot ce a spus dupa care a iesit. As fi ramas mai mult impietrita de comportamentul sau, dar un sunet m-a trezit. Cheia. Il auzeam cum inchidea usa cu cheia. Am sarit din pat ca arsa si am tras de usa, desi era prea tarziu. Mi-am trantit palma nervoasa de usa, injurandu-l tare ca sa ma auda. O secunda mai tarziu i-am auzit pasii care ma anuntau ca plecase si ma lasase incuiata la dracu' in camera asta micuta si jegoasa.
Am inceput sa ma plimb prin camera. Nu aveam ce face, aveam telefon, dar nu stiam niciun numar, la naiba! Eram blocata in camera asta. Ca sa imi calmez nervii, am decis sa fac un dus si sa ma schimb intr-un schimb de haine curat.
*
Cateva ore mai tarziu, iar eu eram plictisita pana in maduva oaselor. Facusem deja dusul, am aranjat patul, am spalat chiar si niste haine de mana si acum nu mai aveam ce face. Eram prea agitata ca sa dorm, deoarece nu stiam ce faceau baietii sau unde erau. Sangele imi clocotea, deoarece stiam in sinea mea ca erau cu Kim – cine dracu' o mai fi si aia – si faceau chestii periculoase. Eram din nou la punctul zero unde eu nu stiam nimic. In mintea mea am inceput sa debitez niste teorii despre cine ar putea fi Kim si am tras concluzia ca sigur trebuie sa fi fost o fosta iubita de a lui Harry. Cum altfel sa stie lucrurile acelea despre el si cum altfel sa il enerveze in felul in care a facut-o?
CITEȘTI
Possessive Love - Harry Styles A.U. - II. Bounds
Fanfic"Daca imi place sa repet greselile trecutului meu?" - Harry "Prea multe legaturi pe care as vrea sa le rup." - Alice Continuarea de la Possessive Love - I. Syndrome. ~COMING SOON~ All rights reserved @fluffyworld . Multumesc @OanaSarbu pentru coper...