64. Aile

479 69 34
                                    

Bir İncecik Duman Tüter - İncesaz


"Ah ah sabırsız oğlan duramadı yine yerinde! 2 gün nedir!? Şöyle bir hafta on gün kalsaydı hastanede iyice toparlansaydı."

"O kadar kötü mü durumu anne?

"Ayy Elçin kötü mü ne demek!? off gelince görürsün.. Ahh Nurgül ahh! Boynun devrilsin! Aslan gibi oğlun ölümden döndü neredesin sen? şimdi burada bizimle oğlunu karşılaması gerekmez miydi!? Vicdansız insafsız!

"Aman anne Güney gelince de yanında böyle konuşma!

"Yok, yok! Demem! Ne yaptınız kızlar hazırladınız mı koltuğu?

"Hazırladık Şengül teyze."

"İyi, iyi! Rahat, rahat yatağında uzansaydı keşke, o rahatsız koltuk olur mu hiç!?

"Nerede rahat ediyorsa orada kalsın anne, yanımızda olması daha iyi."

"O da doğru.. hazır mı çorba?

"Hazır...Kapı çalıyor!

"Ablamlar gelmiştir!

"Cansın! Kızım hadi yavaştan sofrayı kurun abingiller neredeyse gelir!

"Tamam anne yaa!

"Kolay gelsun hanumlar!

"Hoşgeldin Zübeyde! Arkın! Nerede bu çocuk?

"Gene bizum Gozde'nin peşinde gezeyi! Şengul abla bak baştan diyim bacaklarini kirarim bu uşağun sonra ne ettun demeyesun!?

"Ayy demem demem! Said nasıl oldu sen onu de önce?

"Nasi olsun bahtsız gardaşum kuru ot gibi yatayi...

"Ağlama hemen! Uyanacak inşallah görürsün. Ameliyat başarılı geçti çok şükür!

"Şükir şükir!

"ANNE GELDİLER !!

"Ayy Cansın ödümü kopardın!!

☆ ☆

"Ayy Allahıma binlerce şükürler olsun! Sağ salim evine döndü Güney'im of !!

"Gozun aydin Şengul abla!

"Sağol, sağol Zübeyde! Darısı Said'e olsun inşallah onu da böyle toplanır karşılarız!

"İnşallah...inşallah...

"Eh amaa anne! Zübeyde abla! Ne bu çeşmeleri açtınız!

Taşkın, Güney'e sarılıp ağlayan annesini gençten ayırıp teselli ederken, onları izleyen Güney, ayağının tutulmasıyla irkildi.

Zahit çorabını değiştiriyordu.

"Zahit napıyorsun?

"Pis o hastanede giymiştin!

"Ne dedi doktor? Çıktı mı sonuçları?

"Oo ne çıkmadı ki! Dedi Taşkın,

"Sol elinin bileği çatlak! kaburga da çatlak! Kanda enfeksiyon! Susuzluğa bağlı böbrekte-

"Taşkın!

"Afedersin..

"Ah ah elleri kırılsın inşallah!!

GÜNEY | GELENEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin