67. Bal

444 55 8
                                    

‼️ +18 ‼️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

‼️ +18 ‼️

Esmer adam duş başlığının altında durmuş sıcak suyla gerilen bedenini rahatlatmaya çalışıyordu ki, kapı sertçe açıldı. Güney ona ters bir bakış atıp üzerindekileri çıkarıp bir kenara atarken Zahit bir kaç adım geri çekilip yerini sinirli sarışına bıraktı. 2 gün olarak ayarlamıştı tatillerini ama yoğun kar yağışı yüzünden yollar kapanmış, dört gündür bu evin içinde mahsur kalmışlardı. Bir sorun veya eksikleri yoktu. Asıl sorun Güney'in agresifliğiydi. Kardan ciddi anlamda nefret ediyor, dışarı adımını atmıyordu. Sürpriz yapmak isterken zaten ruh hali kötü olan gencin başka bir travmasını tetiklediği için kendini suçluyordu Zahit.

Suyun üzerinde akıp gittiği önündeki pembe-beyaz tenli genci izlerken yutkundu. En son ne zaman birlikte olduklarını hatırlamayacak kadar uzun bir süredir özlem duyuyordu ona. Kavisli belinden kalçalarının arasına doğru akan suları izledikçe arzuları, mantığıyla savaşmaya başladı. Sıcak suyun altında kızaran o beden onun esmer tenine çok yakışıyordu. Yaşadığı ikilemin galibi arzuları olmuştu. Aleti çoktan uyanmıştı. Güney'in tenine dokunmak için sabırsızlanan elleri daha fazla dayanamadı. Arkasından yaklaşıp kollarını nazikçe beline dolarken, dudaklarını su damlacıklarının düştüğü omzunda gezdirdi.

"Napıyorsun!?

"Özledim seni..

"Zahit!

"Çok özledim Güney..

Yalvarırcasına çıkan sesi tepki vermek üzere olan sarışını duraksattı. Sarışın genç bir iç çekip öylece durunca, Zahit kendisine doğru çevirdiği gencin dudaklarına yumuldu. Damlalar birleşen dudaklarının arasından süzülürken, Zahit haftalar sonra tam anlamıyla öpebildiği sarışının ağzının içinde minik mırıltılar çıkarıyordu. Elleri belinden aşağı inip kalçalarını kavrayıp sıkarken Güney, hâlâ beklediği tepkileri vermiyordu. Dudaklarını ayırıp alnını Güney'in alnına dayadı. Sıcak su üzerlerinden akıp giderken, ona boş bir ifadeyle bakan gencin gözlerinin içine baktı,

"Güney... Özledim ulan! Küsme! Kızma bana! Mutlu ol diye getirdim seni buraya! Bilmiyordum, bilseydim hayatta yapmazdım! Tamam haklısın bir daha birbirimize sormadan plan yapmak yok! Affet ayıcıkını ha? Bırak kollarıma alayım, öpüp okşayayım seni, sevgimle rahatlatayım?

Esmer adam beklentiyle bakarken sarışın genç bir kaç saniye öylece durdu. Sonunda kollarını boynuna doladığında öyle bir rahatlamıştı ki Zahit, sevinçten genci kaldırıp bir anda kucağına aldı.

"Zahit! Napıyorsun indir beni!

"Kucağımda kal..

Güney kendisine geniş geniş sırıtan adama bakıp bir iç çeksede kollarını ve bacaklarını daha sıkı dolayıp, başını hafifçe yana eğdi ve esmerin iri dudaklarına değdirdi dudaklarını, Zahit sertçe asıldı o dudaklara, öpüp ısırdı, çekiştirdi. Diliyle yaladığı dudakları ağzının içine alıp genci nefessiz bırakırken, bir yandan iki eliyle kavradığı kalçasını yoğurup sıkıyordu. Ellerinden biri kalçasının arasına gidip gezerken Güney'in tepkisini izledi. İstediğinden emin olunca parmağını bir anda içine gönderip genci ağzının içinde inletti. Bir yandan sarışını sertçe parmaklarken, dudakları şişip acıyana kadar ayrılmadı iki genç adam.

GÜNEY | GELENEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin