five stars is back

13 2 0
                                    

@FiveStars.fanclubOfficialKR

1년의 공백기를 거쳐 파이브스타즈 공식 트위터 계정을 통해 퀸스타의 이름을 딴 미니 앨범으로 1월 10일 컴백을 예고했다. 메이를 통해 버블은 섹시하고 어두우며 파워풀한 컨셉이 될 것이라고 언급했습니다. 그들이 완전히 작사, 프로듀싱, 디렉팅을 맡았습니다... 우리는 그 소녀들이 kpop 타이탄, 4세대 리더, 4대 최고의 걸그룹이라는 타이틀을 괜히 가지고 있다는 것을 알고 있습니다. 이 소녀들은 데뷔 때부터 작사, 프로듀싱을 해왔고, 대부분의 곡을 직접 작사했으며, 4세대 여성 그룹 중 처음으로, 그룹으로서도, 혼자서도 결코 실망하지 않는 노래를 선보이고 있습니다. 이번 컴백 후에 솔로 컴백이 있었으면 좋겠습니다... 다음 솔로 컴백은 누가 할 것 같나요... 읽어보겠습니다.

-five star 팬클럽 공식 한국


@FiveStars.fanclubOfficialUSA

After a year of rest, the official Five Stars Twitter account announced a comeback for January 10, it will be a mini album that bears the name of Queenstar. mei through bubble mentioned that it will be a sexy, dark and empowering concept completely written, produced and directed by them... we know that the girls have the titles of kpop titans, 4th gen leaders and 4th best girl group not for nothing, these girls have written and produced their songs since their debut, most of their songs have been written by them, being the first female group of the fourth generation to do so, the girls never disappoint with their songs, neither in groups nor alone, we hope that after This comeback there may be solo comebacks... who do you think will make their next solo comeback... we will be reading them.

-five stars fanclub official usa


@FiveStars.fanclubOfficialJAPAN

1年間の休息を経て、ファイブスターズの公式Twitterアカウントは1月10日にクイーンスターの名を冠したミニアルバムでカムバックすると発表した。メイ・スルー・バブルは、セクシーでダークで力を与えるコンセプトになると述べ、完全に自分たちが脚本、プロデュース、監督を務めた...私たちは、彼女たちがK-POPの巨人、第4世代リーダー、そして第4位のベストガールズグループの称号を持っているのは当然のことであることを知っています。彼女たちはデビュー以来、自分たちの曲を書き、プロデュースしており、彼女たちの曲のほとんどは彼女たちによって書かれており、4世代の女性グループとしては初のことであり、グループでも単独でも、彼女たちの歌は決して失望しません。このカムバックの後、ソロカムバックがあるかもしれないことを願っています...次のソロカムバックは誰だと思いますか...私たちはそれらを読みます。

・ファイブスターズファンクラブオフィシャルジャパン


@FiveStars.fanclubOfficialTHAI

หลังจากพักไปหนึ่งปี บัญชี Twitter อย่างเป็นทางการของ Five Stars ได้ประกาศคัมแบ็คในวันที่ 10 มกราคม โดยจะเป็นมินิอัลบั้มที่มีชื่อว่า Queenstar mei ผ่าน Bubble กล่าวว่ามันจะเป็นคอนเซ็ปต์ที่เซ็กซี่ มืดมน และทรงพลัง ซึ่งเขียนขึ้น ผลิต และกำกับโดยพวกเขาอย่างสมบูรณ์... เรารู้ว่าสาวๆ มีชื่อเป็น kpop titans ผู้นำรุ่นที่ 4 และเกิร์ลกรุ๊ปที่ดีที่สุดอันดับที่ 4 ไม่ใช่เพื่ออะไร สาวๆเหล่านี้แต่งและโปรดิวซ์เพลงตั้งแต่เดบิวต์ เพลงส่วนใหญ่ก็แต่งเอง เป็นเกิร์ลกรุ๊ปหญิงกลุ่มแรกรุ่นที่ 4 ที่ทำได้ สาวๆไม่เคยผิดหวังกับเพลงของพวกเธอเลยไม่ว่าจะเป็นกลุ่มหรือเดี่ยวเรา หวังว่าหลังจากการคัมแบ็คครั้งนี้ อาจจะมีการคัมแบ็คเดี่ยว...คุณคิดว่าใครจะคัมแบ็คเดี่ยวครั้งต่อไป...เราจะอ่านมัน

Si estuvieras en un grupo K-popDonde viven las historias. Descúbrelo ahora