6. Stacy

36 5 0
                                    

Am ramas blocata , chiar daca stiam ca remarca ironica  a lui Edy nu era adevarata , tot nu am putut sa nu ma gandesc macar pentru o secunda ca el defapt nu glumea. Inauntru erau foarte multi ingeri, ciudat era ca nu toti aveau aripi, insa un lucru care m-a uimit si mai mult era faptul ca , chiar si cei care aveau nu le aveau 2 la fel. Unii le aveau cu pene ca si la pasari, unii de matase, altii le aveau parca din fulgi de nea , altii din nori si toti pareau foarte mandri de aripile lor atat de speciale.


Am mers putin, am intrat intr-o0 cladfire mare, unde erau o multime de ingeri. La  etajul al doilea era si mai ciudat decat la unu . Totul era din sticla si ingerii puteau sa intre prin geamurile deschise, (ma bucur ca noi am folosit scarile). Acolo , la un birou , dintr-un lemn lucios era o domnisoara de vreo 20 de ani , intr-o rochie turcoaz  si cu parul roscat prins intr-un coc aranjat. Se pare ca era o secretara, pana sa ma gandesc eu de ce am venit aici  Edy mi-a luat-o inainte:

- Bell , ea e Stacy , e ... o colega de la serviciu, Prost , prost ,de ce te-ai balbait, acum poate crede ca ascunzi ceva.

 - Buna ,incantata de cunostinta , si tu esti...

- Scuze , numele meu e Bell si Edy e ingerul meu pazitor. Esti in regula?

-Da , doar ca trebuie sa vorbesc ceva cu Edy intre 4 ochi.

-Ok, pai astept atunci pe hol.

~~~Discutie intre 4 ochi~~~

-Edy , nu ai voie sa ai un om , daca tu lucrezi la I.A.I(Institutul de Aripi al Ingerilor)

- Stiu , dar ea era in coma si ingerul ei era Mike , cel care a fost ucis de unul din cei negrii...

-Ok...

-  Haide, Bell!

-Acum , ai zis ca imi arati de ce ai aripile asa, nu?

-Da, eu sunt proprietarul companiei I.A.I.; practic , eu le fac.

-Ok , deci ingerii se nasc fara aripi?

-Da, si de la 8 ani , le primesc si le pastreaza toata viata.

- Am o intrebare. Defapt 2.

-Zi!

-Aripile pot sa aiba si alte culori?

-Da, negre. Aripile astea le apartin ingerilor ...sa le zicem"rai" sau de pe taramul intunecat.

- 2:Pot sa am si eu aripi cat stam aici?

- Nici un om nu a mai fost aici, aici un an inseamna o zi pe Pamant, si fara ele aici esti praf , deci da. Stacy ii iei te rog masurile?


Dupa ce mi-a luat masurile au intrat in "laborator" si au venit cu aripi cu modele florale , superbe, insa cand mi le-au pus in spate cu ajutorul unui praf de zbor ele s-au facut automat MOV. Amandoi au facut ochii cat cepele.

-------------------------------------------------------

* Sper ca va place cartea si turnura care a luat-o ea. Va astept comentariile si daca va place cartea nu ezitati sa vvotati . La 5 voturi pun nextul! Bye!

Aripi de DantelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum