Mov:vrajitoare
-Nu se poate. Asa ceva nu e posibil.Ele au existat in antichitate si un inger i-a facut o pereche de aripi. Dupa ce le-a lipit cu praf , au devenit mov.
Deci, eu eram o vrajitoare.
Alice pov.
Edy a scapat cartea din mana . Nu are cum sa fiu o vrajitoare, eu sunt o fata normala, cu 2 parinti normali, cu viata normala, cel putin pana acum. Stacy s-a oprit din bodoganit ceea ce m-a speriat cel mai tare.
- Cum e posibil? am rupt eu tacerea.
- Nu stiu....
- Dar parintii mei sunt muritori. Nu e nici inger , nici vrajitor. Poate s-au stricat aripile.
-Nu, aripile nu mint. Hei! Am o idee. Stacy, ai cartela de la camera cu arborii?
- Da , dar la ce iti trebuie?
- Pai sa ii cautam familia lui Alice, sa ii vedem stramosii si , te-ai prins tu , nu?
-Da. Dar cum vom trece neobservati? Totusi are aripile mov.
-Vom zice ca s- i le-a vopsit odata cu parul.
-Dar ea nu are parul mov, Edy , esti orb?
-Nu , hei! Dar o sa il vopsim si atunci o sa para plauzibil, nu? Sunteti de acord??
-Ok.
Edy pov.
- Cat ii ia?
-Asteapta!
- Dar, suntem aici de 15 minute.
- Fix deaia, mai dureaza.
Offffff....... nu am putut sa vin si eu cu o idee mai rapida. Totusi nu inteleg cum poate fi vrajitoare, inger si muritor in acelasi timp!
Dupa inca 30 de minute de asteptat a iesit afara. Ok, wow arata superb. Parul i l-a vopsit in degrade. De la mov inchis- albastru la roz ticlam. Putin buclat si arata demential.
-Arata demential.
-Mersi, Ema a facut o treaba uimitoare. Mersi mult.
-Nu ai de ce , scumpo, pa!
- Cum ai convins-o sa creada ca ai aripi normale?
-I-am zis ca am incercat sa pictez mobila cu spray mov, si s-a ridicat si mis-a depus pe aripi, dar se va duce in timp.
- Esti o mincinoasa buna.
- Multumes. Acum , mergem?
-Da, haide. Deci , asta e sala arborilor. care este numele tau de familie?
-Anderson.
-Ok, uite aici.
-Mersi, Stacy!
- OMG! Tata e inger si mama e vrajitoare, dar atunci de ce nu mi-au zis si de ce stam in lumea oamenilor, si de ce nu am puteri, sau aripi, sau .....
-Gata , calmeaza-te, o sa le aflam pe toate maine , acum e tarziu, asa ca mergem acasa.
-Dar eu unde merg?
-Poti sa dormi la mine.
-Mersi , Stacy.
-Ne vedem dimineata, fetelor. pa!
-Pa!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Hey! Iata un capitol nou. Sper sa va placa si sa il votati. Va astept comentariile si scuzati greselile. Bye!