9. Liceul

12 3 0
                                    

- OMG! Tata e inger si mama e vrajitoare, dar atunci de ce nu mi-au zis si de ce stam in lumea oamenilor, si de ce nu am puteri, sau aripi, sau .....

-Gata , calmeaza-te, o sa le aflam pe toate maine , acum e tarziu, asa ca mergem acasa.

Alice pov.

M-am trezit din cauza unei raze enervante de soare care s-a hotarat sa ma enerveze de dimineata. Azi noapte am dormit la Stacy in camera de oaspeti.A foat ok, am ajuns destul de tarziu aseara, dar am adormit instant.Tot nu pot sa imi dau seama cum de parintii mei nu sunt muritori. Nu pot sa cred. Mi se face sete si merg in bucatarie unde este si Stacy.

-Neata! Cum ai dormit?

-Bustean, tu?

-Ehhhh......

-Ce facem azi?

-Am o veste proasta. Va trebui sa mergi la liceu , aici , cu ingerii.

-Ce ? Esti nebuna, cum sa merg la liceu aici? Mai ales cu niaste aripi mov?

- Calm , minciuna o sa mearga, si anii in care mai stai pe aici,da....

-Nu!!!!! Nu vreau si sunt sigura ca Edy nu va fi de acord cu asta.

-Defapt , el a fost cu ideea.

-Il omor.

-Calm!!!!Maine va fi prima zi de scoala , deci azi vom merge la cumparaturi.

-Asa mai merge.

Cand Stacy a zis cumparaturi am crezut ca intram in 2-3 magazine , luam 2 tricouri si apoi mergem acasa, dar nu ! Noi am stat in Mall 5 ore. Exact! Am mers prin toate magazinele si am probat o tona de chestii.!!!!Iupiii!

~Dimineata~

-Prima zi de scosala, trezeste-te!Ma trezesc la vocea lui Stacy.

Presimt ca azi o sa am o zi groaznica.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Hey! Scuze ca a durat asa mult si ca e asa de scurt , dar promit ca voi scrie mai des. Bye!

Aripi de DantelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum