10. Adam

18 3 0
                                    

-Prima zi de scosala, trezeste-te!Ma trezesc la vocea lui Stacy.

Presimt ca azi o sa am o zi groaznica.

Rose pov.

Dupa acea trezire minunata oferita de Stacy m-am ridicat din pat cu greu si m-am dus in dus. M-am schimbat cu o pereche de blugi lungi ,un plovar alb si un pic largut ,geaca de piele neagra si un lantisor la gat. In picioare mi-am luat botinele ,geanta pe umar si am plecat la liceu.

Azi era prima zi ,iar liceul era plin de elevi. M-am dus la secretariat ,unde o doamna draguta mi-a dat orarul si cifrul de la dulap.

Prima ora aveam biologie ,eh , nu ma omor eu dupa ea ,desi am fost prima la scoala mea. Clasa e aproape goala ,ma asez in banca a treia de pe randul de la geam. Incep sa vina din ce in ce mai multi elevi ,iar dupa putin timp intra si profesoara care se prezinta si incepe lectia.

Usa se deschide si pe ea intra un baiat inalt cu parul saten si doua oceane imense ,se scuza ca a intarziat si ghinion ca singurul loc liber era cel de langa mine. S-a pus langa mine , dupa ce s-a holbat o vreme m-am hotarat si i-am zis :

- Buna ,numele meu este Rose.
- Salut ,numele meu este Adam.

............... ......... ....... .......... .........

*Hey, pufarinelor! Scuze pentru acest capitol atat de neinteresant si scurt si va rog nu aruncati cu rosii in mine pentru ca nu am mai postat de un secol. Poimaine incepe scoala ,chiar si asa voi incerca sa postez cate un capitol la una din carti pe saptamana. Va multumesc ca imi cititi cartea si va astept parerile despre carte si voturile. Bye!
-Ily incheiat

Aripi de DantelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum