Dupa ce mi-a luat masurile au intrat in "laborator" si au venit cu aripi cu modele florale , superbe, insa cand mi le-au pus in spate cu ajutorul unui praf de zbor ele s-au facut automat MOV. Amandoi au facut ochii cat cepele.
-Cum? Asa ceva nu e posibil. Nu s-a intamplat asta niciodata. Comform I.A.I. este imposibil, deci nu avea cum....
Dupa cum ati ghicit probabil amandoi erau super speriati. Edy statea si se uita in gol i timp ce Stacy cauta ceva despre asta rin carti. Eu in schimb nu eram nici agitata, nici blocata sau speriata. Eram doar confura. Edy mi-a zis ca aripile pot fi albe sau nrgre nu mov, deci intre.Alt lucru bizar e ca si-au schimbat culoarea doar dupa ce mi le-a pus in spate,deci chiar nu inteleg nimic. Cand incepeam si eu sa ma acomodez cu ideea ca exista ingeri , BUM, devin o ciudata mai mult decat eram pana atunci. Tipic mie.
-Nu avea cum.... in sfarsit un cuvant de la Edy, ma rog, 3...
-Nu aea cum, doar daca...
-Doar daca ce? am intrebat eu si Edy simultan ca iesiti di transa.
-Am citit despre asta intr-o carte mai veche de la biblioteca din centru, haideti sa mergem repede.
Am zburat pana acolo cu greu din 3 motive.
1. Lumea seholba la mine ca la o mutatie genetica, asa ca ne ascundeam
2. Nu mi-a explicat nimeni cum se folosesc chestiile astea
3. Ei doi zburau mult prea repede , iar eu evitam cu greu cladirile.
In sfarsit am ajuns. Stacy ne-a dus la un raft pe care erau multa carti rupte . A luat o carte pe care scria: Aripi colorate.
Alb:ingeri buni
Negru:ingeri rai
Rosu:vampiri
Verde:zane
Albastru:sirene
Portocali:semizei
Maro:varcolaci
Mov:vrajitoare
-Nu se poate. Asa ceva nu e posibil.Ele au existat in antichitate si un inger i-a facut o pereche de aripi. Dupa ce le-a lipit cu praf , au devenit mov.
Deci, eu eram o vrajitoare.
*Hey! Stiu ca nu am inca 5 stele dar am renuntat la acea idee. Sper sa a placa si capitolul asta si scz pt greseli. Bye!
CITEȘTI
Aripi de Dantela
Fiksi PenggemarIn acest text va fi vorba despre o fata si ingerul ei pazitor