El telt jó pár év mióta megtudtam hogy terhes vagyok, fiú ikreink születtek aminek nagyon örültem de főleg Tom. Istenem ez a férfi annyira aranyos tud lenni, végig segített a terhességem alatt és végig velem volt az ikrek születésénél, egy percig sem hagyott magamra amiért nagyon hálás vagyok neki. Megszületett a két kisfiunk, Tom és Mark Kaulitz. Tom az én ötletem volt a Mark pedig a fiúké. A gyerekek már 4 évesek és nagyon boldogak vagyunk, ugyan úgy a bandával élünk egy házban és a fiúk is nagyon sokat segítenek mindenben, a gyerekek nagyon szeretik őket.
-Apja fiai -mondtam miközben átöleltem Tomot és néztük ahogy Bill játszik a gyerekekkel. Bill és Tom nagyon szeretnék ha az ikrekből olyan fiúk lennének amilyenek ők is. Szeretnék ha zenélnének és énekelnének így a banda elkezdte őket tanítani. Tom a pici Tomot gitározni tanítja míg Bill Mark-ot énekelni, mit ne mondjak angyali hangja van a kisfiaimnak!
-Anya! -szaladt hozzám a kis raszta hajú fiam, na tippelhettek hogy kicsoda.
-Igen Tom? -gugoltam le hozzá
-Apa azt mondta hogy öltözz mert vinni akar valahova -mondta kuncogva, majd ekkor láttam ahogy Tom bejön a konyhába és felkapja a kis hasonmását aki megijedt apukájától
-Apa!
-Árulkodunk kishaver? -fogta meg az egyik kezében majd megcsikizte. Végül elkészültünk.
Végül Tom arra akart kijukadni hogy a fiúknak koncertjük lesz és igazából nem tudja meg senki sem hogy nekünk gyerekünk van amit nem igazán akarunk ki hirdetni hiszen mégis csak a mi életünk. De....
-Szurkoljatok -mondta Tom miközben puszikat adott a fiainak majd nekem egy csókot és kiment a színpadra. A kicsik nagyon elvoltak ámulva a banda koncertjétől
-Anya! Anya! Ezt apa csinálja? -kérdezte Tom mikor meghallotta apukája Soloját a Pain of love című dalnál.
-Igen, ez apu -mosolyogtam a színpadra felém miután vége lett a koncertnek a fiúk megköszönték hogy itt lehetettek és mikor vártuk hogy le jöjjenek a fiúk csak arrább léptek Tom pedig előre lépet a mikrofonhoz
-Hello Berlin! -mondta a mikrofonba mirre rengeteg sikitás tört elő -Tudom mennyien rajongtok értem mivel én vagyok a banda legjobbja -jelentette ki mire kicsit elnevettem magam
-HÉKÁS! -mondta Georg karba tette kézzel mire a közönség nevetni kezdett
-De.. szeretnék mondani valamit amiről senki nem tud csak a fiúk -mondta. Kíváncsi voltam miről lehet szó -Tudjátok 4 évvel ezelőtt 3 évre eltűntünk, ennek az oka az volt hogy kerestem az elrabolt barátnőmet, nem tudtam a zenére koncentrálni és muszáj voltam őt megtalálni. A barátnőm az a lány aki gyerekkorom óta legjobb barátnőm volt, majd a barátnőm és most a gyerekeim édesanyja -tartotta a kezét. Az utolsó mondatnál rengeteg sikitás tört elő de sokan nem tudták hogy mi folyik itt -Lea kérlek gyertek ide
Megfogtam a fiaim kezét majd kisetaltunk a színpadra
-KICSI KAULITZ IKREK! -kiabálták rengetegen boldogan
-Be szeretném nektek mutatni a barátnőmet Lea Brücknert és a fiaimat Mark és Tom Kaulitz-ot! -jelentette ki majd végül megcsokolt -De szeretnék még valamit mondani -lépet tőlem távolabb majd letérdelt elém -Lea Brückner, életem legszebb nője, gyermekeim édesanyja hozzám jönnél feleségül? -Erre csak hevesen bologattam majd a kezemet nyújtottam amire felhúzta a gyűrűt és felkapot és megcsókolt. Hatalmas sikitások, gratulálások voltak az egész épületben én pedig nem bírtam ki hogy ne sírjak. Az életem ennél jobban nem alakulhatott volna, azok ellenére amiken átmentünk mára már itt állok Tom Kaulitz jegyeseként. Ezt a koncert után megünnepeltük majd végül pár hónapra rá hivatalosan is összeházasodtunk. Az életünket pedig boldogan éljük minden egyes percben, a fiúk ügyesen tanulnak az apjuktol és a nagybácsijuktól. Boldog vagyok Tom Kaulitz mellett és úgy érzem Tom is boldog mellettem.
Ezeket a boldog perceket pedig halálunkig megőrizzük. Lehet fiatalok vagyunk még a gyerekválalláshoz de nekünk ez okoz örömöt!
💓The End💓
STAI LEGGENDO
Hazugság az egész/Tom Kaulitz/ Season 2.
FanfictionAz elrabolt Lea Brückner lányt fogságban tartsa Németország egyik Maffia szervezete pontosan 3 éve, am a lányt ekkor megvásárolják tőlük több milliárd dollárért. A lány nem igazán lelkes hogy ilyen fickók közé keveredett de egy napon minden kiderül...