Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️
Salona doğru yürürlerken Jooheon çalışanlarına hızlıca yemek hazırlamalarını söyledi. Sonra Changkyun'a döndü.
"Sabah da alabiliriz. Otur hadi. Buraya geleceğini bilseydim aldırırdım seni."
Changkyun oturdu koltuklardan birine. Jooheon da karşısına oturmuştu yine.
"Sürpriz oldu."
"Güzel oldu aslında."
"Bence de..."
Jooheon kapıdan ona bakan yardımcısını görünce başını onaylar anlamda sallayıp Changkyun'a baktı.
"Yemeğin hazırlanmış. Nerede yemek istersin?"
"Bahçede. Sen yedin mi?"
Jooheon üzülmüştü birdenbire. "Yedim." dedi üzgün suratıyla. "Geleceğini bilmiyordum."
"Sorun yok." dedi hafifçe gülümseyip.
Çalışana yemeği bahçedeki masaya hazırlamalarını söyledi Jooheon. Daha sonra da birlikte masaya geçtiler.
"Afiyet olsun." dedi Jooheon gülümseyerek.
"Teşekkür ederim." diyip yemeğini yemeye başladı Changkyun.
"Çok tatlısın."
"Bu yüzden hoşlanıyorsun sen de sanırım?"
"Öyle. Sen?"
"Ben de."
"Sen de ben tatlı olduğum için mi hoşlanıyorsun benden?"
"Evet."
"Benimki hoşlanmadan biraz daha fazla olabilir."
"Anladım."
"Hadi ye güzelce."
Changkyun yemeğine odaklandıktan sonra Jooheon bölmemek adına bir daha konuşmadı. O yedikçe doyuyor gibi hissediyordu, seyrediyordu içi giderek.
"Nereye gideceğiz?" dedi Changkyun ağzına bir lokma atmadan önce.
"İstediğin gibi kampa gideceğiz. Karavan için talep ettiğin her şey de hazır."
"Güzel. Kaçta?"
"Sen kaçta gitmek istersen."
"Erken çıkalım... dokuz gibi."
"Anlaştık. İstersen şimdi gidip eşyalarını toplayabiliriz. Sonra da buraya geliriz ve buradan gideriz."
"Olur." dedi Changkyun başını onaylar anlamda sallayarak. Sonra da ağzını peçeteyle sildi. "Bitirdim."
"Güzel." diyip ayağa kalktı Jooheon. "Hadi gidelim."
Changkyun da kalktı ve birlikte evden çıkıp Changkyun'un evine gittiler. Jooheon arabayı durdurduğunda Changkyun inip ona bakmıştı. Jooheon inmemişti henüz.
"Bekleyeyim ben. Sen git ve gel." dedi çünkü içeriye girmeye çekiniyordu.
"Gel, içeride otur."
"Emin misin?"
"Neden böyle bir soru sordun?"
"İstemediğin ama kibarlıktan ettiğin davet üzerine gelmek istemem. Gerçekten istiyorsan gelmemi, gelirim."
Changkyun gözlerini devirdi.
"Gel, Jooheon. Yardım et hatta. Çabucak bitirelim."
Jooheon ikna olduğunda motoru durdurup indi arabadan. Birlikte Changkyun'un evine girdiler ve odasına çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers - JooKyun ✔️
Teen FictionSinirli ve zor bir kişiliğe sahip Changkyun, nefret ettiği eşinden nihayet boşanmak üzere olan bir Jooheon ve Jooheon'a deliler gibi aşık, onu elinde tutmak için türlü yollara başvurmaktan çekinmeyen Caroline...