Chapter: 2

43 8 25
                                    

Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️

Ertesi sabah Jooheon'ın alarmı ikisini de uyandırmıştı. Babasının ölümünden dolayı işe gitmeyeceği gerçeğini hatırladığında Jooheon alarmını kapatıp tekrar uykuya daldı. Caroline ise uyumamış, onu seyretmeye başlamıştı rahatsız etmeden. Yaklaşık bir saat kadar sonra gözlerini açtı Jooheon.

"Günaydın."

Caroline anlık olarak mutlu olup gülümsedi eşine. "Günaydın."

Jooheon kolunu boynunun altından çekip yataktan kalktı ve direkt banyoya yöneldi. İşlerini hallettikten sonra da çıktı. Caroline o çıkana kadar yastığını koklamış, o çıktığında ise yataktan kalkıp sabahlığını üzerine geçirmişti.

"Kahvaltı hazırlatacağım, kalacaksın değil mi?" diye sordu masumca.

"Şimdilik bir planım yok. Zaten olsa da kahvaltımı edip çıkarım."

Caroline anlayacağını anladıktan sonra banyoya girip işlerini halletti ve sonra mutfağa indi. Jooheon o çıkmadan önce telefonunu alıp aşağı inmişti bile çoktan. Bahçeye çıkıp kahvaltı hazırlanana kadar hamağa yayılıp maillerini kontrol etti.

Caroline ise mutfaktaki çalışanlara kahvaltı hazırlamaları emrini verdikten sonra tekrar yatak odasına çıkıp günlük kıyafetlerini giyindi. Daha sonra da bahçeye, Jooheon'ın yanına gitti. Jooheon geldiğini görünce kafasını ona doğru çevirdi meraklanıp.

"Bir şey mi oldu?"

"Olmadı, neden?"

Tekrar telefonuna çevirdi kafasını Jooheon. "Sordum sadece."

Caroline yine, yine ve yine onunla ilgilenmediğini fark ettiğinde masanın olduğu yere gidip sandalyesine oturarak gelip giden çalışanları seyretti bir süre. Hazırlandığında ise Jooheon'a seslenip gelmesini rica etti. Jooheon geldiğinde sessizce kahvaltılarını ettiler. İkisi de kahvelerini yudumlarken sessizliği bozan Caroline oldu.

"Bugün hangi gün biliyor musun?"

Jooheon gözleri telefonunun ekranına bakarken cevapladı eşinin sorusunu.

"Hangi gün?"

"Ben sordum ama..." dedi Caroline.

Jooheon gözlerini telefondan çekip Caroline'a baktı birkaç saniye. Bu kısa süre boyunca da düşünmüştü.

"Evlilik yıldönümümüz. Bir şey istiyor musun?"

"Sadece evde olmanı."

Evlilik yıldönümü, Caroline'ın doğum günü, sevgililer günü gibi özel günlerde Jooheon ona iyi davranıyor, en azından ileride ondan boşanırsa bu günlerden nefret ederek ömrünü bitirmemesi için çabalıyordu. Caroline için yaptığı tek iyilik buydu. Bir de... kendini ölümüne zorlayarak onunla birlikte olurdu çok nadiren.

"Tamam. Evdeyim o zaman."

"Akşam yemeğimizi dışarıda yiyeceğiz, ayarlar mısın?"

"Ayarlarım."

Tekrar telefonuna dönüp asistanına birkaç mesaj gönderip rezervasyonun yapılmasını sağladı Jooheon.

Caroline yapacak çok işi olduğu için masadan kalktı ve dışarı çıkmak için hazırlandı. Sonra da şoförle beraber evden çıktı. Bütün gününü hazırlanma ve alışveriş ile geçirdikten sonra saçlarını yaptırdı ve eve geldi sonra da giyindi.

Jooheon ise o dışarıdayken istemese de hazırlanmıştı randevu saati yaklaştığı için. Evin içindeki ofisinde viskisini yudumluyordu Caroline'ın hazırlanmasını beklerken.

Enemies to Lovers - JooKyun ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin