"Alın bakalım".
Chan getirildiği kahveleri masada oturan üç arkadaşına vermiş kendiside yanlarına oturmuştu.
Minik kafenin bahçesinde otururken "Ne yaptılar acaba?" diye sordu merakla Seungmin.
"Uzun bir yolculuk, uyumuştur ikiside" diyen Jeongin ile güldüler. Hyunjin kahvesinden bir yudum alıp "Minho'yu bulurlar umarım".
Hepsi "umarım" derken Seungmin yanına oturan bedene baktı "Felix nerede peki? Nasıl?"
"Pek farklılık yok, derslerine gitmeye başladı sadece" diyen Chan ile "Bu bile iyi" dedi.
"Anlamıyorum" diyen Jeongin ile ona döndüler. "Seviyorsan neden kaçıyorsun ki? Çok mantıksız".
Hyunjin göz devirip "Ya mecbur kaldıysa?"
"Ya da bahane veya korkaklık. Aşıksan bunlara göz yumarsın".
"Bazılarımız onu yapamıyor işte. Herkesi kendin gibi saymayı bırak, arka kısmına bakmadan eleştiriyorsun çünkü".
Alayla güldü "Ben gördüklerimden bahsediyorum". Şuan konu Minho ve Felix'in ilişkisi değildi.
"Bende o yüzden arka kısmına bak diyorum ya!"
Bağıran Hyunjin ile Chan araya girmeye çalıştı. "Ne arka yüzü! Korkaklık mı?".
Jeongin kahkaha atarken Hyunjin sinirle ayağa kalktı. "Bir bok bilmeden konuşuyorsun Jeongin. Nefret ediyorum senden".
Oradan ayrılırken Seungmin de hızla ayağa kalkmış "Ne yapıyorsunuz siz ya" diye söylenmişti.
"Bir şey yaptığım yok, yükseldi işte".
Seungmin göz devirdi. "Onu gerçekten görmeyi denesen o gün neden kaçtığını anlarsın" diyerek yanlarından uzaklaştı.
Chan iç çekip arkadaşına döndü. "Aşırıya gidiyorsun" demesi ile "Ne?" dedi hızla ona dönüp.
"Bak Hyunjin'in zor şartlar altında yetişen biri olduğunu en iyi senin bilmen gerekiyor ama buna rağmen ona haksızlık ediyorsun".
"Ama beni o şekilde bırakmasına ne gerek vardı".
O gece gözlerine gelirken sinirle yumruğunu sıktı. "Evet onun da hataları var ama siz bunları çözmek yerine kavga ediyorsunuz".
Jeongin omuz silkip ayağa kalktı "Neyse ne işte gidelim artık". Hesapı önceden ödedikleri için direk çıkarken eve geçmişlerdi.
Gece vakti salonda tek başına otururken yanına gelen Felix ile ona döndü. Felix ise omzuna başını yaslayıp"Ne olmuş tilkiye?" diye sordu.
"Canım sıkkın biraz" dedi. "Neden ki?" diye sordu endişeyle Felix. Jeongin gülüp burnunu sıktı "Endişelenme hemen öyle".
İç çekip önüne döndü. "Hyunjin ile olan bu durum canımı sıkıyor".
Felix anladığı şey ile başını salladı. "Neden birbirinizi anlamaya hiç çalışmıyorsunuz ki? Sürekli kavga ederek zaten bir yere gelemezsiniz"
"Galiba fazla kırgınız".
"Ama böylede olmaz. Hayat belirsiz Jeongin. Hızla olmaz isen senden alıp götürür onu".
Gözleri dolarken "Sende değer verdiğini kaybetme lütfen. Fırsatın varken ona herşeyi söyle. İçinde hiç birşey kalmasın, kavga etmeyin konuşun".
Jeongin onun dolan gözlerini sildi. Haklı olduğunu biliyordu ama gereksiz bir gurur da vardı.
"Endişelenme benim için tamam mı? Kaybetmeyeceğim onu". Dudaklarını alnına bastırıp geri çekildi.
"Çok güzel olursunuz" demesi ile güldü. "Bencede harika oluruz, bir de şu inat olmasa".
İkiside gülerken onları görüntülü arayan Jisung ile göz devirdi Jeongin.
"He zaten gel hemen kara kedi gibi". Felix gülerken aramayı cevapladı.
"Selam aşko!"
Jisung enerjik sesi ve görüntüsü ekrana gelirken yüzünü buruşturdu. "Hiç özlemedim kapat kapat".
Jisung hayretle ona bakarken Felix gülüp "Ben özledim! Nereden çıktı tatil ya" dedi ekrana girip.
"Oyş Lixim benim! Bende özledim seni bebeğim. Ay ne bilim ya cb adamı işte yapmış kendince planlar".
Bununla Jeongin gülerken Felix kaşlarını çattı "Kaçırıp gitti sincapımı, Jeongin bu bir gün Jisung'u kaçıracak".
"E ne güzel işte kurtuluruz".
Felix gülerken Jisung göz devirdi. "Yürü git ya, ben burada sizi özledim diye arıyorum ve karşılaştığım tavır bu. Sevmiyorum sizi".
Jeongin dil çıkarırken onun aksine Felix öpücük atmıştı. Biraz daha konuşurken en sonunda kapatmışlardı.
Odalarına geçerken "Hyunjin ile konuşun tamam mı?" dedi Felix. Burnunun ucuna vurup başını salladı. "Tamam tamam" diyerek odasına girdi.
İç çekerek yatağına girmiş ne yapması gerektiğini düşünmüştü. Evet Hyunjin'i seviyordu ve aralarında ki sorunu çözmeyi isterdi.
Ama o gece gelip öptükten sonra hiç birşey olmamış gibi davranması herşeyin önüne geçiyordu.
---
Bu bölüm azıcık yan karakter oldu
Ama sonraki bölüm binsung iş başında
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Those Eyes // Minlix ✓
Fanfiction| Texting-Düz yazı 'Ve ben sana, sen benden ayrılırken tekrar aşık oldum' "Her selam verişin, her veda edişin her 'seni seviyorum' deyişin..." Minlix Binsung Hyunin Chanmin