0.4

154 6 0
                                    

Medya: Göksel - Rüzgar

Okumaya başlamadan önce oylamayı unutmayınnn:)

Koray'ın Anlatımıyla

Otobüse bindim ve boş bir yer olduğunu görerek oraya oturdum. Telefonumdan Soner ile mesajlaşıyordum.
Görüşmeyeli uzun zaman olduğu için bu akşam sahilde buluşalım diye konuştuk. Soner, dershanenin müdür yardımcısıydı ve bir yandan da dershanede fizik öğretmeniydi.. Bir kaç haftadır işleri olduğu için dershaneye de gelmiyordu. Bizde haliyle görüşemiyorduk.

Soner ile mesajlaşırken birinin bana baktığını hissederek yanıma baktım ve Yağmur'u gördüm. Yine karşılaşmıştık.
Göz göze geldiğimizde yanakları kızarmaya başladı.

Gülümseyerek;
-"Günaydın Yağmur, okula mı?" Diye sordum. O da gülümseyerek;
-"Günaydın hocam. Evet okula gidiyorum." Dedi.
Dediğini bitirdiğinde önüne döndü ve cama baktı.
-"Hangi durakta iniyorsun?" Diye sorduğum sırada gözlerini kocaman açarak tekrardan pencereden dışarıya baktı. Ağzı da 'o' harfini almıştı. Aceleyle;
-"Hiihh, durağı kaçırmışım." Diyerek çantasını aldı ve hızlıca otobüs kapısına doğru gitti.

Aklına bişey gelmiş gibi geri dönerek;
-" Kusura bakmayın hocam, daha sonra görüşürüz. Hoşçakalın," diyerek otobüs kapıları açılınca hızlıca gitti. Şapşal haline gülerek, camdan gidişini izledim.

Otobüs hareket etmeye başlayınca ben de önüme döndüm ve Yağmur'un telefonundan az önce gördüğüm *Yaşlı Amca- Hep De Yorgun* şarkısını telefonumdan açarak kulaklıklarımla dinlemeye başladım. Sözleri çok anlamlıydı. Şarkı dinlemeyi sevmesem de bu şarkıyı sevmiştim.

Dershanenin olduğu durağa gelince indim ve dershaneye girdim.
Hadi bakalım, günlük mesai başlıyordu.

#########

Yağmur'un Anlatımıyla

Yine karşılaşmıştık. Bu adam niye her yerde karşıma çıkıyordu? Hem niye dün oturduğum sitedeydi? Koray hoca dershaneye otobüsle mi gidiyordu?
Cevabını bulamayacağım bunaltıcı sorulardan sıyrılarak hızlı hızlı okula gidiyordum.

Okula geldiğimde İpek'in yine gelmediğini gördüm. Ne zamandır mesajlaşmıyordum. Umarım iyileşmiştir.
Ders başladığında kollarımı sıraya koyup başımı kollarıma yaslayarak düşüncelere daldım.

Sonunda okul bitmişti. Bugün nedense hiç teneffüse çıkmamış, soru çözmüştüm. Netlerim kötü değildi ama daha iyisini yapacak kapasiteye sahip olduğumu biliyordum. Hava güneşli olduğu için eve yürüyerek gitmek istedim.
Siteye girerken aklıma Koray hoca geldi. Dün ve bugün sitede gördüğüme göre burda oturuyor olmalıydı ama  tabii bu ihtimal çok düşüktü. Guruldayan karnımla daha hızlı adımlar atmaya başladım. Adımlarımı hızlandırarak evime girdim. Çok güzel 2+1 evim vardı. Bir odayı yatak odam diğer odayı da çalışma odası olarak kullanıyordum. Annem ve babam Hollanda' da yaşıyordu. Beni de götürmek istemişlerdi fakat ben istememiştim. Ara sıra geliyorlardı Türkiye'ye. En son 2 ay önce gelmişlerdi.
Yemek yaparken bir yandan da Annemle görüntülü konuştum. Yemeğimi yedim ve hemen derse oturmak istemediğim için şiir kitabı okumaya başladım. Beğendiğim şiirlerin altını çiziyordum.
Şiir kitabımı kapattığımda telefonuma bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti. Mesaja baktığımda;

Bilinmeyen numara:
O Koray p*çi gelmeseydi şu an seninle olabilirdik. Hepsi o aşağılık herif yüzünden. Sen Benimsin! Bu kadar.

Yazıyordu. Tabii ki mesajı atanın kim olduğunu hepimiz biliyorduk değil mi? Mesajı Ozan attığı için çok dikkate almamıştım. Yine içip içip yazmıştır kafası estiği gibi.

Telefonu yanıma bırakıp Amerikan mutfağıma gittim ve bir noodle pişirdim.

Hızlıca karnımı doyurdum ve masama geçip bugün için bir program hazırladım. Yaklaşık 3 saat boyunca aralıksız soru çözmüştüm. Saat ise 21:10 du .Mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım ve balkona çıktım. Battaniyeme sarılıp hamağıma oturdum. Bir yandan İpek ile sohbet ediyorduk. Olanları anlatmıştım dün İpek'e. Bayağı bir sövmüştü Ozan'a. O kadar sinirlenmişti ki polise gidelim diye tutturmuştu. Zar zor durdurmuştum. Koray hocanın beni kurtardığını duyunca da yüzünde imalı bir gülümseme oluşmuştu.

Kısa bir sohbet ettikten sonra tekrar masamın başına geçerek programımı hazırladım.Garip bir şekilde içimde bir çalışma isteği vardı. Edebiyat çalışasım vardı. Hafif bir müzik açtıktan sonra özet çıkarmaya başladım. Yaklaşık 5-6 sayfa özet çıkardım. Saatin geç olduğunu görünce tuvalete gittim, kişisel bakımımı yaptıktan sonra da yattım.
    Acaba beni yarın neler bekliyordu?

DERSHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin