Tanıtım☘️

2.9K 27 17
                                    

Önemli Bilgiler:
- Gonca ve Alaeddinin eskiden Sevgili olduklarını Osman ve Yakup dışında herkes bilir ama susar.
- Nilüfer Yakup Beyin büyük Kızı.
- Orhan ve Nilüfer evli.
- Saadet Hatun melek gibi bir anne.
- Malhun Hatun yoktur. Bala Alaeddin Orhan ve Fatmanın Annesidir.
__________

Konu: Alaeddin ve Gonca 4 Yıl önce Sevgililerdi. Fakat sonra Alaeddin gizli bir Vazife için kendini ölü olarak göstermesi gerekirdi Osman Bey bu Vazifeyi Alaeddine vermiştir çünkü Orhan o sıralar Nilüfer ile evlilik aşamasındadır ve Alaeddin Goncayı sevdiğini Babasına söylememiştir. Alaeddinin aslında yaşadığını bir tek Osman Bey bilir. Alaeddin ve Goncanın ilişkilerinden kimsenin haberi yoktur. Gonca o günden sonra çok değişmiştir hayatına başka kimseyi almamıştır. Ve Alaeddinin öldüğünü halen kabullenmiştir. Ve bir gün koca 4 Yıl sonra bir gün Alaeddin Vazifesini bitirmiş sonunda Ailesine dönebilirdi. Ama bilmediği karşısında eski Gonca olmayacağı.

Hiç kolay olmayacak eskisi gibi birlikte olmaları, hatta olur mu sizce?
__________
Karakter:

Gonca Hatun

Gonca Hatun Germiyan Oğullarından Yakup Bey ve Saadet Hatunun küçük Kızı değerlisidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gonca Hatun Germiyan Oğullarından Yakup Bey ve Saadet Hatunun küçük Kızı değerlisidir. Ağabeyi Mehmet Beyin ve Ablası Nilüfer Hatunun kıymetlisidir. Gonca Hatun 22 Yaşındadır. 4 Yıl önce Osman Bey Oğlu Alaeddin Bey ile bir ilişkileri vardi fakat bir Vazife sırasında öldü sevdiği. Gonca o günden sonra çok değişmiştir Sevdiği adamın ölümünü kaldıramamıştır içine kapanık soğuk birine dönüşmüştür kimseyle görüşmez konuşmazdır gerekmedikçe Otağından bile çıkmaz olmuştur Gözyaşı ise hiç dinmez. Yemez içmezdir o sebebten çoğu zaman yorgunluktan düşüp Bayılır veya hasta olur Şifacıların verdiği ilaçlar şuruplar ile ayakta duruyordur. Ailesi bu haline hiçbir açıklama bulamamıştır ama hepsi Gonca için çok endişelidir.

Alaeddin Bey

Alaeddin Bey Osman Bey ve Bala Hatunun küçük Oğludur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alaeddin Bey Osman Bey ve Bala Hatunun küçük Oğludur. Ağabeyi Orhan Beyi ve Bacısı Fatmayı çok sever. Alaeddin Bey 23 Yaşında. 4 Yıl önce Babasının emri ile uzun bir Vazifeye gitmiştir bu Vazife için kendini ölmüş gibi gösterir. Geride gözü yaşlı Ailesini en başta Anası ve Sevdiği Hatunu bırakmak çok zor gelmiştir ona. Ve şimdi 4 Yıl sonra Vazifesini bitirmiş dönebilir. Çok mutluydu Ailesini çok özlemişti. Ama en çok Goncayı özlemişti fakat Alaeddinin bilmediği karşısında olacak Goncanın geride bıraktığı Sevdiği olmaması. Sevdiği Kadından eser kalmamıştır. İşte o zaman yaptığının doğru olmakla birlikte yanlış olduğunuda anlayacaktır.

Diğer Karakterler aynı

Son...

________________________________
Umarım beğenirsiniz. Nasıl buldunuz Hikayeyi ilk düşünceleriniz ne Yorumlarınızı bekliyorum 🥰🥰🥰🥰

Algon🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin