Bennu duyduğu şey karşısında kifayesiz kalmıştı. Utançtan arkasını ona döndü ve mutfaktan çıkacak gibi oldu, kapı ağzında durdu ama yürümedi. Sanki bir şeyin olmasını bekler gibiydi. Muhammet o sırada yemeğin altını kıstı, önlüğünü çıkarıyordu. Bennu duyduğu seslerden anlam çıkarmaya çalışırken Muhammet'in gözlerini arkasından hiç ayırmadığını hissedebiliyordu. Kalbi arkasından yaklaşan ayak seslerini duydukça daha da hızlı çarptı. Birçok farklı duyguyu aynı anda hissediyordu. Birkaç saniye sonra Muhammet'in nefesini arkasında hissettiğinde neredeyse nefessiz kalacaktı. Arkasını dönmeye cesareti olmadığından bir hamle yapmadı. Muhammet'in biraz daha yaklaştığını hissetti, arkasında onu hissedebiliyordu. Aldığı her nefes boynuna işliyordu, içinde bastırdığı duyguların uyandığını hissetti, yavaşça yutkundu. Heyecandan nefes nefese kalmıştı, "İstiyorum." diyebildi. Muhammet bunu bekliyormuşçasına bir nefes aldı, boy farkı yüzünden biraz eğilmesi gerekiyordu, boynuna delicesine öpücükler kondurmaya başladı. Vücutları hala birbirine değiyordu ve o anda Bennu Muhammet'in penisini kalçasında hissetti. Hiç basmaması gereken bir tuşa bastığını anlamıştı. Gördüğü ani ilgi sessizce inlemesine sebep oldu. Muhammet bir an duraksadı, beklenmedik bir anda Bennu'yu kendine doğru çevirdi. Bennu gözlerinin içine baktığında dizginlemeye çalıştığı alevleri görebiliyordu.
Muhammet eliyle sertçe Bennu'yu belinden kavradı ve kendine çekti. Bennu Muhammet'in boyuna yetişmek için parmak uçlarında durmaya çalışırken sertçe öpüştüler. Dudaklarının birbirine değdiği ilk an, kaybolan sevgiliye kavuşmak gibiydi.
İkisi de bu anı çok uzun bir zamandır bekliyordu ki, dudakları sadece daha fazla tutkuyla birbirlerine kenetlendi her geçen saniye. Karışan nefesleri odayı olduğundan çok daha sıcak yapmaya başlamıştı. Bennu'ya aşağıdan dokunan Muhammet'in yarı erekte penisi bol eşofmanının içinden kendini belli ederken Bennu feci şekilde ıslandığını hissedebiliyordu. Nefesini geri kazanmak için kızaran dudaklarını güç bela Muhammet'ten kurtarmışken, mutfakta olduklarını tekrardan hatırladı. "Odana-" demesi yeterli olmuştu ki bir anda kendini onun kucağında buldu. Elleri kalçalarını kavramışken Bennu kollarını boynuna doladı, dudaklarını nazikçe ısırdı. Muhammet'in sırıttığını hissetti, dudakları hemen dudaklarını yakaladı. O an ölene kadar öpüşmek istedi onunla.
Öpüşe öpüşe, bir kaç duvara çarparak sonunda Muhammet'in odasına varabilmişlerdi. Odaya girdikleri an kucağındaki kapıya Bennu'yu yaslamış, kapının kapanmasına sebep olmuştu. Bennu'nun elleri saçlarında(💀) dolaşırken yarın yokmuşçasına öpüşmeye devam ediyorlardı. Erekte olmuş penisi kucağındaki Bennu'nun kar tanesine sürttükçe Bennu inlemesini bastırmakta zorlanıyordu. Onun küçük inlemelerini duymak Muhammet'in sabrını tüketmişti ve dudaklarını onunkilerden ayırdı. Kapıya yaslı Bennu'yu bir kez daha kalçalarından, bu defa daha sertçe, tutup hızlıca yatağa yürüdü ve yatağa uzanmasını sağladı. Üstüne tırmandı ve gözlerinin içine bakarken göğüslerini kavradı. Kıyafetin üzerinden kavramak eğlencenin yarısı bile değildi. Hızlıca Bennu'nun üzerindeki kendi kapüşonlusunu çıkardı. Tabii altında başka bir şey yoktu.
Onun o esmer çıplak teninin sıcaklığını hissetmek Muhammet'in penisini çaresiz bırakıyordu. Büyük elleriyle göğüslerinin uçlarını kavradı, Bennu'nun ani temasla birlikte irkildiğini hissetti. Vücudunun bu saf hassaslığı adeta delirmesine sebep olacaktı. Göz temasını kesmemeye kararlı gibiydi, onun göz bebeklerinin içine bakarak dilini göğüslerinde sonra da karnının üstünde gezdirdi. Bennu beklemediği bu hareket karşısında bir an nefesini kaybetti. Muhammet nereye dokunsa orası yanıyordu. Onu hemen içine almak, onunla bir olmak istedi.
Muhammet'in dili ne yaptığını iyi biliyordu ki göğüslerinden karnına, karnından da aşağıya doğru yatakta gerisin geriye ilerliyordu. Bir an için duraksadı, izin ister gibi bir bakış attı. Onun o şehvet dolu suratını görmesi iznini alması için yeterliydi ki sonraki saniye eşofmanının önünün sıyrıldığını hissetti Bennu. Muhammet'in dilinin sıcaklığını kar tanesinde hissediyor olmak neredeyse çığlık atmasına sebep olacaktı. Eşofmanı daha da sıyrıldı ki çok geçmeden bacaklarındaydı. Muhammet fazla ilerlemeden kafasını kaldırmış, ona baktı. Bennu'nun yüzünden biraz uzaklaşmıştı. Daha fazlası için sabrı kalmayan Bennu bir hışımla kolunu çekti, gelmesini işaret etti. Tepeden tırnağa ateşler içerisindeydi.
Muhammet hızlıca tişörtünü çıkardı ve dudaklarını yine onunkiyle kısa bir süreliğine buluşturdu. Bennu'nun bacaklarını kendininkilerin arasına aldı ve beklenmedik bir hareketle iki elini bacaklarını havaya kaldırmak için kullandı. Hala eşofmanından baş göstermekte olan penisini kar tanesine yapıştırmıştı. Bennu şaşkınlıkla inledi, anlık temas çok çarpıcıydı. Elleriyle havada tuttuğu bacaklarının iç taraflarına öpücükler kondurdu. Öpücükleri arasında "Güzelim" diye fısıldadı, sesi normalden daha kalın çıkmıştı. Bennu bu fırsatı kullanıp elleriyle Muhammet'in eşofmanını sıyırabildi. Sonunda kendini gösteren erekte penisi Bennu'nun hayal ettiğinden çok daha... kalındı. Yutkundu. Muhammet Bennu'nun bakışlarını yakaladı, güldü. Bennu'nun bacaklarını omuzlarına attığında, sağ eliyle yanağını ovdu. Sol eliyle ise Bennu'nun girişini okşuyordu. Bennu vücudunun kaskatı kesildiğini hissetti. Muhammet'in uzun ve sert parmakları girişinde oynadıkça kendini daha fazlasını isterken buluyordu. O kadar ıslaktı ki istese onun tüm parmaklarını içeri alabilirdi. Bunu düşünmek kar tanesini titretti. Bunu fark eden Muhammet iki parmağını önce yavaş, sonra da giderek hızlanan bir ritimle kar tanesine sokup çıkarmaya başladı. Bu ritim Bennu'nun inlemelerinin sadece daha da hızlanmasına sebep oluyordu. Verdiği zevk Muhammet için paha biçilmezdi ama kendi limitine de yaklaşmak üzereydi.
Parmaklarını içinden çıkardı, anlık yalnızlığı Bennu'yu üzmüştü.Muhammet yana doğru uzanıp yatağının yanındaki masanın çekmecesinden birkaç kondom çıkardı, bir tanesini ağzıyla yırttı ve Bennu'ya küçümser bir bakış attı. "Sen tak." Bennu Muhammet'in bu hallerini tuhaf şekilde seviyordu. Erkeksiliği onu sadece daha da çok azdırmıştı. Kendini düzgün bir pozisyona getirip ellerine aldığı kondomu penisinin ucuna geçirdi, bunu yaparken yaptığı küçük sıvazlama hareketleri Muhammed'in inlemesine sebep oluyordu, yüzündeki o zevki görmek bir ödül gibiydi Bennu için. Artık onu tatmak istiyordu, bu oyun çok bile uzamıştı. Muhammet işini bitiren Bennu'yu bu sefer oturur pozisyondayken kucakladı, onu biraz havada tutuyordu ki penisi Bennu'nun girişindeydi. Otururken muhtemelen içine çok derin girmiş olacaktı. Düşüncesi bile onu delirtti. Yavaşça girdi içine, yaşadığı zevkler ortak olmalıydı ki ikisi de yıllardır bu anı bekliyormuş gibi inledi. Önce yavaş tempoyla ilerleyen Muhammet zamanla hızlanmış, çıplak vücutlarının çıkardığı sesler ile karışan ortak inlemeleri odaların duvarlarında yankılanır olmuştu. Seks başka hiçbir kimseyle bu keyfi veremezdi.
"...Uykumdan kalkınca o güzel tenini,
yatağımdayken içinde olmayı düşlerim.Senin o kokun, çarpışan terli vücutlarımız,
kirli çarşafların, tutkulu öpüşmelerimiz.
Evrende bir sen bir de ben varmışçasına,
sonsuz tutkumuzun hatrına içtiğimiz bi' bira... "