Sabah olmuş. İşte o gün geldi
Çok heyecanlıyım. Hemen yataktan kalktım ve yüzümü yıkayıp valizimi kapının önüne koydum. Kahvaltımı hazırladım ve hemen kahvaltımı yaptım. Önce valizimin yanında ki çantama şarj aletimi, anahtar, arabanın anahtatı ve telefonumu koydum. Ve artık çıkabilirim. Artık herşey hazırdı. Hızlıca kapıyı kilitleyip çıktım. Eşyalarımı bagaja koydum ve arabaya bindim. Tuğçe'nin evine doğru yola çıktım. Hava biraz bulutluydu, yani güzel bir gündü. Neyse Tuğçe'nin evine doğru ilerledim ve evin önüne durdum.Tuğçe beni balkonda bekliyormuş. Ona doğru seslendim.
"Tuğçe"
"geliyorum, bekle." dedi ve içeriye girdi. Tuğçe gelene kadar bende karşıdan soğuk kahve alayım, markete girdim. Ve soğuk kahveyi alıp çıktım.
(-sırada gününü sorusu vaar?)
-soru ne?
(-bugün mükkemmel olacağına emin misin?)
-evet.
Niye böyle bir soru sordu ki? Garipti. Tekrar konuştum iç sesimle.
-bu kadar mıydı?
(-evet)
-tamam hoşçakal.
Gitti bile. Neyse arabaya bindim. Tuğçe'nin de merdivenden indiğini gördüm. Kahceleri arabaya koydum veTuğçe'nin elindeki valiz ve çantasını almak için yanına gittim.
"merhaba."
"merhaba."
Elindeki valizleri aldım ve arabaya soğru gittim. Bagaja valizleri koysum, ve arabaya bindim. Tuğçe de yanıma oturdu.
"nasılsın?"
"iyiyim. Sen?" dedim.
"bende iyiyim."Çok heyecanlı. Arabahı çalıştırdım ve yola çıktık.
"kahve aldım. İç diye."dedim.
"sağol canım, bana almış canım yaa."dedi ve kahveden birkaç yudum aldı. Tekrar konuştu.
" kız, sen poverbank aldın mı?"diye sordu.
"evet,yanımda 2 tane var. Sonta orada şarj yeri var, ama olsun, ne olur ne olmaz aldım yine de."
"2 tane mi? Bence 1 tane alsan iyiydi. Neyse bir tanesini bana verirsin, ben unuttum da evdeki de bozuldu."dedi
"tabii kullanabilirsin" dedim. Bende kahvemden bir yudum aldım. Hava da birazcık yağmur çilemeye başladı. Arabayı sürmeye devam ederken telefonum çaldı. Telefon arabaya bağlıydı. Amir arıyordu.
"Yeliz kampa geliyor musun?" diye sordu.
"evet yoldayız amirim."dedim.
"hızlı ve dikkatli gelmeye çalışın" dedi. Bir sorun mu vardı.
"bir sorun mu var?" diye sordum.
"Antalya'da bir seri katil olduğu söyleniyor."ne. Nasıl yani?
"sadece Antalya'da mı?" diye sordum.
"orası tam olarak bilinmiyor ama elimizde ipuçları birkaç önemli izler var ona göre hareket edeceğiz." dedi. Ve ekledi"siz kampa gelin bakacağız."dedi.
"tamam amirim."dedim ve kapattım.Tığçe bana baktı. Arabayı hız sınırını geçmeyecek şekilde hızlandırdım. Antalya'da bir seri katil var bu adamın kimi öldürdüğüne, kime ne yaptığına, neye, kime zarar verdiğini hiçbirşeyi bilmiyoruz. Herşeyi öğrenmemiz lazım ve ipuçlarını öğrenmemiz lazım, aynı zamanda katilin adamları illaki vardır, onlarıda bulacağız. Herşeyi öğrenmemiz gerek. Sanırım bu bilgileri istihbaratttan alırız sonra bulduğumuz bilgilerel yola çıkarız. Sanırım ben çok birşey yapamayacağım, yapacağım tek şey köyleri, kasabaları, şehirleri korumak olur.
Çünkü katili bulmayı özel harekat yapar ve ben polisim. Umarım kısa zamanda özel harekata geçebilirm. Aslında bizim işimizde zor ama hallederiz. Biz imanlıyız, Allah'a dua ederiz. Bukuruz katili. Haydi bismillah. Bizim takım güçlü, kuvvetli, azimli ve gururlu biz birşeyi yapacağımıza inanıyorsak yaparız. Sonuna kadarda çalışırız. 2 senedir burada çalışıyorum. Üniversite sınavına girdim ve polisliği kazandım. Ve sonra 2 senedir bu takımdayım, ben takım diyorum.
Çok güzel anılarımız oldu. İyi günde kötü günde hep beraber olduk. Bu kampı ise yılda 2 kere acil bir durum olursa 2'nin üstünede çıkıyor. Kamp zamanları çok eğlenceli oluyor. Ve 2 yıllık bu serüvende onlar kendilerine ne kadar çok güvenmemi sağladılar. Benim bu mükemmel serüvenimde hiç katil veya mafya gibi adamlarla uğraşmadık. Antalya'da en son 4,5 yıl önce katil gelmiş. Tam 242 kişiyi öldürmüş ve sonunda müebbet hapis cezası istenmiş. Ben bu haberi duymuştum. Ama çok da haber dinlemediğim için onu da dinlememiştim.
Böyleydi, ama sonra hiçbir şey olmadı. Neyse işte böyleydi. Tuğçe'ye doğru baktım ve tekrar karşıma baktım.
Tuğçe bana bakarak" Antalya'da bir seri katil var yani."dedi.
"evet. Ama bizim takım yapar. O katili buluruz."dedim. Ve ekledim" yani birbirimiz koruyalım sağımızdan, solumuzdan çıkarlar. Tabii bize kimse birşey hapamaz çöp kadar değeri olmayan insanlar ne yapacağı belli olmaz. Ama biz tek Allah'tan korkarız."dedim.
" zombi istilası oluyor mübarek"dedi.
"seri katil dolaşıyor etrafta ne farkı var zombi istilasından" dedim. Tuğçe önüne baktı ve"aslında haklısın bacım"dedi. Ee tabii.Canlarıımmm. Çiçekleriiimm!!! Bu bölümüde okudunuz umarım sevmişsindir. Yeni bölümü okumayı unutmayıınnn!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN IŞIĞINDA
Roman pour Adolescents"Yeliz, gecemin ışığı olur musun?" diye sordu gözlerime bakarken. Gözleri beni büyülüyordu. Bir an duraksadım. "olurum." dedim içtenlikle. "senin ışığın olurum."