Rose kendi sınıfına gitmişti. İlk 2 saat işleyeceği ders ingilizceydi. Öğretmen yine o sevimsiz suratı ile dersini anlatıyordu. Rose kapıyı çaldı ve içeri girdi.
R= Geç kaldığım için özür dilerim..
İngilizceci Rose'a baktı.
İ= SEN NE HAKLA BU KADAR GEÇ KALIYORSUN? APTAL MISIN SEN?
Öğrenciler aralarında fısıldaşıp gülüşüyordu. Hepsi dik dik Rose'a bakıyorlardı.
İ= TAHTANIN ÖNÜNE GEÇ ÇABUK.
Rose kafasını önüne eğmişti ve gözleri direkt Jack'e kaymıştı. Onun da gülüp gülmediğine bakıyordu. Yavaşça tahtanın önüne geçti ve gözlerini yerden ayırmadan ellerini önünde birleştirdi.Sınıfın popüler kızı Melody elini Jack'in bacağına koyup yüzüne yaklaştı.
M= Şu aptalın nasıl azarlandığına bak..
Rose'un üzerine gülüyordu. Tıpkı diğerleri gibi. Jack ciddiyet barındıran gözlerini Melody'e döndürdü.
Ja= Komik mi? Mizahın da kişiliğin gibi berbat.
Jack Melody'nin elini sertçe ittirdi. O uzun, mavi gözlü kahverengi saçlı yakışıklı ve varlıklı bir ailenin oğluydu.. Melody morali bozulsada bozuntuya vermemeye çalıştı. İngilizce hocası cetveli eline aldı.
İ= Uzat ellerini yoksa yüzüne çakarım.
Zorbalardan biri bağırdı.
Z= VURUN HOCAM.
Rose ellerini uzattı. İngilizceci cetveli bir hışımla kaldırdı. Fakat vuramadı. Jack hocanın elini tutuyordu. Hoca Jack'e baktı.
Ja= NASIL BİR SAÇMALIK BU?! MAĞARADA YETİŞTİĞİN AN ÖĞRETMENLİĞE Mİ TERFİ EDİLDİN?
M= Jack..
İ= Seni ne ilgilendirir?
Ja= Ben buraya ders işlemeye geliyorum. Öğrencilerin bir takım eğitimsiz hocalardan şiddet ve azar görmesini izlemeye değil. Ya adam gibi dersinizi anlatır çıkarsınız ya da şikayette bulunurum.Hoca cetveli masaya bıraktı ve sonra Rose'a baktı.
İ= Geç otur yerine.
Jack de yerine dönmüştü. Rose Jack'e baktı ve yerine geçip oturdu. Sıkıcı bir dersin ardından zil sonunda çalmıştı. Alice ve Rose her gün ki zorbalıklara maruz kalmıştılar. Okul çıkışı Alice yine ablasının sınıfının önüne geldi.
Z= Çekil şuradan.
Rose'un sınıfındaki zorba Alice'i ittirerek yere yapıştırmıştı. Alice bir şey söylemeden kalkıp Rose'u beklemeye başladı. Rose sınıftan çıkıp Alice'e baktı.
R= Hadi gidelim..
Alt kata inmek için merdivenlere yöneldiler. Zorbalardan adı James olan Rose'u tutup korkuluğa vurdu.
Jam= Ne güzel azarlandın bugün =)
A= Abla..
Jam= Aw küçük orosbusuda peşinde.
James Alice'i itip merdivenlerden yuvarladı.James sırıttı ve elindeki tostu açıp ketçaplı tarafını Rose'un yüzüne sürdü. Herkes hep bir ağızdan gülüyordu. James kıkırdayarak uzaklaştı.
R= OROSPU ÇOCUĞU.
Rose, Alice'in yanına gitti. Eliyle yüzündeki ketçapı silmeye çalışıyordu.
R= Çabuk çıkalım şuradan.
Alice'i tutup çıkışa ilerledi.
A= Artık merdivenden yuvarlanmak istemiyorum.. :(
Alice ağrıyan kalçasını tuttu.
A= Off
Rose'a baktı.
A= O ketçapı onun amına sürüp sike sike domatese evrimleştireyim.
R= 😨Sonunda okuldan çıktıklarında Jonathan araba ile önlerinde durdu ve camı açtı.
Jo= Binin
İkiside arabaya bindi. Nereye gittiklerini sormaya çekiniyordular. Alice en son dayanamayıp sessizliği bozdu.
A= Nereye gidiyoruz..?
Jo= ... Bir yere davet edildim. O yüzden benimle geliyorsunuz. Önce şu çirkinliğinizi örtecek 3-5 parça kıyafet alacaksınız.
A= Peki..Alice ve Rose birbirine bakıp gülümsedi. Jonathan söylediği gibi ikisiyle beraber bahsettiği yere gitti.
O esnada ise okul bahçesinde ki zorbalar Alice ile Rose'u arıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the Killer / Yandere
FanfictionJeff the Killer, ana karakterimiz Rose'u yavaşça takıntı haline getirdikten sonra sorunsuzca onu elde etmek için elinden geleni yapıyor.