Köpek

324 26 39
                                    

Rose biraz durup nota baktı. Odasından çıkıp aşağıdaki sesleri dinlemeye başladı. Jonathan, Alice'i benzettikten sonra lavaboya ellerini yıkamaya gitmişti. Alice ise kan içerisinde yerde yatıyordu. Ağzı, yüzü resmen her yeri kırmızıya boyanmıştı. Rose sessizce aşağıya inip Alice'e baktı.
R= A-alice..

Alice cevap vermeyi bırak gözlerinin baktığı yönü bile değiştiremedi. Yaşayan bir cesede benziyordu. Rose, Alice'in yanına eğildi ve onu diklendirdi.
R= Gitmemiz lazım..
Alice'i ayağa kaldırdı ve belinden kavrayıp tuttu. Alice ayakta durmak için hiç bir çaba sarf etmiyordu. Bütün vücudu Rose'a kalmıştı. Banyodan gelen su sesi kesildi.

Rose, Alice'i tutarak dış kapıdan çıktı.
R= Alice.. Şu ormana kadar dayan.
Onu yürütmeye devam ediyordu.
A= N-neden..?
Lavabodaki su sesi geri gelmişti.
R= B-bende bilmiyorum..
Alice'i ağaçların arasına kadar yürüttükten sonra bir köşeye oturttu ve ağaca yaslayıp yanına eğildi. Jonathan ise banyodan çıkmıştı bile.
Jo= Rose.
Ses gelmeyince evin her yerine baktı.
Jo= ROSE.
Jonathan sinirle dışarıya çıktı.
Jo= ELBET DÖNECEKSİNİZ.

Rose Alice'in yaralarına baktı.
R= ... Kanıyor.
Etrafa bakındı. Hiç bir şey bulamayınca kendi sweati ile kanları az da olsa temizledi. Jeff, Rose ve Alice'e yakın olan ağaçların birinin üstünden ikisini izliyordu. "Sabredin" diye geçirdi içinden. Ağaçlar, karanlık ve yapraklar onu kamufle etmeye yetiyordu zaten.
R= Alice..
Alice çok yavaşça nefes alıp veriyordu. Zar zor da olsa ağaçtan destek alarak diklendi.
A= N-neden yaptın b-bunu?
R= ... Bilmiyorum, yine odamda güller vardı ve birde not. Patikaya gelmemizi söylüyordu.
A= A-ama babam dönünce..
Alice ağzından akan kanı sıyırdı ve seyrek adımlarla patikaya yürüdü. Rose bir şey söylemeyerekten patikaya varıncaya dek yürümeye devam etti.
A= Başımıza ne geleceği belli değil.
R= Hiç bir zaman belli değildi ki.
Alice'i köşeye oturtup ağaca yasladı.
R= Bakalım ne olacak...
Rose da Alice'in önünde dizlerinin üstüne çöktü ve ellerini çenesine yasladı.

Ağaçların arasından çatırtı sesleri gelmeye başlamıştı. Rose yutkunup ağaçların arasına doğru baktı.
A= O neydi..?
Alice, Rose'un elini tuttu.
R= Bilmiyorum.
Dikkatli bakılınca bir köpek figürü belli oluyordu.

Köpek patikaya atıldı ve tamamen görünür hale geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Köpek patikaya atıldı ve tamamen görünür hale geldi. Sevimli, Husky cinsi, ortalama büyüklükte bir köpek çıktı.
R= Yalnızca bir köpek..
Köpek, Alice ve Rose'un üzerine doğru yürümeye başladı. Rose'un gözlerinin içine bakıyordu. Rose da dönüp köpeğe baktı. Köpek yavaşça Rose'a yaklaştı ve koklamaya başladı.

Rose köpeğin kafasını okşadı ve Alice'e döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rose köpeğin kafasını okşadı ve Alice'e döndü. Alice köpeğe bakıp gülümsedi.
A= Saldırırsa sıçtık.
Köpek oynamak ister gibi kendi etrafında döndü ve 2 ayağı üstüne kalkıp patilerini Rose'a yasladı. Rose gülüp köpeğe döndü.
R= Umarım saldırmaz.
Rose, köpeğin patilerini tuttu. Köpek Rose'dan patilerini kurtarıp tam önünde durdu.

O esnada Jeff, çoktan ağaçtan inmiş ve Rose ile Alice'in evine ulaşmıştı. Tekrardan kapıları yokladı ve arka kapıdan içeriye girdi. Jonathan mutfakta atıştırmalık bir şeyler hazırlıyordu. Jeff ona fark ettirmeden köşeye sıvıştı ve mutfağın ışığını kapattı.
Jo= Ne oluyor be?!
İçerisi artık zifiri karanlıktı. Jeff, tezgahın üzerindeki bıçaklardan birini eline aldı ve Jonathana baktı.

Jonathan, ay ışığının az çok aydınlattığı arka kapının önüne geldiği an Jeff bıçağı var gücüyle fırlattı ve bıçak Jonathanın boynuna saplandı. Bıçaklanmadan önce Jeff'i fark etmişti fakat çok geçti. Boğulan ve can çekişen bir hayvan gibi sesler çıkardı. Jeff kendi bıçağını eline aldı. Bıçağı Jonathan'ın göğüs kafesine saplamak için atıldı. Jonathan bıçağı tutmayı başarmıştı. Ancak çok geçmeden bilinci bulanıklaştı ve Jeff tarafından 2. defa bıçaklandı. Jeff kasap bıçaklarından en keskin olanı çekmeceden çıkarttı ve Jonathan'ın bileğine vurarak kesmeye başladı.

Tüm bunlar yaşanırken Rose ve Alice'in önünde kırmızı bir araba durdu. Arabada 2 adam vardı. Ormanda geceyi geçirip kamp yapmaya gelmişlerdi.
?= Dostum yolun kenarındaki şu 2 kızı görüyor musun?
??= Bu saatte burada ne işleri var?
Husky bir 10 dakika önce ormana karışıp Alice ve Rose'un yanından ayrılmıştı. Araba ikilinin önünde durdu.
?= Bence biraz eğlenebiliriz ha?
??= Küçük görünüyorlar.. dokunulmamış =)
Adamların ikisi de arabadan indi.

?= Hey, güzelim burada ne arıyorsun?
Adam, Rose'a doğru yürüdü. Kahverengi saçları vardı ve gri bir pantolon ile mavi bir gömlek giyiyordu. Diğeri ise sarışındı ve kırmızı bir sweat ile siyah bir pantolonu vardı.
??= Hey Brandon. Onlardan biri yaralı.
Brandon, Alice'e baktı.
B= Aah ciddi olamazsın Oliver.
Oliver da yanlarına doğru yürüdü. Rose iki adama doğru döndü ve Alice'in elini tuttu.
R= Alice..

Rose ayağa kalktı ve Alice'in önüne geçti.
R= Sadece... Dolaşıyoruz.
O= Bu saatte?
B= O yaralar ile?
R= ..Evet.
B= Ah kimin umr-
Oliver, Brandon'ı dürttü.
O= Neden tek başınızasınız? Aileniz nerede?
R= Kasabanın orada.
O= Kasaba biraz uzak buraya... Biliyorsunuz.
R= Evet farkındayım.
Brandon, Rose'u kolundan tuttu.
B= Soyun.

Rose kolunu çektirdi.
R= NE?!
Brandon, Rose'u ağaç ile arasına aldı.
B= HADİ.
O= BRANDON DALGA GEÇİYORUZ SANMIŞTIM.
A= Abla..
Oliver, Alice'e baktı.
O= ÇOCUK BUNLAR UFACIK.
B= Eğlenceyi bozuyorsun.
O= NE.

Rose, Brandon'ı ittirmeyi denedi. Alice'e baktı. Alice artık az çok kendini toplamıştı. Ayağa kalktı.
A= BIRAK.
B= Oliver tut şunu.
O= ...
B= HADİ DOSTUM.
Oliver, Alice'i tuttu.
O= Yani.. Üzgünüm..
R= BIRAK ONU.
Rose var gücüyle Brandon'ı ittirmeye çalışıyordu. Brandon, Rose'u saçından tutup yere vurdu ve üstüne oturdu. Elini Rose'un göğüsünün üstünde durdurdu.

Tam Rose'un göğüsünü elleyecekken Husky patikaya fırladı ve adamın kolunu kaptı. Brandon köpeğin dişlerini hissedince çığlık attı.
O= BEN KÖPEKTEN KORKARIM.
Oliver, Alice'i bırakıp geri çekildi. Brandon ise ayağa kalkmış kolunu kurtarmaya çalışıyordu. En son bunu başardı ve köpek Alice ile Rose'un önüne geçip hırlamaya başladı. Brandon ve Oliver aceleyle arabaya binip uzaklaşmaya başladılar.
B= LAN TEK DEĞİLLERMİŞ.
O= SENİN ANANIN KILLI AMINI SİKEYİM.
B= ANAMA SÖVME OÇ.

Rose kalkıp Alice'e baktı.
R= Sikeyim.
Köpeğin kafasını okşadı. Ardından Alice'in yürümesi için kolunu tuttu.
R= Dönelim..
A= Neden buraya geldiysek zaten.
Alice kolunu çekti.
A= Dönersek parçalar bizi!

Jeff the Killer / YandereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin