Akrep, geç saatleri gösterdiğinde Alice ve Rose uykudan ölen gözler ile eve dönmüştü. Alice odasına girmeden önce banyoya yöneldi.
A= Abla odada bekle geliyorum.
R= Pekala.
Rose odaya geçti. Üstünü değiştirmek için sabah yatağının üzerine bıraktığı giysilerine yöneldi. Sweatini eline aldı ve biraz duraksadı.
R= Alice?
Rose, yatağının üzerine bırakılmış kırmızı güle baktı. Yatağa oturup Alice'i beklemeye başladı.Alice bir süre sonra odaya dönüp Rose'un yanına geldi. Her zaman ki gibi dalga geçerek konuştu.
A= Ne oldu bebeğim? 😏
R= Alice 🤨
Rose gülü eline aldı ve gülümsedi.
R= Bunu nereden buldun?
Alice gülerek halılara yattı.
A= NEEEY?
R= NE GÜLÜYON
Kalkıp Rose'a baktı.
A= Aynen işim gücüm yok gizemlice yatağına gül bıraktım.
R= :( bırakmadın mı? Ya Alice tanrı aşkına başka kim olabilir sence? Babamın bana gül bırakacak hali yok ya.
A= Eww abla git ya amk ben onu ne ara yapabilirim? Tüm gün beraberdik. Ayrıca sen benden önce girdin odaya.
R= E o zaman bu gül ne alaka?
A= Ben ne bileyim gizli hayranın vardır.
R= Alice öyle bir şey olamaz.
A= E ne bu gül o zaman?Alice eline aldığı güle baktı.
R= Bilmiyorum..
A= Biri aşık sana.
R= Ya ne alaka uff.
Rose, Alice'in elinden aldığı gülü masaya bıraktı.
A= Ve her kimse biz yokken eve girmeyi başarmış..
Rose cama baktı ve üstünü çıkarıp Alice'e döndü.
R= :<
Oh dedi Alice.. Sonra tekrardan oh dedi..
A= Harikasın..
Gülmemek için zor duruyordu.
Rose hemen üstünü giydi.
R= SAPIK >:(A= Valla sapık değilim.
Alice de giyinip yatağa yattı. Rose da geçip uzanıp Alice'e baktı.
R= Kim neden yatağıma gül bıraksın ki..
Rose cama doğru baktı, ayağa kalkıp camı kapattı ve dışarıya bakındı. Perdeyi de üzerine çekip yatağa geri uzandı.
A= Ulan beni kimse sevmiyo 😡👺 MUTLU OL
R= BİRİ YATAĞIMA GİZLİCE GÜL BIRAKMIŞ. NİYE SEVİNEYİM?!
A= Ah özürlü ablam benim..
R= >:(A= Abla bir şey diyeyim mi? Kesin annemizin katiliyle gülü bırakan kişi aynı. Sence de olayların peş peşe yaşanması tesadüf olabilir mi?
R= Haklısın.. Korkutucu.
Alice, Rose'un sapık gibi sürekli hakkında bir şeylerle uğraştığı Creepypasta karakterinin kim olduğunu bilen tek kişiydi.
A= JEFF THE KILLER SANA AŞIK.
R= O olsa can kurban.
A= Düşünsene çok çirkin bir boomer çıkıyor.
R= Öldürsün beni o zaman.
A= Böyle pedofili falan.. of aman neyse.
R= Sus ve uyu.Alice ve Rose en son uykuya daldı. Jonathan ise aldığı psikolojik hasar dolayısıyla o gün Alice ve Rose ile uğraşmak istememişti. Ertesi sabah Alice günlük rutinini halledip telefonuna bakındı.
A= .. a-a ABLA
Rose, Alice'e baktı.
R= He?
Alice, zorbaların aileleri tarafından okul grubunda duyurulan haberi Rose'a gösterdi. Üzerinden 24 saat geçmediği için polise başvuramayan aileler çocuklarının eve dönmemesi hakkında endişelenip gruba mesaj atmıştı. Rose habere baktı ve sonra Alice'e döndü.
R= Gebersinler.
A= Umarım dönmezler.Akşam saatlerine doğru okulun son zili tekrardan çalmıştı. Alice ve Rose bu sefer rahatça, zorbalar olmadan evlerine dönmüşlerdi. Jonathanın sanki öfke nöbeti geçirir gibi bir hali vardı.
A= Ba-
Sözünü tamamlayamayan Alice'i, babası Jonathan yakasından tutup ölümüne vurmaya başlamıştı.
Jo= HEPSİ SİZİN SUÇUNUZ APTAL OROSPU.Jonathan Rose'a baktı.
Jo= ODANA ÇIK.
Rose ise Alice'i, babasının elinden kurtarmaya çalışıyordu.
R= YAPMA MANYAK!
Jonathan, Rose'un kafasını öylesine sert bir şekilde duvara vurdu ki, Alice ablasının şiddetin etkisinden beyin kanaması geçireceğinden korktu.
A= ABLA!
Jo= SANA ODANA ÇIK DEMEDİM Mİ BEN?
Jonathan Rose'u merdivenlere fırlattı.
Jo= ÇABUK.Rose ayağa kalkıp kafasını tuttu. Merdivenlerin korkuluklarına tutunarak dengesini sağlamaya çalıştı.
R= Alice..
A= Abla git. LÜTFEN.
R= HAYIR.
Jonathan Rose'a baktı. Rose, Alice'e bakarak merdivenlere yöneldi. Alice'in bakışları ise adeta Rose'un gitmesi için yalvarıyordu. Jonathan hızlıca nefes alıp verdi ve yumruğunu sıkıp vurmaya devam etti.
Jo= Emma.. EMMA.Rose her ne kadar istemese de yukarı çıkmak zorunda kaldı. Odasına girdiği gibi yere çöktü ve kafasını tuttu. Bu sefer Rose'un yatağının üzerinde 2 adet kırmızı gül ve 1 adet beyaz kart dıruyordu.
Rose fark edip ayağa kalktı, güllere baktı ve kartı eline aldı. Kartın üzerinde kan ile yazılmış bir not vardı. "Merhaba Rose". Yazının sonuna çizilen gülücüğün boyası, yani kanı aşağıya doğru akmıştı.
Rose yutkundu, kartı yavaşça yatağa geri bıraktı ve nasıl buraya birinin gelip bu notu bıraktığını düşündü. Cama doğru baktı. Beyaz perdenin üzerine bulaşmış kan lekeleri vardı. Ayrıca pencerenin kenarına da bir not bırakılmıştı. Rose yutkundu ve yavaşça cama yaklaşıp notu eline aldı.
Notun üzerinde "Kardeşin ile patikaya gel pişman olmayacaksın" yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the Killer / Yandere
FanfictionJeff the Killer, ana karakterimiz Rose'u yavaşça takıntı haline getirdikten sonra sorunsuzca onu elde etmek için elinden geleni yapıyor.