Jam= Nereye kayboldu bu kaltaklar?
İçlerinden, adı Anthony olan konuştu.
An= Bu kadar kısa sürede ortadan kaybolmaları normal değil ki.
Anthony'nin ardından Vickie adlı kız da söze karıştı.
V= Belkide o ürkek götleri bu yolu tercih etmemiştir, ne dersiniz?
Thomas Vickie'ye baktı.
T= Ne demek istiyorsun?
Kevin, Vickie'nin ne demek istediğini anlamıştı.
K= Vickie haklı. Muhtemelen başka bir yolu tercih ettiler. Geçen sefer de bulamamıştık o iki aptalı.
An= E iyi de başka yol yok ki?
T= Emin misin?
Thomas kendinden emin ve gururlu görünerek öne çıktı.
V= Başka yol mu biliyorsun?
T= Evet okulun arkasında bir patika var. Issız olduğu için pek bilinmez.
K= İyi de orası kocaman ormanın içinden geçiyor..
Jam= Ayrıca hava kararacak.
V= Deli misiniz? Bu fırsat kaçmaz! Hazır kimse yokken, ortam da ıssızken onlara istediğimiz kadar vurabiliriz.
Anthony ve James sırıttı.
Jam= Hadi gidelim öyleyse!5 kişilik bir gruptan oluşan zorbalar, patikaya girmeye karar verdiler. O sırada Rose ve Alice'in kaldığı ev izleniyordu.. Hem de Jeff the Killer tarafından. Jeff, neden halen daha eve kimsenin girip çıkmadığını merak etti. Ev halkının ondan önce binaya vardığını düşündü. Hava tamamen kararmadan kasabanın içine dalmak istemiyordu.
En sonunda etrafta fazla insanın dolaşmadığına kanaat getirerek eve yanaşmaya karar verdi. Jeff, yavaşça ağaçtan inip evin yanına varıncaya kadar kimseye görünmeyecek şekilde yürüdü. Tekrardan evin etrafında dolaşıp camlardan içeriyi gözetledi. Görünen oydu ki, kimse yoktu. Jeff, yine o gece yaptığı gibi ilk arka sonra ön kapıyı yokladı. Fakat bu sefer ikiside kilitliydi. En nefret ettiği şeylerden birisi. Sonuçta kim emellerine ulaşmak için zorluk çekmekten hoşlanır ki? Jeff belki bir ihtimal içeri giriş yolu olur diye camları zorlamaya karar verdi. Ama faydasızdı. Ne yazık ki her bir cam kapalıydı. Kimsenin evde olmadığı artık yeterince anlaşılıyordu. Jeff eve girmeye kararlıydı. Evi dolaşan borulara baktı. Yavaşça borulardan birini tuttu. Kafasını yukarı kaldırdı ve hava alması maksatıyla açık bırakılan en üst kattaki Alice ve Rose'un penceresine baktı. Perde rüzgarın etkisi ile bir içeri bir dışarı savruluyordu. Jeff bunu bir yetenek haline getirdiği için zorlanmadan borulara tırmanmaya başladı.
En sonunda camdan içeriye atladı ve odaya bakındı. Rose'un yatağına yanaştı ve yatağın üzerindeki kıyafetlerden birini eline aldı. Yavaşça yüzüne yaklaştırıp kokladı. Odayı artık daha rahat kurcalayabilirdi. Biraz araştırmadan sonra masanın üzerindeki elle yapılmış çizime baktı. Rose ve Alice'in 2 piksel çizimi ve çizimlerin üstünde isimleri yazıyordu. Jeff hafifçe mırıldandı.
J= Rose..(Yazardan not: RESME GEL AMK KQKQKSJWQKAKJWQK)
Resmi eski yerine geri bıraktı ve pencereye yanaştı. Kömür siyahı saçları rüzgarın etkisiyle perde ile beraber dalgalanıyordu. Gitmeden önce yapacağı bir şey daha vardı... İşini bitirdikten sonra cam aracılığıyla dışarıya geri çıktı. Artık burada yapacağı bir şey kalmamıştı. Ormana geri döndü. Ağaçların arasından ilerleyerek malikaneye döneceği esnada bir takım insan sesleri duydu ve "Neden burası gittikçe kalabalıklaşıyor?" diye düşündü. Tekrardan o gün ki gibi patikanın yanında ki ağaçların arasından yola bakındı. Yolu kullanan insanlar tahmin edilebileceği gibi Rose ve Alice'in zorbalarıydı.
V= O sikik Rose bir bok yapabilecekmiş gibi bakıyor ya birde..
K= Kardeşinin bakışları daha da komik.
Jam= Rose en son yüzüne ketçap sürdüğüm için ormanda ağlamaya kaçtı sanırım.
T= Başka ne yapabilir ki zaten.
An= Bir an önce tutup dövmek istiyorum.
K= Kardeş sakin biraz.Jeff onların Alice ve Rose'a zorbalık yapan gençler olduğunu anlamıştı. Ayrıca buraya Alice ve Rose'u bulmak için geldiklerini de.. Jeff yumruğunu sıktı. Aklına kardeşi ve maruz kaldığı zorbalıklar gelmişti.
Şu hayatta en çok nefret ettiği bir diğer şey ise zorbalardı. Yavaşça bıçağını kavradı. Ardından patikadan uzaklaşarak kökü çürümüş orta boyutlu bir ağacı yere devirdi. Ses ile ürkülen grubun dikkati ormana kaydı.
V= O neydi..
Jam= Bilmiyorum ama bayağı gürültülüydü.
An= Merak ettim doğrusu..
T= Birimiz gidip baksın ve dönsün işte.
V= Hadi Kevin.
K= NE? NEDEN BEN?!
Jam= Aww korktun mu?
V= Ezikleşme lütfen.
K= ...Kevin en son itiraz etmeden sesin geldiği yöne doğru gitti. Sonunda yıkılmış ağacın yanına vardığında derin bir nefes verdi.
K= Sadece ağaç..
Kevin'ın sağında ki ağacın kenarından, Jeff sırıtarak kafasını çıkardı. Kevin'ın Jeff'i görmesiyle çığlığı basması bir olmuştu. Çocuk daha koşamadan Jeff tarafından yakalanarak vahşice katledildi.V= O- o ses Kevin'ın mıydı..?
James yutkundu.
An= B-bakmalı mıyız?
T= Onu burada bırakamayız.
4'ü de birbirine baktı.
V= B-bence bu sefer de Thomas gitsin ve eğer dönmezse yardım çağıralım..
T= NEDEN SEN GİTMİYORSUN KALTAK?
Jam= Hey! Ağzını topla ve ikile.
An= Kevin bile gitti hadi ama.. Hem onu burada bırakamayız diyen sendin.Thomas derin bir iç çekti ve Anthony'nin peşinden gitti. Kan kokusu rüzgarla burnuna vuruyordu. En son arkadaşının cesedini görünce kaskatı kesildi.
T= J-JAMES
Jeff, Thomas'a arkasından yaklaştı ve acımasızca bıçağını kafasına geçirdi. Ardından yere yığılan bedenden, bıçağı sertçe çekerek çıkarttı.An= Pekala kaçalım.
Jam= Hep birlikte gidip bakacağız.
V= H-hadi..
3'lü, takımdan son kalanlar olarak arkadaşlarının peşinden gitti. Daha yolun yarısında Anthony daha çok dayanamadı ve elinden geldiğince hızlı şekilde patikanın çıkışına koşarak kaçmaya başladı.
Jam= Senin adamlığını sikeyim.V= J-j-james..
Jam= Ne?
James, Vickie'ye döndüğünde cesetler ile karşılaşmıştı.
Jam= A-aman tanrım..
Jeff bir anda James'in üzerine atladı ve onu yere devirdiği gibi ard arda bıçaklamaya başladı.
V= OROSPU ÇOCUĞU.
Vickie elindeki koca taşı Jeff'in kafasına vuracakken kolunun havada uçtuğunu fark etti. Gözleri şok içerisinde dolmuştu. Smile Dog Vickie'yi eteğinden tutup çekti ve vahşice saldırarak parçalamaya başladı.Artık yerde 4 adet ceset yatıyordu.
J= Diğeri?
Smile Dog kendi etrafında döndü ve Jeff'e baktı.
J= Aferin oğluma.
Anthony, patikanın sonlarına doğru yer alan ağaçlık alanda Smile Dog tarafından öldürülmüştü.Jeff, Vickie'ye baktı.
J= Git bakalım.
Smile Dog bir şeyleri koklayarak uzaklaştı. Jeff ise o akşam cinsel ihtiyacını Vickie'nin cansız bedeni ile giderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the Killer / Yandere
FanfictionJeff the Killer, ana karakterimiz Rose'u yavaşça takıntı haline getirdikten sonra sorunsuzca onu elde etmek için elinden geleni yapıyor.