@guzarkan : yazdan kalma bir günden...
@delfinn: afet misin be kızım🥵
@21: maşallah, süphanallah, estağfirullah, barakallah.
@13: bu fizik nee 🫠
@9: çöppp👎🏻👎🏻👎🏻Telefonumu tam kapatıp kafedeki masaya koyacaktım ki tekrar titremesiyle geri aldım. Post bildirimlerim kapalıydı, bu yüzden bakmam gereken bir şey olduğunu düşündüm.
DM kutumda bildirim sayısı artmıştı. Tıklayınca girdiğim şoku, yüzüme yansıtmamaya çalıştım. Delfin görmemeliydi.
@alejandrodelestocq: Sil o fotoğrafı.
@guzarkan: Anlayamadım?
@alejandrodelestocq: Yavrum, zorlama. Sil hadi.
@guzarkan: Hasbinallah.
@guzarkan: Silmeyeceğim.
Gözlerimi devirerek telefonu masaya koydum. Delfin'e dönerek masada dönen sohbete dahil olmaya karar verdim.
-
Dönüş yolundaydık ve Alejandro bizi almıştı. Arabada çıt çıkmazken Delfin konuştu. "Kanka sen son postunu niye sildin? Çok güzel çıkmıştın."
Kaşlarımı çattım. "Ben o postu silm-" Gözlerim aynadan Alejandro'ya döndü. Dudağının kenarı kıvrılmış, çaktırmadan gülüyordu... Pislik herif!
Nasıl yapmıştı bunu?
"Ya..." dedim bir yalan uydurmaya çalışarak. "Annem kızdı. Sildim ben de."
"Hmm, anladım." dedi Delfin Instagram'da keşfette dolanmaya devam etmeden hemen önce. Delfin telefona gömülünce gözlerimi Alejandro'ya dikip ters ters bakmaya başladım. O ise gözlerinde tuhaf bir ifadeyle bana bakıyordu.
Birkaç dakika sonra Delfinler'in evinin önünde durduğumuzda Delfin arabadan inmeyen Alejandro ve bana dönerek "E hadi?" dedi.
Söze Alejandro girdi. "Güz'ü eve bırakayım, saat geç oldu."
"Haklısın babiş, çok gecikme korkarım! Öptüm."
Arabadan indi ve gözden uzaklaştı.
Köşeyi döndüğümüzde "Senden nefret ediyorum." dedim Alejandro'ya.
"Sanmıyorum."
Ukala herif.
"Nasıl becerdin bunu? Hangi hakla ya! Ne haddine?" Arabada bağırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alejandro (+18)
Romance"Seni istemek günahsa, şeytana diz çökmeye hazırım, cariño." Alejandro'nun gözlerine baktım, bal rengi gözlerinde gördüğüm şehvet pırıltılarının yanılsama olduğuna inanmak istedim ama başaramadım. O, en yakın arkadaşımın babasıydı ve birbirimizi fen...