üç milyar kadın

52 6 0
                                    

Hazır beklersin, geleceğini biliyormuş gibi. Ama gelmez biri için hazırlık yaparsın kalbini temizler,eski defterleri çöpe atarsın. aynı lise mezunu olup üniversiteye gitmek gibi. Ama olmaz işte. Sonra en dağınık döneminde belki tatilde yada saçma bir rastlantı getirir önüne koyar. Al bu senin der ve gider. Bazen söylemez bile bırakıp kaçar sen farkına bile varmazsın. Hayat ufak oyunlar ile çekilmez derecede zorlar seni. Böyle diş ağrısı gibi hep geceleri ağrır yada grip gibi gündüz at gibk olursun hiç bkr şey yok. Gece ateş basar baş ağrısı, öksürük. Hep geceleri kötü geçer. Aşk yada sen ne demeyi tercih ediyorsan hastalık gibidir. Önce belli etmez vücuda yayılır. Bekler böyle en olmadık yerde patlak verir. Geberiyorum diye bağırıp gezersin ama kimse duymaz seni. Yada güzel görünüp de çarpan güneş gibidir aşk. Sen alamazsın ama o işini bitirip amerika taraflarına batmanya gitmiştir bile. Aşk hastalıktır ve tedavisi yani zamanın da geçirmediği olmuştur. Unutmak için başkalarına koşarsın ama o çoktan ayaklarını ele geçirmiştir bile. Hiç cikmasaydi karşıma yada hiç görmeseydi gözlerim dersin. Zamana bırakır her gece dertlenirsin. Ben alkol almıyorum ama alanlar içer ve mesaj atar genelde seviyorum seni lan Zalimin kızı gibi mesajlar atar sonuç olarak numarası engel yer falan. Yada biraz edebiyat yapar MMS mesajları atar ben gibi bilmem kaç kişi kabul ederki çok sevipde hemen unutmayı. Ben beceremedim belki yanlış kişileri istedim. Dua ederken hayırlısı değil o olsun dedim. Sonuçta bende bu hastalıkdan yataklara düşüp biraz depresyon geçirdim. Şimdi düşünüyorum da gitmeyip biraz daha bekleseydi yaşanan anılar artmış olacak sırf yüz hatlarını ezberlediğim kişinin ellerini belkide ruhunu gözüm kapalı tarif edebilecektim. Dualarım kabul olmadı ama bana bir şey öğretti. Onu değil hayırlısını istemeli insan. Ben bir kadında çok şey istemedim aslında. Kitapları, hayvanları, doğayı birazcık da beni sevsin. Birazda bana güvensin yeterliydi benim için. Standart erkek sözü üç milyar kadın var bu dünyada tamam var da arkadaşım bunlardan otuz milyon tanesi Türkiyede bunların. bunlardan beş milyon tanesi senin yaş aralığında. Yaşadığın şehire göre 3 ila 5 bin tane sana yakın olanlar olsa. Bunların yarısın sevgilisi olsa sana bin tane kız kalıyor. Şimdi on farklı kız olsa atıyorum, asosyal, barları seven, bakkala giderken bile korkan derken bir gurubu sana uygun olur oda yüz tane kıza düşer sen bunların bu yaşına kadar 60 tanesi ile konuşmuş olsan geriye on tane kaldı. Bak üç milyar kadın arasından 10 tane kız kaldı sana. Türkiye on kişiden dokuz tanesi dış görünüşe çok önem veriyor. Noldu bir kişi kaldı. Hadi bakalım git bul kızı. (Aynısı kadınlar için de geçerli sonuç olarak neredeyse dünya nüfus eşit sayılır ) tabi bu benim hesabım  sen dersen  bende  dış  görünüş  istiyorum  bide evlenmeyi  düşünecek  bir kız  aramıyorum. Harbi kafadan  sana bin tane  kız  var.

Erik ve TuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin