Začínáme?

691 26 0
                                    

Přeji všem pohodové nedělní odpoledne. 

Jak možná někteří víte mám instagram amynkam_knihy. Také, jak někteří možná víte, chystá se postupné vydávání kapitol knížky Kousnutá Alfou 2. Od poslední aktualizace Wattpadu mi nechodí upozornění, často mi nejdou přidávat komentáře ani oznámení (Proto to píšu i sem). Proto budu všechny informace o všech knížkách dávat na instagram. Zprávy tady na Wattpadu jsou taky úplně šílené, proto pokud mi budete chtít ohledně čehokoliv napsat (kdy bude další kapitola, kde mám chybu či cokoliv jiného) prosím pište mi na instagram.

Na instagram budu přidávat info o rozepsaných i napsaných knížkách na mém profilu, ale také o knížkách, které čtu. Ať už na Wattpadu nebo mimo něj. Také bych ráda dělala rozbor knížek, které jsem přečetla. Trochu takový zábavnější čtenářský deník. (Určitě budu rozebírat i maturitní četbu, takže jestli máte tipy, co byste tam chtěli vidět, rozhodně napište).

Děkuju všem moc za pochopení a za podporu, kterou mi dáváte. Díky vám mám stále radost a motivaci psát.

Na Instagramu probíhá hlasování, kdy chcete, aby byly vydávány kapitoly na Kousnutá Alfou 2, tak určitě zahlasujte.

Už mám připravené dvě kapitoly na vydání. Kdy vyjdou je jen na vás a hlasech na instagramu.

Moc, moc, moc všem děkuju.

AmynkaM

Kousnutá Alfou 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat