3.BÖLÜM

342 110 135
                                    

Gitti resmen gitti... ve ben hiçbir şey yapamadım . Ona birşey olursa kendimi ölümüne suçlayacağımı biliyorum ama ona gerçekten engel olamazdım ! Yoksa olabilir miydim...? Ahh belki de olabilirdim... Ben de ring'in olduğu salona doğru ilerledim . Hepsi Hulk gibi gözüken adamların arasından sıyrıldım ve en öne kardeşimi , Barut'umu izlemeye başladım .

Kan bürümüş gözleri ile Cellat denen adama bakıyordu ve ikisi de hakemin başla emrini bekliyordu . Hakem maçı başlattı ve ikisi de korkunçtu ! Birbirlerini parçalayacakmış gibi dövüşüyordular . Ve herkes tarafından apaçık fark edilen bir gerçek vardı ki , bu maçın sonucunda iki can dan biri bu hayata veda edecekti . Ve herkes buna göz yumuyordu... Şüphesiz ki , herkes Bartu'nun kazanmasını istiyor . Ama bu gidişle Bartu'nun kazanması biraz zor görünüyor çünkü ikisinin de ağızı , yüzü kan içinde kalmıştı ve dakikalar geçtikçe yoruluyor ve zorlanıyorlardı . Ama bu Cellat denen herif o kadar iri bir yapıya sahip ki hemen toparlanıyor . Birşeyler yapmam lazım Bartu'nun kazanmasını ya da geri çekilmesini sağlamam gerekiyordu .Ne yapabileceğimi düşünürken aklıma bir fikir geldi ve telefonumu alıp sessiz bir köşeye çekildim . Ve Eda'yı aradım .

" Alo Eda , hemen sana atacağım konuma gelmen lazım ! " dedim hızlı bir şekilde .

" Neden , ne oldu ? "

" Sorgulama ve çabuk ol , yoksa Bartu'yu birdaha göremeyebilirs- " daha cümlemi bitiremeden Eda telefonu suratıma kapatmıştı . İyi , iyi ne kadar panik olursa o kadar da hızlı olur .

Tekrardan Bartu'yu izlemek için ring'in önüne gittim ve Bartu'ya destek olmaya çalıştım .

" Baruttt ! Yak buraları aslanım , millet yangın görsünn !! " bana kısa bir bakış attı ve sanki bir güç gelmiş gibi adama peş peşe yumruklar atmaya başladı . O sırada giriş kısmında telaşla etrafına bakan Eda'yı gördüm . Kapıda ki güvenlikler onu içeriye almıyorlardı galiba... Hemen yanlarına gittim .

" Pardon abi , bir sıkıntı mı var ? " dedim neredeyse 2 metre olan güvenliğe dönüp .

" Var . Bu deli kız tutturmuş içeriye girmem lazım diye ! Giremez o buraya , burası kuaför ya da alışveriş merkezi değil ! Gitsin kendisini alakadar eden ortamlar da takılsın ! " Eda adamı boğacak gibi bakıyordu .

" O zaman senin de burada olmaman lazım ! Mesela hayvanat bahçesi olabilir tam senlik bir mekan , hem arkadaşlarını da bir görmüş falan olursun , ha canım ? " dedi Eda . Ben de yanına geçip Eda'nın koluna girdim ve susmasını işaret ettim .

" Abi onu ben çağırdım , yani girebilir . " dediğim de Eda adama hareket çekerek içeri girdi ve ben de onu hızlıca içeri götürdüm . Gerçekten adam haklı , bu kız deli...

Eda koşarak ring'in önüne geldi ve zincirlere tutunarak kendini biraz havaya kaldırdı . Ve bağırmaya başladı .

" Bartuu ! " Bartu , Eda'nın sesini duyunca biranlığına duraksadı ve o duraksamada da gözüne bir yumruk yedi .

" Uuuuuuuuu ! " izleyiciler de beklemiyordu bu yumruğu .Bartu sarsıldı ve az kalsın yere yığılacaktı . Ama yığılmadı . Kendine geldi ve dimdik birşekilde durdu . İlk önce Eda'ya , sonra bana ve en sonunda ise Cellat'a baktı .

" Bartu sakın ölme ! " Eda sanki onu azarlar ve biraz da aşağılar gibi bağırmıştı . Tüm herkes Eda'ya bakmaya başlamıştı . Cellat denen herifte Eda'ya bakıyor ve sırıtıyordu . Bunu gören Bartu koşarak adama yumruk ve ardından kafasına uçan tekme attı . Cellat yere serilmişti . Bartu ise onun üzerine çıkıp sanki intikamını alıyormuş gibi acımasızca yumruklamaya başlamıştı .

En sonunda hakem araya girdi . Ama ayıramadı , Bartu'yu ayırmak imkansız gibiydi . O sırada Eda devreye girdi .

" Bartu durr ! Lütfen durr ! Sen katil değilsin ! Sen o pislik gibi değilsin , lütfen benim için dur ! "

Masum DeğilizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin