Medya: Karan
Karan ağa mutfaktan çıktıktan sonra yengemde hemen arkasından çıktı. Bende onlardan sonra çıkıp kapının oraya gittim. Karan ağanın annesi Hatice Xanım ve babası Hakan ağa kapıya doğru yürüyorlardi hemen hızlıca kapının önüne gidip onlar çıkarken ellerini öptüm.
"Yarın hazır ol gelinlik seçmeye gidicez nede olsa 1 hafta sonra düğün var" dedi Hatice Xanım. Duyduklarımla dondum kaldım sanki. Ne yani 1 hafta sonra ben evleniyormuydum hemde doğru düzgün tanımadığım bir adamla mı?
Yengemin kolumu dürtmesiyle kendime geldim. "Tamam" dedim sadece.
Karan da sadece iyi akşamlar diyip çıkmıştı kapıdan. Onların gitmesi ile bende kendimi odama attım. Odama gittiğimde kapımı kilitledim. Gözlerim dolmuştu yine. Hemen üstümdekileri çıkarıp yerine pijama takımımı giyip yatağa yattım. Artık göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Annemle babamın fotoğrafını alıp önce onları fotoğraftan öptüm sonrada sanki onlara sarılıyormuşum gibi sarıldım fotoğrafa.
Ağlarken bir yandanda fotoğraftaki annem ve babamla konuşuyordum. "Neden anne neden beni bırakıp gittiniz ki." ağlamam şiddetleniyordu "Benide alsaydınız yanınıza niye almadınız. Beni burda böyle bıraktınız." derken artık hıçkırarak ağlıyordum.
Ne kadar süre öyle ağladım bilmiyorum ama en sonunda uyuyakalmışım.
1 hafta sonra
Sabah erken uyanıp üstümü giyindim ve her zamanki gibi kahvaltıyı hazırladım. Herkes sofraya oturduğu zaman yengem." Zümra kalk git hazırlan şimdi gelirler dediğinde kalkıp odama gittim.
Kıyafetlerime baktım ve içinden koyu mavi kot pantolonla, beyaz bir gömlek seçip giyindim. Saçımı da yaptığım zaman hazırdım.
(Zümra'nın giydiği ayakkabı farklı, çanta yok)
Aşağıya indiğimde yengem de hazır bir şekilde bekliyordu beni görünce hemen kapıya doğru gitti "Hadi hızlı ol azıcık be ne uyuşuksun böyle geldiler bekliyorlar" dediğinde birşey demeden bende arkasından konaktan çıktım.
Konağın önünde 2 tane araba vardı. Anladığım kadarıyla öndeki camları bile özel kapalama siyah Mercedes Karan ağanın arabasıydı. Arkadaki siyah passatda da Hatice Xanım ve Belinay vardı.
Ben yengemin arkasında yürüyordum o nereye gisiyorsa oraya gittim.
Tam arabaya bineceğim sıra Hatice Xanım "Zümra sen Karan' nın arabasına bin" dediğinde her ne kadsr istemesede kafa sallayıp arabaya doğru yürüdüm.
Arabanın önüne gelince derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Kapıyı açınca Karan ağanın gözleri hemen bana döndü. " Ağam Hatice Xanım sen Karan ağayla geliceksin dedi, ondan dolayı geldim" diyince Karan ağa başını sallayıp "Tamam gel bin arabaya" dedi. Arabaya binip kemerimi taktım. Sonra ise araba hareket edince kafamı cama yaslayıp dışarıyı seyrettim. İkimizden de ses çıkmıyordu. Bir süre sonra Karan ağa "Zümra orada isteğin gelinliği sec eğer seçemez isen bana söyle tamam mı?" dediginde kafa sallayıp "Tamam ağam" dedim.