Medya:Karan
Karan Keskin
Arabaya bindiğimde çok sinirliydim o piçin benim karıma yaptıkları aklıma geldikçe onu öldürme isteği içimde yayılıyordu.
Arabayı çalıştırıp hızlıca şirkete geçtim.
Ben şirkete geçtiğimde Ferhat aradı.
"Buldum abi Fatihi"
"Tamam koçum bizim depoya götür sen ben geliyorum"
"Depoya mı? Neden ki abi"
"Dediğimi yap Ferhat"
"Tamam abi ben götürüyorum depoya"
Ferhat telefonu kapattıktan sonra Serhatı aradım.
"Efendim abi"
"Koçum Ferhat, Fatihi bulmuş ben depoya gidiyorum"
"Bende geliyim mi abi?"
"Yok senin gelmene gerek yok sen şirkette kal işlere bak 2-3 saate geliriz bizde zaten"
"Tamam abi ama her ne yaptiysa ve o piçi döveceksen benim yerimede döv"
"Tamam hiç merak etme"
"Görüşüz"
Telefonu kapattıktan sonra geri arabama döndüm ve depoya geçtim.
Zümra Keskin
Karan odadan çıktıktan sonra kapıyı kilitleyip geri yatağa oturdum. Rahatlamıştım olan olayları birine anlatmak özelliklede Karana anlatmak rahatlamıştı.
Kalkıp yatağı topladım ardından dolabın önüne geçip baktım kıyafetler biraz dağılmıştı bende zamanın geçmesi için kıyafetleri dolaptan çıkartıp dolabı iyice silip sonra tekrardan düzeltmiştim. 1 saattir dolapla uğraşıyordum.
Dolaptaki işlerimi bitirince koltuğa oturup biraz dinlendim. Ama çok sıkılıyordum. Akşama kadar ne yapıcaktım. En iyisi kitap okumaktı.
Kitaplıktan bir tane kitap seçip okumaya başladım.Yazardan
Zümra odasında oturmuş kitabını okurken Mizgin aşağıda nasıl onun yerine geçebileceğini düşünüyordu.
Onun yerine geçebilmek için öncelik olarak teyzesinin aklını çelmesi lazımdı. Zaten teyzesi Zümrayı cok sevmiyordu ama ondan nefret etmesi lazım dı.
Aklına gelenler ile sedirde oturmuş annesi ile konuşan teyzesinin yanına gidip oturdu. "Teyzecim Zümra nerede niye hiç odasından çıkmıyor"
Selvi Xanım kızının ne yapmak istediğini anlamış olucak ki "Evet Hatice hiç odasından çıkmıyor bu nasıl gelin böyle" diyerek kızının planına katkıda bulundu.
Hatice Xanım "Ne yapayım Selvi birşey demeye kalksam Karan kızıyor bende takılmıyorum artık hem hizmetliler var evde onlar yapıyor"
Selvi Xanım hemen "Olurmu öyle şey Hatice gelin dediğin iş yapar yemekleri hazırlar bizim zamanımızda böylemiydi."
"Hem annesidemi öğretmemiş birşey bak benim kızıma herşeyi yapıyor gelin gidiceği ev çok şanslı" diye lafına devam edip kızını övdü.
"Zümra'nın anne ve babası Zümra 14 yaşındayken ölmüşler. Amcası bakmış bu yaşına kadar."
"Ne! " diye yüksek sesli şaşırdı Mizgin çünkü Zümrayı vurabileceği bir yönünü bulmuştu. "Ne oldu kızım" diye Hatice Xanım sorunca Mizgin hemen "Ne olucak teyzecim üzüldüm ondan dolayı" diye bir yalan uydurdu.