Karan'nın sesini duyunca sesin geldiği tarafa döndüm.
Karan sinirli bir şekilde kapıda duruyordu. Hızlı adımlarla yanımıza geldi.
"Sen benim karımla nasıl konuşuyorsunuz Mizgin"
Mizgin Kara'nın bu çıkışı karşısında afalladı ama beklemden konuştu.
"Nasıl konuşuyormuşum Karan doğruları söyleyince yanlış bir şey mi yapıyorum"
"Ne doğrusu Mizgin sen ne dediğinin farkında mısın? Ben senle Zümra olmasa bile evlenmiycektim ve aslada evlenmiycem çıkar bu fikri aklından"
"Niye Karan beğenmedin mi beni senin yanında karım diye gezdirdigin kıza bak birde bana bak"
Allahım bu kız anlamıyor du.
"Yeter Mizgin sen benim kuzenimsin anladın mı kuzenim ve öylede kalmaya devam ediceksin ben kardeşim dediğim kadını karım yapmam anla şunu ayrıca bir daha da benim karımla konuşurken yerini bil öyle konuş karşında Karan Keski'nin karısı duruyor unutma!"
Lafını bitirince hızlı ve sert bir şekilde elimi tutup odaya doğru yürümeye başladı.
Merdivenlere geldiğimizde kendisi cok hızlı çıktığı için ben merdivenlere takılıyordum" Karan lütfen yavaşlar mısın düşücem." Ben konuşmamı bitirince Karan daha yavaş bir şekilde çıkmaya başladı merdivenleri.
Odanın kapısını sinirli bir şekilde açıp içeri girdi o sırada elimi de bırakmıştı.
Arkasından bende girip kapıyı kapattım.
"Karan"
"Efendim Zümra"
"Neden bu kadar sinirlisin?" diyince dönüp bana baktı.
"Neden mi görmedin mi seninle nasıl konusyordu?"
"Hiç kimse seninle bu şekilde konuşamaz Zümra" dediğiyle biraz şaşırmıştım.
"Ondan dolayı mı böyle sinirlendin Karan boş ver"
"Neyi bosveriyim Zümra seninle bu şekilde konuşamaz. Kendini ezdirme Zümra eğer ses çıkarmassan bu şekilde konuşmaya devam ederler. "
" Ya sen benim konuşup konuşmadığımı nerden biliyorsun? "
"Duydum çünkü konuşmanızı"
Ne kadarını duymuştu ki?"Ben geldiğimde Mizgin sana bağırıyordu."
Daha fazla bu konuyu uzatmak istemedim
"Karan sen niye erken geldin bugün"
Dedim konuyu değiştirmek için."Ne oldu karıcım erken gelmemi beğenmedin mi?" Bu Karan benim tanıdığım Karan mıydı çünkü şimdiye kadar asla bu şekilde davranmamıştı
"Ne alakası var Karan ya merak ettim sadece çünkü hiç erken gelmedin şimdiye kadar"
"Sana birsey demeye geldim" dedi iyide telefondan arayabilirdi.
"Karan telefon diye bir şey var bana birsey soyliyceksin diye sirketten eve madar gelmene gerek yoktu araya bilirdin"
"Ben böyle istedim ayrıca sirkettede değildim" e neredeydin öyleyse?
"Neredeydin?"
"Onu boşver sadece şunu bil o Fatih piçi artık senin yakınına bile yaklaşamıycak "
"Karan ne yaptın?"
"Bir sey yapmadım biraz oynadık sadece bu uyarıydı bir daha böyle bir şey olursa gözünün yaşına bakmam öldürürüm"
"Karan bir şey yapmadığına eminsin demi?" dedim korkuyla çünkü öyle bir piç için kötü şeyler yapmasını istemiyordum.
"Zümra bir şey yapmadım sadece biraz patakladık o kadar korkma" dedi yatıştırıcı bir sesle.
"Tamam peki şimdi nerde?" dediğimde bana arkasını dönüp gömleğinin kol düğmelerini açmaya başladı.
"En son bıraktığımda Ferhat onunla ilgileniyordu şimdi nasıldır bilmiyorum artık" dedi umursamaz bir şekilde. Daha sonra tekrar bana doğru dönüp "Zümra sana bunu bir kere söyliycem bu dediğimi de unutma, bir daha ne olursa olsun bana söylemekte korkma her ne olursa olsun hemen gelip bana söyliyceksin tamam mı?" dediğinde kafamı tamam anladım da yavaşça salladım.
"Karan" dedim sessiz bir şekilde. Her ne kadar sessiz söylemiş olsamda Karan bana bakıp "Efendim Zümra" dedi.
"Karan bir daha böyle bir şey yapmaz demi?" endişeyle sorduğum soru Karan'ı sinirlendirmişti ama benim sorduğum soruya degil Fatihe sinirlendiğini anladım.
Bana doğru yaklaştı aramızda bir adımlık mesafe bıraktı daha sonra ellerini yanaklarıma koyarak onun gözlerine bakmama neden oldu.
" Zümra korkma. Korma bir daha böyle bir şey yaşamıycaksın söz veriyorum. O Fatih piçide bir daha bırak sana dokunmayı senin yanına bile yaklaşamaz buna izin vermem inan bana tamam mı?" dedi sakin ama emin çıkan sesiyle.
"Tamam, tamam Karan" dedim.
"Ee sen işe gitmiycek misin bugün?" diye sorduğumda yüzünü ekşitip "Sen benim işe gitmemi niye bu kadar cok istiyorsun ya" diye söylendi. Şuan cok tatlı gözüküyor du ama onun bilmesine gerek yoktu.
"Ne istiycem Karan ya her gün sbah gibip akşam üstü geliyorsun ondan dolayı bugün böyle yapınca merak ettim"
Yüzünde ki tebessüm ile "Yok bugun daha gitmiycem saat geç oldu zaten. Hem bir günlük gitmesem bir şey olmaz." diyince bende yüzümdeki tebessüm ile kafamı salladım.
Daha sonra " Ben bugün çok yoruldum" diyerek yatağa uzandı.
Yatağa üzerindekiler ile uzanmıştı üstündeki gömlek uzamasından dolayı gerilmişti bu nedenle de kasları ortaya çıkmıştı. Kara'nın bu kadar kaslı olduğunu daha yeni fark ediyordum. Bu kadar kası ne zaman yapmıştı. Neyse diyerek tekrardan kitabıma kaldığım yerden okumaya devam ettim en iyisi buydu çünkü. Acaba bugün Karan erken gelmeseydi o tartışmanın sonu nereye gidicekti?
Normalde de Mizgine ısınmamıştım ama bugün olanlardan sonra artık yüzüne bile bakmak istemiyordum.
🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️🗝️
Uzun süre sonra 10. BÖLÜM geldi aslında tam 10. Bölümü yazarken wattpade erişim yasağı geldiği için devam edemedim daha sonra watpade girmenin bir yolunu buldum ama bu sefer yazma isteğim gitmişti.
Şimdi tekrardan yazmaya başladım ve 10. Bölümü tamamladım diğer bölümlere göre kısa oldu ama yinede 10. Bölümü tamamlandığım için mutluyum. Jsjsjjsjsjs
Neyse cok konuştum umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşürüz 😘😘.
<3000
🤍