Hava kararmıştı gece olmuştu saat kaçtı bilmiyordum. Rojhat yanımda hala uyuyordu kendimi ellerinden kurtarıp banyoya girdim işimi halledip çıktım ve telefonu elime aldım. Balkona oturup bir sigara yakıp Instagram da gezinmeye başladım. Telefonuma kaydetmedigim bir numaradan mesaj geldi ve girdim. Mesajda "Çok fazla reels izleme gece gece:)" diye bir mesaj gelmişti rojhata baktım ve hala uyuyordu telefonu da şarj da masada duruyordu. Dışarıya baktım balkonlara tek tek göz gezdirdim ama ışığı açık olan bile az oda vardı. Muhtemelen birisi trol için yazmıştı yada eski arkadaşlarımdan birisi instada aktif olduğumu görünce yazmıştır diye düşündüm. Sigaradan bir duman daha alıp reels izlemeye devam ettim. Tekrar mesaj gelmişti "Beni arkadaşlarından biri yada Rojhat saniyorsan yanılıyorsun İlayda ". Hassiktir çektim içimden ne oluyordu kafayı yemek üzereydim mesaja kitlenmis gibi bakıyordum şuan birisi beni izliyordu ayağa kalkıp üst kata baktım yan odalara baktım kimse yoktu odaya flaşı açıp baktım ama hiç bişey yoktu. Birden bacağımın yandığını hissettim kül düşmüştü. Ağzımdan yan odanın bile duyabilceği bir inleme çıktı. Zaten korkuyordum birde bu gelmişti başıma. Rojhati uyandirsam mi diye düşünüyordum odaya iyice kamera var mı diye baktım balkona da aynı şekilde yok o kişiden tekrar mesaj geldi"Dikkat et çok yandı mı bacağın 🙂". Vücudum yanıyordu beynimde aynı şekilde Allah'ım lütfen rüya olsun diye dua ediyordum. Hızla rojhatin yanına gidip dürtmeye başladım.
İlayda:Rojhat kalk Rojhat lütfen kalk bişey oldu
Rojhat: Off ya varya burda bile beni uyandiriyorsun daha kargalar bokunu yemedi bırak da uyuyayım.
Rojhatin yüzüne telefonu tuttum gözlerini kısarak okumaya çalıştı. Okur okumaz ayağa fırladı. Her yeri kontrol etmeye başladı. Ama ben zaten etmiştim kimse yoktu.
Rojhat:Kim lan bu kim bak ilayda gece gece şaka yapıyorsan
Ağlamaya başlamıştım hicde saka yapmıyordum. Rojhat ağladığımı görünce gelip sarıldı .
İlayda:Rojhat şaka değil korkuyorum bak ya nasıl böyle bişey olabilir kim bu
Rojhat: Bilmiyorum bak bende bilmiyorum korkma ben yanındayım. Hem bacağına ne oldu ne bu hal
İlayda: Kül düştü
Rojhat:Lan kıyamam
Kafamı aşağı indirip alnımdan öptü her ne kadar bu durumun içinde olsakta rojhatin yaptığı şeye gulesim gelmişti. İkimiz balkona çıkıp bir sigara yaktık. Rojhat kendi teleofnuna da almıştı. Telefonunu açtığı gibi gözleri fal taşı gibi açıldı.
İlayda:Noldu
Rojhat:İ-ilayda bu orospu çocuğu banada mesaj atmış
İlayda: Nasıl ya nasıl ya kafayı yemek üzereyim ne yazmış çabuk söyle
Rojhat:Demiş ki sevgilini elinden almama az kaldı yapılan hiç bişey yanınıza kalmaz
İlayda: tamam da biz bişey yapmadık ki geçmişinde böyle bişey oldu mu
Rojhat:Hayır lan kimsenin sevgilisinde gözüm yoktu benim ne ayak bu seni almaya çalışırsa onu ikiye bölüp sikerim
İlayda: Arayalım
Rojhat:biz harbi salağız niye aklımıza gelmedi.
Rojhat telefonu kulağına koydu ve 10 saniye sonra kapattı Nolduğunu anlamamıştım.
İlayda:Noldu
Rojhat:Bu numara kullanılmamaktadır diyor. Abi kafayı yemek üzereyim şaka gibi
İlayda:Bende ağlamak üzereyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMETÇİ+18
RomanceCİNSELLİK, KÜFÜR, TACİZ GİBİ ŞEYLER VARDIR. OKUMAK İSTEMEYEN OKUMASIN,OKUYANA İYİ OKUMALAR KURBAN.