Korkudan bacaklarım titriyordu hatta tüm vücudum. Üzülmüyordum ama korkuyordum. Bana şiddet gösteren, sevgi gostermeyen bir adamı öldürcekleri için üzülmüyordum ama korkuyordum işte. Bağırış sesleri geliyordu öldüreceklerdi kapıya yaslanıp dinlemeye çalışıyordum. Silah sesi... Benim çığlığım . Kolumdan tutup birinin beni çekmesiyle korkum daha çok arttı yerdeydim sadece bacaklarını görüyordum.
İlayda:Ben bişey yapmadım ben gerçekten bişey yapmadım nolur bana bişey yapmayın
Mehmet: o sesini kes ve burda uslu dur sesini cikarirsan istemicegin şeyler olur
Elimle ağzımı kapatıp ağlamaya başladım ben ne yapmıştım babam borcunu ödemediyse benim suçum neydi. Kapı açıldı içeriden 3 adam çıktı hepsi bana bakıyordu her yerim zangır zangır titrerken konuşmaya başladı birisi.
Rojhat: Bağlayın kızı
İlayda:Ne bağlaması ya ben naptim hayır baglayamazsiniz bırakın beni
Birisi ip getirmeye giderken diğerleri beni tutmaya çalışıyordu.
Rojhat:Allah Allah ya bağlayamazmışız onu duydunuz mu Mehmet bağla arabaya getir.
İlayda: Orospu çocukları bırakın beni ben mi ödemedim borcunuzu bırakın beni ben Gelmiyorum hiç bir yere hakkınız yok bırakın beni
☀️☀️☀️☀️
Kendimi bir odada bulmuştum bu oda bizim mutfakla odamın büyüklüğü kadar vardı. Akşam olmuştu kimse yoktu ışığı bulamıyordum bağırmaya başladım kapıya vuruyordum. Sonunda birisi kapıyı açıyordu kapı açılır açılmaz yüzümde birinin tokadını hissettim.
"Lan o sesini kes seni sikerim ". Kal gelmişti resmen sadece karanlıkta az çok gözüken yüzüne bakıyordum. Arkadan birinin daha geldiğini gördüm bu beni bağlatan adamdı.
Rojhat:Lan kıza vurdun mu
Adam başını öne eğdi hiç konuşmadı. Beni bağlatan adam küfürler etti ve odadan kovdu. Işığı açınca gözlerimi kistim. Ne olduğunu anlayamıyordum nasıl bir boka düşmüştüm ben
Rojhat:Kalk ayağa
İlayda:Bana emir verme
Rojhat:Sana dedim ki ayağa kalk
Kapıyı kapatırken bende ayağa kalktım. Sanki ayağa kalkınca ne değişiyordu. Suratıma biraz baktıktan sonra konuşmaya devam etti.
Rojhat: Acıdı mı yanağın
İlayda:Senin yüzünden oldu hepsi sen getirdin beni buraya hala ne yüzle soruyorsun.
Rojhat:O laflarına dikkat et adam akıllı sordum.
İlayda:biraz
Yanıma yaklaştı elini yanağıma götürüp okşamaya başladı. Bende elini ittirdim tabiki.
Rojhat:Benim adım Rojhat. Senin adın İlayda seni bağlayan adamın adı Rojhat benim en yakın arkadaşım ve az önce sana vuran adam varya onun bu saatten sonra bir ismi soy ismi yaşı olmayacak sana kalkan eli sikerim. 21 yaşındayım seni buraya almamın sebebi babanın borcunu sen ödeyeceksin anladın mı beni seni öldürmek için getirmedim buraya ben ne istersem yapacaksın getir dedimi getirceksin olay bundan ibaret bana sonra gelip soru sorma benim odam hemen karşıda aşağı da mutfak ve salon var üst katta benim müzik aletlerim var en üst kat havuz istersen gidip gezersin istemezsen sen bilirsin diyeceklerim bu kadar umarım anlamışsındır.
İlayda: Pardon da Rojhat dalga mı geçiyorsun sen ben babamın yediği boku niye temizliyorum hayır siktir olup gidicem ben kimseye hizmet etmek zorunda değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMETÇİ+18
RomanceCİNSELLİK, KÜFÜR, TACİZ GİBİ ŞEYLER VARDIR. OKUMAK İSTEMEYEN OKUMASIN,OKUYANA İYİ OKUMALAR KURBAN.