5. BÖLÜM (+18)

7.2K 73 5
                                    

İyi okumalar


"Bu geceye hazır mısın?"

***

Hevesle kafasını sallayarak kendini bana doğru çekti. Onu daha çok bekletmeden dudaklarına kapandım.

Gökçe'nin ağzından;

Başım ağrıyordu evet ama onu çok istiyordum şuan nedenini bilmesemde onu öpüyordum daha fazlasını istiyordum onunda istediğini biliyordum beni yatağa bırakmasıyla içimden gelen dürtü ile onu kendime çektim ve öpmeye başladım karşılık veriyordu kasıklarım kendini belli edercesine sızlayınca daha fazlasını istedim yine yavaşça ondan ayrıldım.

Ellerimi yavaşça onun gözlerine bakarak tişörtüne götürdüm ve eteklerinden tutup yukarı kaldırdım başından çıkarıp yere attım hemen kendini boynuma gömdü boynumu hem emiyordu hem yalıyordu ben ise hafifçe inliyordum.

"Savaş" onun ismi ile inlemem hoşuna gitmiş gibi bana baktı ve gülümsedi.

"Tekrar et"

"Savaş Savaş Savaşş"

Daha çok hoşuna gitti yine dudaklarını boynuma yöneltti bir kaç soluk aldı ve dili sağ göğüsüme doğru ilerledi sütyenimin üzerinden birkaç öpücük kondurdu açık kalan kısımları öpüp emiyordu ben ise altta hala kıvranarak inliyordum .

Daha fazla beklemedi ve ellerini belime yöneltti ve sütyenimin kopçasına ulaşmaya çalıştı ona zorluk çıkartmadan belimi hafif kaldırdım kaldırınca hafiften ona sürtünmüştüm sertliğini hissediyordum.

Sütyenimi kollarımdan çıkarıp bir kenara savurdu sağ göğüsümü dişleri arasıba alırken sol göğüsümü ise eli ile yoğuruyorup ucu ile oynuyordu.

"Ahh Savaşş"
Kafasını kaldırıp

"Efendim bebeğim"

"Seni istiyorum ahh"

Birşey demeden bu sefer sol göğüsümü aldı dişleri arasına diğer göğüsümün ucu ile oynamaya başladı.

Daha fazla beklemeden dudakları ile göbeğime doğru ilerledi biraz orda oyalanıp aşağıya indi tekrar bu sefer
pantolonuma doğru ilerledi ve düğmesini açıp indirmeye başladı bende kalçalarımı kaldırıp ona destek oldum komple çıkarınca artık karşısında neredeyse çıplaktım arada bir alt iç çamaşırım vardı onun ise uzerinde pantolonunda vardı o benim üzerime eğilmeden önce ben hızlı davranıp oturur pozisyona geldim ama kasıklarım hala sızlıyordu sabredemiyordum ellerimi kemerine götürdüm ve açtim yavaşça çıkardım ve yine bilmeden ileriye savurdum.

Hemen pantolonun düğmesini açtım ve aşagiya doğru çektim pantolonu şimdi o da karşımda çıplak sayılırdı .

Baksırının üzerinden bile kalınlığı ve sertleştiği belli oluyordu daha fazla durmadan ellerimi baksirina atmıştım ama o ellerimi tuttu ve;

"İlk önce senin tadına bakalım"

Beni yatağa doğru itip hemen bacak aramda yerini aldı iç çamaşırımin üzerinden beri kadınlığımı oksayinca

"Ahh savaş hadii yap şunu artık dayanamıyorum"

İç çamaşırımı hemen bacaklarımın arasından çekip attı yine bir kenara ilk önce elleri ile kritolisimi okşamaya başladı sanki buzdan bir gölete düşmüşüm gibi titremeye başladım.

"Siktirr ıslandın"

Ben hala aynı pozisyondayken o hala okşuyordu bir süre sonra ellerini vajinamda hissettim sonra parmağını içime doğru ittirdi ben ise anın verdi haz ile hem kıvraniyordum hem onun ismini tekrarliyordum.

O parmağını ileri itip çektikçe daha fazla kıvranıyor ve haz alıyordum.

O da artık daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkıp iç çamaşırını aşağı indirdi hemen yatağın yanındaki komodinin yanına gidip çekmeceyi açtı içinden birşey aldı prezervatifti pakedini açıp çıkardı ve hemen erkekliğine taktı ve tekrar yanıma geldi azıcık sıvazladı ve bana doğru eğildi .

"Acırsa söyle tamam mı"

"Tamam ama hadi yap artık şunu"

Demem ile vajinamda hissettim onu yavaş yavaş içeriye doğru kendini itiyordu acıyordu hemde çok daha çok inliyordum beni susturmak istercesine dudaklarıma kapandı ve sert bir şekilde öpmeye başladı o sırada hala kendini içime doğru itiyordu hepsi girmemişti tabiki ama o çıkaradı ve yine soktu bir kac kez aynı işlemi yap8nca biraz geçmisti ama hala ismi ile inliyordum dudaklarına doğru boğuk sesimle.

Aralıksız bir şekilde yapıyordu artık dudaklarimdan ayrıldı ve hemen beni kucağına alıp pozisyon değiştirdik ben onun üstüne otururken o ise altta kaldı kalçalarıma destek verip yukarı aşağı yapıyordu adamın üzerinde zipliyordum sallanan göğüslerime bakıp sirıttı ve hafif doğruldu bir göğsümü dudaklarına aldı ve sertçe emmeye başladı moraracagina emindim ama bir saniye bile durmadı durmadım yoruldugumu hissedince içimdeyken oturdum kucağına yorulmuştum oda hissetmiş gibi beni yanindki boşluğa çekti beni ve dolaba ilerledi bir örtü getirip üzerimize örttü .

"Canını fazla yaktiysam özür dilerim"

Kendimi uykuya çoktan teslim etmiştim ama onu da duyuyordum.

Alnıma bir öpücük kondurdu ve ışığı söndürdü ve oda yanıma yattı hafif kafamı kaldırdım ve o huzurlu göğsüne koydum ve yine gözlerimi uzun bir uyku için kapattım o ise ellerini belime sardı ve biraz daha beni kendine çekti.

ZOR KAÇIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin