•°Sen delisin Jisung•°

236 19 57
                                    

Tam o sırada han beni duvar ile arasına alıp sanki görünmemi istemiyormuş gibi sıkıca sarıldı. Han'a ne oldu bakışı attım. Jisung kulağıma eğilip fısıldadı:

H: Soobin dediğin şu mu?

Gösterdiği yere doğru hafif eğildim. Ve baktığımda öylece kalakaldım. Han tekrardan beni çekip duvar ile arasına aldı.

Sy: Evet o...

H: Güzel, o zaman şu işi bitirelim.

Sy: Han dur saçmalama! O bir Kurt elementine sahip! Sana zarar verecek.

H: Umurum da değil!

Sy: Jisung sen delisin!

H: Sana deliyim güzelim!

Han'ın bana güzelim demesi heyecanlanmama neden olmuştu. Koşarak yanına gitti Soo-Bin'in. Korkutuyordu beni...

H: Hey! Soo-bin buraya bak!

•°Sb=Soobin•°

Sb: Tanışıyor muyuz?

H: Sen beni tanımıyorsun. Ama ben seni tanıyorum.

Sb: Eeee, yani ne var bunda? Çok normal çünkü ben bir kurdum.

H: Ben seni oradan tanımıyorum.! Sahibi olduğum bir kızın eski sevgilisisin. Ve ben şu an onu senden koruyorum.

Sb: Hangi sevdiğim kız? Benim şu ana kadar 50 tane sevdiğim oldu?

Soo-Bin'in böyle demesi içini acıtmıştı. Her ne kadar artık Soo-Bin'i sevmesem bile, onca geçirdiğimiz sene, beni onunla sevgili olduğuma pişman ediyor hep beni...

H: Tehdit mektubu gönderdiğin kız desem anlarsın belki?

Sb: Demek So-Yoon'dan bahsediyorsun. Onca seneyi nasıl unutabilir? Aklım almıyor!

H: Ve şimdi ben de seni öyle bir öldüreceğim ki, yine aklın almayacak!

Sb: Hah, bana hiç bir şey yapamazsın ismini bilmediğim varlık!

H: İsmimi bilsen bile artık yaşayamayacağın için bilsen kaç yazar(ciddi söylüyor)

Sb: O zaman kimin kazanacağını görelim!

İkisi savaşmaya başlayacaktı. Göz bebeklerim korkudan küçülmüştü. Han'a korku dolu gözlerim ile bakıyordum. Soo-Bin'in bir anda kaybolması ile han ne olduğunu anlamamıştı. Olamaz! Yoksa soo-bin bir dağ kurdumuydu! HAYIR! HAYIR! BU KURTLARIN TEK BİR ISIRIĞI VEYA TEK BİR PENÇESİ İNSANI ÖLDÜRÜYORDU! Soo-bin Han'ın arkasında belirdi. Jisung ise sadece sağa sola bakıyordu soobine dikkat etmemişti. Fazla dayanamayıp:

Sy: HAN DİKKAT ET!

koşarak onun beline sarılmış, ve onu yere düşürmüştüm. Ben de üstüne düşmüştüm. Jisung'un soluk alıp vermesini tenimde hissedebiliyorum... Onun gözlerine korku dolu gözlerim ile bakıyorum. Han ayağa kalkıp beni kucağına aldı ve bana gitmemi söyledi.

H: So-Yoon izin ver ne olacaksa bana olsun. Lütfen... Git buradan.

Sy: Han hayır yapamam! Ben seni yalnız bırakamam! İkimiz beraber çalışmalıyız.

Sb: Vay demen eski SEVGİLİM So-Yoon'da burdaymış! Desene şuna bir taş ile iki kuş vurdum.

H: Soobin bana ne yapacaksan yap ama sakın So-Yoon'a karışma!

Soo-bin bişey demeden kurda dönüştü.

Soo-bin bişey demeden kurda dönüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
꙳𝗡𝗜̇𝗡𝗘 𝗘𝗟𝗘𝗠𝗘𝗡𝗧𝗦※{𝘏𝘢𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin