*So Yoon anlatımı*
Dün gece Jisung ile birbirimize sarılıp uyumuştuk. Beni o kadar çok özlemişti ki, sıkı sıkıya sarılıyordu. Neredeyse boğulacak vaziyetteydim.
Şu an ise saat sabah'ın 7si. Bu saatte neden uyandığımı kimse sorgulamasın. Çünkü neden olmasın.
Jisung, hala masum masum uyuyordu bana sarılırken. Kurtulamıyordum bilene. Az da olsa kımıldayabildiğime şükür etmeliyim.
Yatakta oturur pozisyona geldim, o ise bana sarılıp uyumaya devam ediyordu. Bir elimi kafasının arkasına geçirdim ve saçlarını okşamaya başladım tek elimle.
Diğer elime ise telefonumu almıştım. Instagram'da falan takılıyordum. Millet ne değişik şeyler paylaşmıştı öyle? Mesela, kedileri uçurmayı bulmuşlardı.
Yok daha neler dedim kendi kendime. Bir kez daha kaydırdım, ve bu sefer ise dans eden tavşan çıktı karşıma.
"Vay be, benim de Instagramım ne değişik böyle? Sanki uzaylıların Instagramı gibi. Uçan kedi ne aq"
Jisung, hafiften kımıldadı. Naneyi yememişmiydim şimdi?
Jisung:
Sevgilim saat kaç?So Yoon:
Saat 7.Jisung:
Peki bu saatte neden uyanıksım benim manyak sevgilim?So Yoon:
Uyku tutmadı.Jisung:
Ya? Demek öyle. Daha fazla uyumazsan sana çok güzel bir uyku yaşatacağım bebeğim!So Yoon:
Ne gibi-Jisung:
Düşündüğün gibi *piç smile*So Yoon:
Öhm şey peki-Yazar anlatımı
So Yoon Jisung'un ne demeye çalıştığını anlamıştı. Evet bu düşündüğünüz şeydi. So Yoon sonradan Jisung'a iyice sokulup uykuya daldı.
Yaklaşık saat 10-11 civarlarında, aşağıdan yükselen uzaylımsı seslere uyandı çiftimiz. Jisung "Noluyo amk, ne bu tantana sabah sabah" der gibi bakıyordu.
So Yoon ise ana bacı düz giriyordu. İkisi beraber aşağıya indiler. Ve Changbin ile Chan'ın boks maçı yaptığını gördüler. Eh, tabi skz ile ne zaman sakince ve olaysız geçerdi ki? Tabi ki hiç bir zaman!
Çiftimiz Side eye attı changchan'a. Bildiğin yağlı güreş yapıyorlardı diyebiliriz. Onca olaydan sonra hala enerjik olmaları, açıkçası ilgi çekiciydi.
Jisung:
Hay ben sizin ananızı babanızı karınızı kızınızı kulnaktaki bebenizi ilminizi biçiminizi gelmişinizi geçmişinizi soyunuzu sopunuzu olmayan beyninizin içindeki kromozonu+dna'yı sülalenizi hayatınızı... Sikeyim ya.So Yoon:
Oha aşkım öyle ölmez füze atsaydın.Jisung:
Yeter ki sen iste bebeğim*güçleri ile füze atma silahı oluşturur*
So Yoon:
Tamam tamam tamam, aşkım bırak valla şeytan doldurur. Bıraksana!Skz(Han hariç):
Bismillahirrahmanirrahim, Eüzübillahiminişeytanırracim, Allah'ım yediğimiz tüm bokları affet yarabbim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꙳𝗡𝗜̇𝗡𝗘 𝗘𝗟𝗘𝗠𝗘𝗡𝗧𝗦※{𝘏𝘢𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨}
Fanfiction18 𝘺𝘢𝘴̧ı𝘯𝘥𝘢 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘚𝘰-𝘺𝘰𝘰𝘯 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘶𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘪𝘮 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘦𝘪𝘤̧𝘪𝘴𝘪𝘯 𝘰𝘭𝘢𝘤𝘢𝘬 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘒𝘪𝘥𝘴 ~𝑯𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈~