Multimedya Su...
Masal'ın ağzından
Kendimi eve sinirle atmamla kapıyı hızla çarpmam bir oldu.
"Noluyo ya?!" Derin ve Su aynı anda şaşkın gözlerle bakıyorlardı. Sinirimden köpürüyordum. Onlara ne diyebileceğimi bile bilmiyordum. Hemen odama kapandım. Hayatımda bu kadar sinir bir insan görmemiştim. Neden bu kadar sinir olduğumu da anlamış değildim. Kapının açılma sesiyle gözlerimdeki yaşları sildim. Sinirden ağladığımı yeni farketmiştim.
"Masal müsait misin hayatım?" Derin ve Su'yun sesiyle onlara baktım. "G-Gelin" kekelemiştim. Bu aptalca olay için ağlamıştım bile hiç benim tanıdığım Masal'a yakışmayan hareketler sergiliyordum bugün.Su'yun ağzından
Masal'ın hızla eve gelip sinirli bir şekilde kapıyı kapatmasıyla irkildim. Masal'ı hiç böyle görmemiştim. O tatlı uykumdan uyandırmanın bir sebebi olmalıydı. Derin'le birbirimize bakıp hemen Masal'ın odasına girdik. Hayatımda onu böyle görmemiştim. Ağlamış mıydı o ? Hemen yanına gittik. "Masalım noldu sana kim canını sıktı?" dedim şaşkın bir şekilde. Masal bana baktı gözleri kan çanağı gibi olmuştu. " Hayatımda bu kadar adi bir insan görmedim hem adi hem megaloman. Umarım bir daha o salakla karşılaşmam...." Derin'le birbirimize baktık. Daha önce hiç bir erkeğin Masal'ı böyle sinir ettiğini görmemiştik. Birden birbirimize bakış attık. Derin Masal'a belli etmeden sırıtmaya başlamıştı. "Hayatım sen şu işi bir doğru düzgün anlat bakalım." dedim Masal'a. Masal derin bir iç çekerek anlatmaya başladı. " Ya bakın şimdi ben her zaman ki gibi neşeli bir şekilde koşuma çıkmıştım. Müziğimi dinlerken bana doğru geri geri koşan bir çocuk vardı. Arkadaşlarıyla konuştuğu için geri geri koşuyordu. Arkadaşları gittikten sonra hala öyle koşmaya devam etti. Bana çarptı ve yere düştük. Üstüme düştü, size yemin ediyorum kemiklerim kırılıyordu. Ne olduğunu anlamadım başta çocuk benim üstümden yaklaşık 1-2 dakika kalkmadı yüzünde anlam veremediğim bir gülümseme oluştu. Ona bağırıp çağırmaya başladım. Hala üstümden kalkmıyordu. En son tüm gücümle onu ittim sonra bana gıcık gıcık bişeyler söylemeye başladı. Ama gözleri çok güzeldi masmaviydi bunu unutmamak lazım. Ama yinede gıcıktı umarım bir daha asla o salakla karşılaşmam." Derin ve ben Masal'ı pür dikkat dinliyorduk. O kadar hızlı anlatıyordu ki gözümü kırpmadan dinledim. Sanırım düşündüğüm şey olmuştu. Derin'in de böyle düşündüğünden adım gibi emindim. Masal eski Masal gibi değildi çünkü. Anlamadığım bir şekilde sinirliydi. Erkek konularını hiç takmayan hatta bu konuda ikimizden de daha cesur olan oydu. "Masal sana bir şey söyleyeceğim ama sakın kızmak yok." dedim tereddütlü bir sesle Masal bana anlamamış bir şekilde "sor" dedi. "Masal sen aşık olmuş olabilir mi-" sözümü bitirmeden bana bağırmaya başladı. "Saçmalama Su ben erkekler hakkında cesur olan Masal bu salak çocuğa mı aşık olacağım. Hahaha komikmiş." dedi. Derin'in de böyle düşündüğünden adım gibi emindim. "Neyse tatlım sen dinlen hem yarın senin doğum günün mutlaka süper bir şekilde kutlayacağımızı biliyorsun. Çünkü 18 yaş çok özeldir. Artık özgürsündür." dedi Derin daha sonra odadan çıktık.
Masal'ın ağzından
Doğru ya yarı benim doğum günündü kaç senedir onlarla kutluyordum. Herşeyimi bildikleri gibi doğum günümü de biliyorlardı
ve her zaman üçümüz içinde doğum günlerimiz şahane geçerdi. Acaba bir şey konuşmuşlar mıydı? Sürpriz yapacaklar mıydı? Kafamda bunun gibi bir çok soru dönerken hala kafam o çocuğa takılmıştı. Anlam veremediğim bir şekilde çok kafama takmıştım. Bunları düşünürken kendimi uykunun kollarına bırakıverdim. Sonuçta yarın çook güzel ve uzun bir gün olacaktı. Herşey çok güzel olmalıydı. :)
Bölüm bitti sevgili okuyucularım. Umarım çok sıkıcı bir şey yazmıyorumdur. Vote ve yorumlarınız benim için çok önemli. Lütfen yazmayı unutmayın. Sizi seviyorum... <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen O Çocuk Musun?
ChickLitAslında herşey çok güzel giderken Derin'in babasının ölümüyle herşey alt üst olur. Derin için babası herşeyden önemlidir çünkü kafasını bozan bir şey olduğunda hep onla dertleşir. Fakat onun ölümü Derin'i farklı yollara sürükler. O akşam Derin için...