6~ Eveet başlıyoruz...

21 0 1
                                    



Su'dan

Poyraz senin burada ne işin var? dedim bana sırıtarak bakmaya devam ediyordu. Sana söylüyorum heyy duyuyor musun beni?
'Aynı soruyu bende sana sorucaktım fındık faresi!' dedi Poyraz. Fındık faresi mi? Fındık faresi mi sensin fındık faresi bir daha sakın bana fındık faresi deme. Asıl konumuza gelirsek ben kızlarla burda okuyorum asıl sen napıyorsun burda dedim Poyraz'ın yüzündeki sırıtışı görmek zor değildi. Bana doğru döndü kulağıma eğildi. 'Seninle daha çok işimiz var fındık faresi!' dedi yanağımdan makas aldı ve yürümeye başladı. Dediği gibi onunla daha çok işimiz vardı o beni ne kadar sinir edicekse bende onu o kadar sinir edicektim. Kısasa kısas o ne yaparsa bende aynısını ona yapıcaktım. O ne kadar inatçıysa ben ondan bin beterdim. Görelim bakalım Poyraz efendi sen mi pes ediceksin ben mi ?

Derin'in ağzından

Senn sen o çocuksun bardaki ne işin var senin burada adın neydi...?
'Aksel' dedi sırıtarak. Heh Aksel pardon benim için o kadar önemsizdin ki adını ezberlemeye uğraşmadım. Kusura bakma dedim ve yüzüme zafer gülücüğünü yerleştirdim. Bana öldürücü bakışlar atmaya başladı her ne kadar korksam da hiç bir şey belli etmemeye çalışıyordum. 'Gör bakalım Derin hanım seni öyle bir hale sokacağım ki benim adımı sayıklaya sayıklaya yaşamına devam ediceksin.' dedim içimden. Derin'in yüzüne doğru eğildim. Bu hareketimle bile kalbinin atış hızını burdan duyabiliyordum. ' Benimle uğraşmaman gerektiğini adın gibi öğreneceksin Derin hanım. Benim adımı unutamayacaksın. Bunu sakın aklından çıkarma. ' dedim fırsattan istifade onun o tatlı donuk yüzüne minik bir öpücük kondurdum. Hala dediklerimin etkisindeydi. Üstüme atlamadan yürümeye başladım. Birlikte çok güzel vakit geçiricektik. Benden çekeceği vardı. Çook eğlenecektik çoook.

Herşey çok güzel giderken nereden çıkmıştı şimdi bunlar off Su ve Masal'ı da alıp hemen oradan uzaklaştım yoksa gerçekten bir dakika daha durursam delirecektim. Lanet olası Aksel'in afını tabii ki biliyordum. Onun o tatlı sırıtışını, gözlerini, derin bakışlarını unutabileceğimi falan mı sanıyordu anlamadım. Ayyy ne diyorum ben? Derin kendine gel ondan nefret ermen gerekiyor unuttun mu? Bunları düşünürken Su beni dürttü aklından geçenleri biliyordum onun da benim gibi düşündüğünden emindim. Bunları düşünürken nereye geldiğimizi bile farkında değildim. Aklını toparla Derin yeter artık dedim kendi kendime salak mısın sen kızım düşünücek daha önemli şeylerin var en yakın arkadaşlarınla yeni bir okula başladın öncelikle. Su ve Masal beni sınıfıma bıraktıktan sonra çok geçmeden bir soraya oturdum. Matematiğe katlanmak zorundaydım. Mimar olmak için elimden geleni yapıcaktım ve bunun başında matematik geliyordu. Hemen boş olan yere oturdum.  Çok geçmeden yanıma biri oturdu ama arkam dönük olduğu için çok takmadım. Kafamı çevirdiğimde herkes bana bakarak bişeyler fısıldaşıyordu ve yani hiç mi öğretmen gelene kadar müzik dinleyen biri görmedin- ama bu koku lanet olsun bu kokuyu tanıyordum. Ahh hayır nolur olmasın nolur kafamı çevirmemle göz göze gelmiştik ne yani bana mı bakıyordu? Uff lanet olası Aksel neden benim yanıma oturdu ki sanki başka sıra yok aklımdan bunları geçerken Sinem bana öldürücü bakışlar atıyordu.
-Bana bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum Derincim!
Salak mıydı bu çocuk kendince benim için kendini önemli bir şey sanıyordu. Ne diyorum.
-Pardon mmmm neydi Mert yok sende o tip yok mmmm buldum Kaan Kaan kesin Kaan'dın yok o da değil mmmm bak şimdi gerçekten buldum Al- daha ismi söylemeden bana öldürücü bakışlar atıp kolumdan tuttu. O kadar fazla kolumu sıkıyordu ki bir süre sonra kolumu hissetmemeye başladım.
-Çıkın dışarı hemen! Erkekler tuvaletine gelmiştik ve kolumu hala hissetmiyordum. Herkes çıktıktan sonra beni duvara yapıştırdı elini duvara koydu. Çok sinirlenmişti ama yapabileceğim bişey yoktu sinir oluyordum işte çok sinir oluyordum.
-Sen ne yapmaya çalışıyorsun lan ne demek ismimi bilmemek Mert kim lan Kaan kim!!!! Bu kadar sinirlenmiş miydi yani neden bu kadar kızmıştı sadece biraz eğleniyordum
- Sana ne be sana ne sen ne hakla beni erkekler tuvaletine getirip bana bağırırsın sen kimsin ya kimsin?
Daha fazla konuşmamalıyım sanırım içimden sadece bunları düşünüyordum ama dışarıdan çok bişey belli etmemeye çalışıyordum.
-Doğru söylüyorsun aslında ben kimim ki ? Bir dakika bir dakika neden sesi titremişti noluyordu Aksel'e fırsattan istifade kolunu ittirdim ve hemen oradan çıktım.

Kızlarla okuldan çıktıktan sonra eve gitmiştik yine eve pizza söylemiştik ne yapalım yani hepimiz üşengeç insanların tekiydik en güzeli pizzaydı. Kızlara bugün Aksel ile aramızda geçen şeyi anlattım. Kızlar beni büyük bir şaşkınlıkla dinlemişlerdi. Özellikle sonunda yorum bile yapamamışlardı bende onu öyle görünce dilim tutulmuştu. Neyse ki pek farkettirmeden ucuz atlatmıştım.

Aksel'den

Salak o kız gerçekten salak hala kulüpte bağırıyordum. Poyraz ne olduğunu anlayabiliyordu. Kaçıncı şişeyi kırdığıma dair hiç bir fikrim yoktu. Ama kulübü alt üst etmiştim. Hayatımda ilk defa böyle bir tepki gösterdiğim için Poyrazlar benden uzak durmaya çalışıyordu. Yere çömdüm ve birden gözümden istemizce bir yaş aktı. Neydi bu şimdi ben ağlamazdım bir kız için ağlamazdım ne oluyordu bana. Poyraz ve Demir yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalışmıştı. Kısık sesle bir şeyler sayıklamaya başlamıştım artık kendimde değildim.
-G-galiba o-onu sev-seviyorum. Neee allah kahretsin umarım Poyraz ve Demir bunu duymamıştır.

Çook gecikti biliyorum özür dilerim bazı teknikler sorunlar nedeniyle. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Öpüdünüz....

Sen O Çocuk Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin