Geleceğinizi beraber inşa ettiğiniz kişiyi unutmayı istemek
Ne kadar da zavallıca ve aciz...Unutmak istiyoruz,yaşadığımız her acı olayı,yastığa başımızı koymak yerine haykırışlarımızı sustursun diye kullandkğım zamanları,değmeyecek insanlara ağladığımız her günü unutmak istiyoruz.
Ben ne öğrendim biliyor musunuz?
Bir insanın zaafı olmamalıymış.Zaaf'ımız karşısında olduğumuzda savunmasız olurmuşuz.Bir insana muhtaç olmak,onun sevgisine,gülüşüne,konuşmasına,gözlerine muhtaç olmak hayatta başınıza gelmemesi gerekn bir şeymiş.
Ona çok ihtiyacınız varken onun sizin gram umrunda olmamanız.
,onun yüzüne kokusuna,gülüşlerine hasretken bir başkası için neler yaptığını görmek ne acıymış.
Geleceğinizi beraber inşa etmek için tuğlaları dizerken , o tuğlaların bir bir yıkılması ne kadar acınasıymış.
GÜVENDİĞİNİZ,İNANDIĞINIZ,insanların sizin yanınızda olması bir çıkarı olduğunu öğrenmeniz,yürüdüğünüz yolların dikenlerle dolu olduğunu bilmeden ayakkabınızı giymeden,çıplak ayakla o yolda yürümeniz ne kadar ızdırap vericiymiş,yaralarınızı uyuşturmadan dikmek ne kadar aptalcaymış.İçinizde biri ölürken, ölmeyi istemek,ölümün ne demek olduğunu anlamak, o toprağın sadece sevdiklerinizin üzerine değil,bizim kalbimizin üzerinede atıldığına şahitlik etmek,ne kadar da zavallıcaymış...
O ölürken sizin yaşamanız
" Canım acıyordu,içim kanıyordu,ruhum ağlıyordu ama ben yaşıyordum eğer yaşamak sabahları kahvaltı etmek,okula gidip eve gelip tekrar bir şey yemek ve uyuyana kadar ruhumu kemiren düşüncelerin arasında kaybolmaksa ben yaşıyordum"
^Ölümün bir insanın sonu olduğunu iddia ederlerdi.Haklı bir iddiaydı bu ama bazı yaşamlarda sonu anımsatırdı,BUNU SADECE KAYBEDENLER BİLİRDİ^UNUTMAK İSTİYORUM, KALBİMDE KAPANMAYACAK YARALARI SENİN AÇTIĞINI UNUTMAK,NASIL SEVDİYSEM ÖYLE HAFIZAMDA YER EDİNMENİ İSTİYORUM...
Selam
Yeni bölümüz yayında
İçimden gelerek yazdığım bir bölüm oldu ilham geldi bir an bilemiyorum
İnş bir harf uzaklığımda olan sizler bir yerlerde de olsa iyisinizdir ruhunuz bitik veya dizleriniz yaralı değildir yokuş nasıl sağlam çıktıysanız o şekilde de inmişsinizdir birisi arkanızdan itmemiştir umarım iyisinizdir
Kendinize çok iyi bakın sağlıcakla kalın
İyi ki varsınız
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!
♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
Şarkıyla okumanız tavsiye edilir¡¡¡¡¡¡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLERİN SESİ
ChickLitSesini duyuramayıp denize haykıran,her sabah hastane tavanlarını odasını anımsatan tavanlarıyla bakışan, ağlaması belli olmasın diye yağmur yağdığında ağlayan,kendi ayaklarının üstünde durabillmek toplum tarafından ezilip hor görülmemek için dersler...