Bölüm 4

28 3 0
                                    


ağlarken uyuyakaldigim halıdan kalkıp mutfağa gittim. Sabah olmustu. Mutfakta Regaip babamı Kenan ÜVEY kardeşimi ve annemi gördüm. Annem yanıma gelip sana bir şey söyleyemem lazım kızım dedi. Regaip babanla ben dün evlendik. 

NE? ne diyordu bu kadın? Babamı ne kadar da çabuk unuttun anne dedim. Annem üzülerek biliyorum tatlim baban çok önemli biriydi ama artık benim de ihtiyaçlarım var bir çocuğum daha olsun istiyorum. Artık 18 yıl oldu babam öleli. Anlayışla karşılayacağını düşünüyorum annem. Ha bu arada artık babacığın ve biricik üvey kardeşin de bizim evde kalacaklar. Abin senden büyük olduğu için senin yatağında o yatacak sen yerde yatacaksin. Itiraz istemiyorum.

BU KADARI DA FAZLAYDI ARTIK. sinirle evden çıktım. Karnım guruldarken cebimden şans eseri cikan elmayı ısırdım. Elmanın içinde kurt olduğunu fark ettim. Ama bir sorun vardı kurdun yarısi yoktu...

 Galiba kalan yarısı benim agzimdaydi. Hemen tukurdum. Şansa bak ki yolda orta yaşlı bir adam benim aç oldugumu fark etmiş olsa ki bana şırdan ve Türk kahvesi ısmarladı. Çok mutlu olmuştum. Onun bu iyiliğini karşılamak için onu eve davet ettim. Adam çok iyi biri olduğu için beni kırmayıp hemen kabul etti. Birlikte eve gittik. Eve gittiğimizde Regaipi gören adam sırıttı. Regaip çok sinirlendi ve SENIN BURADA NE ISIN VAR diye bağırırken kapı çalındı 

ARTIK BIR KAPIMIZ YOKTU!

Sonra içeri bir ordu adam girdi ve evde çatışma başladı çok korkuyordum. Kenan korkma ben buradayım dediğinde biraz daha sakinlestim. Ama kafamın önünden kursun geçince korkuyla patır patır altıma sıçtım.

 Adamlar kokunun etkisinden olsagerek etkisiz hale geldiler AMA O DA NE YOLDA GORDUGUM ADAMIN BU KOKUYA BAGISIKLILIGI OLSA GEREK BAYILMAMISTI. Kenan adama yumruk çakarken pacamdan son bok tanesi de düşmüştü. Hemen evden kaçtık.

 Regaiplerin evine doğru koşarak gittik.eve vardığınızda hizmetçiler kapıyı açtı. Ev kocaman ve çok büyüktü. 5 katli olmalıydı. Çok güzeldi biz fakir ama gururlu olduğumuz için bu kadar güzel değildi evimiz ama olsun gönlümüz güzel ve zengin.

Etrafima bakarken kanepede bir kareketlilik gördüm ve koşarak kanepeyi sirtladim. O DA NE hzimetcinin çıplak olduğunu fark ettim. Utançla gözlerimi kapattım. Kenan koşarak yanıma geldi ve MINE BU DA NE NEDEN CIPLAK BIR ERKEGE BAKIYORSUN DIYE BAGIRDI. SENIN O GOZLERINI OYARIM KIZIM dedi ve suratıma bir tane patlattı. 

Yere yapıştım. Yerde sürünerek hizmetçi adamın yanına gittim ve saçından tutup kendime çektim. Dudaklarına yapıştım. Üç aydır aç kalmış aslanlar gibi delicesine bir açlıkla öpüşüyorduk. Kalın dudakları beni cezbetmisti.

 Soyunmaya başladım. Annemle Regaip hemen Regaip babamın odasına koştular. Kenan ilk şoku atlattığı sırada hemen aramıza girdi ve ben iç camasirlarimla kalmışken beni sacimdan tutup kaldırıp masaya fırlattı. Böyle şeyler yapmaya cok merakli olduğunu bilseydim biz de yapardık dedi ve piç gülümsemesi yapdı.

 Utandım. Elma gibi kıpkırmızı oldum. Tam göğsümü mıncıklayacakken yukarı kattan inleme seslerini duyduk. Bunun annem olduğunu anladık. Dehşetle yukarı kata çıkıp Regaip babiskomun odasına anahtar deliginden baktım. Ve ne göreyim?!

 Annem tavana bantlanmis bir şekilde dururken Regaip babam onu zıplayarak öpmeye çalışırken annem birden yere yapıştı! Regaip annemin altında püre olurken ambulansı aramıştım bile! Annem de hayatını kurtarmak için ona suni teneffüs yapıyordu ki birden nefessiz kalıp geğirdi! Ve bayıldı. Hemen korkuyla aşağı inip kenana seslenirken salondaki dehşet görüntü kanımı dondurdu! O da ne?! Hizmetçi götünü sallaya sallaya kenana kucak dansı yapıyordu! Kenansa dudaklarini ısırarak onun boynunu emcükledi. Hala beni fark etmeyen Kenan hizmetçinin götünü şaplaklamaya başladı. Hayretle yerimde ziplarken zemin çöktü. Ve Bodrum'a düştüm...

+18 Bedboy Mafya +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin