Bölüm 5 Neler Oluyor

29 2 0
                                    

Düşerken ayaklarımın üstünde durudugum için kalcam çok açıyordu. Tozdan öksürdüm. Krize girmiştim. Lanet olsun

 krize en son 13 yaşında okulda girmiştim ve bu kriz twerk atıp amuda kalkmadan geçmiyordu (psijisonik hastalığı çok nadir görülür dünyada 1000000000 kişiden biri bu hastalığa sahiptir.). Çaresiz bir şekilde twerk atmaya başladım. Keman LANET OLSUN MİNE PSİJİSONİK HASTALIĞINA MI SAHİPSİN? diye sordu. Tam kafamı çevirip ona bakıp evet diyecekken etrafta testereyle kesilmiş cesetleri gördüm.. 

Uzuv parcalari. Hepside kadındı. AMAN YARABBİM NEREYE DÜŞMÜŞTÜM BEN

. EŞHEDÜ EN LA İLAHE İLLALLAH VE ESHEDU RASULLULLAH. Kafasının kelinin tam parlayan kısmında ABDULLAH SOKUCU yazan adam bana elinde kan damlayan testereyle gülümseyerek bakdi.

 Boyu çok kısa olmalıydı çünkü benim yarıma geliyordu. Tam kacacakken Kenan ALLAH BİSMİLLAH diyerek aşağı atladı ve abdullahi sakinlestirdi Abdullah dedi ki CEKİL ONUMDEN ASLAN BUDA AVRAT BUNUDA DESELİM VE SOYADİMİ KULLANALİM. nasıl yani kenanımın bir lakabımı vardı ve buda Aslan mıydı...

 KORKUYLA BAGİRACAKKEN KENAN AGZİMİ KAPATTİ VE İCİMDEKİ BASİNCİ ESİTLEMEK İCİN ARKA DELİGİMİ KULLANDİM. LANET OLSUN YİNE PATIR PATIR SİCMİSTİM. 

MİNE BENİM NİŞANLIM DOĞRU KONUŞ ORMAN diye kükredi. 

Tuvalet eğitimi almamış avratlari mi sikmeye başladın. Çok değişmişsin aslan... Ama haklısın çok ateşli bir hatun. Yatağa sicmiyorsa görmezden gelebilirim yatakda iyidir bu karı. dedi adının Abdullah Sokucu ve lakabının Orman olduğunu öğrendiğim adam sakince.

DOGRU KONUS DEDİM ORMAN. SANA KİM OLDUĞUMU HATİRLATMAK ZORUNDA BIRAKMA BENİ.

Hatırlarsana kenan bey.

ASLANIM LAN BEN Aslan benim lakabım ORMANLARIN KRALIYIM LAN BEN SENİN DE KRALINIM YANİ.

Çok etkilenmiştim. Ama çokta utanmıştım. Ağlayarak buradan kaçmaya çalışırken cesetlere takılıp düştüm. Etrafim kan icindeydi. Neyseki gizemli biri bana yardım etti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

+18 Bedboy Mafya +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin