Sigara dumanı dolu ortamda yan yana otururken şen bir kahkaha atıyorsun. Kahkahan diğer sesler arasında yitip gitmeden önce bir defa çınlıyor alkolün tadını alabileceğin hiçlikte.
Elimde tuttuğum şiseden bir yudum alıyorum. Ne bu? Hangi içkiyle daha da zehirliyorum ruhumu? Şarap mı bira mı? Yoksa bir bakirenin gözyaşları mı içtiğim?
"Hey hey Beliz." diye sesleniyorsun bana. Kahverengi gözlerin alkolün etkisiyle odaksız. İçlerinde bir şeyler eksik, yarın bulacağın.
"Efendim?"
"Beni öpsene ya?" dudaklarında utanmaz bir sırıtış ile vereceğim öpücüğün beklentisi eşliğinde öne eğiliyorsun. Uzanıp kırmızıya boyadığın dudaklarını öpüveriyorum hemen.Yarın bunu hatırlamayacaksın.
Aman ben, bir ömür boyu dudaklarımda taşıyacağım dudaklarının tadını.
Bu sarhoşken birbirimizden çaldığımız kaçıncı öpücük? Normalde tiksinirsin sen böyle şeylerden, bir kızı öpen başka bir kızdan. Ama sarhoşken sen bile silip atıyorsun kurallarını.
O halde ben nasıl engel olacağım kendime?
Öpücük istediğim gibi derin veya tutkulu değil. Dudaklarımı dudaklarına yapıştırıyorum ve sende bir kaç saniye sonra gülerek çekiliyorsun. Yarın bu geceyi hatırlamayacak olmanın verdiği şevkle hoyratlaşıveriyorsun hemen.
Peki ya ben? Yarın yatağında cenin pozisyonu alacak olan ben ne yapacağım? Parmaklarım dudaklarımda gezinip seni düşleyecekken; sana dokunduğumu hayal edecekken ben ne yapacağım?
Sarhoş hallerinden yararlandığım için kendimden cidden nefret ediyorum.
Sen her yeni sevgilini benden haberder ederken; sevincini benle paylaşırken içten içe ikinizin ayrılmasını dileyecek kadar kötü olduğum için kendimden nefret ediyorum.
Sana yalan söylediğim için kendimden nefret ediyorum.
Bir gün bunu yapmaya son vereceğim, yemin ederim.
Ama ondan önce senden bir sarhoş öpücüğü daha çalacak; neden yaptığımı sorduğunda dudaklarımı şişenin ardına saklayarak gülümseyeceğim.
Özür dilerim, Armağan. Ama kendime hakim olamıyorum işte.
Merak ediyorum. Birgün bu alkol kokan geceleri hatırladığında hala arkadaş kalabilecek miyiz acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kelebeği
General Fiction"Aslında insanları sınıflandırmak için basit bir yöntem kullanıyorum; kelebekler. İki tür kelebek vardır. "Mükemmel" olan, görsel şölen olarak adlandırılan gündüz kelebekleri ile birde o tüylü, iri ve kimsenin sevmediği gece kelebekleri. Ben, toplum...