Amaya sınıfına girerek fazladan yürümemek için çantasını Megumi'nin tutacağını bilerek sırasına fırlatıp duvar kenarının arka sıralarına ilerledi. Çıkan gürültüyle herkesin gözleri kızı buldu. Bir kişi hariç. Nobara ve Yuuji'nin varlığı pek de umrunda olmayan Maki'ye bir şeyler anlatmakla meşguldü.
Önünde duran pembe kafanın ensesine sağlam bir tokat geçirince çocuk acıyla bağırıp yerinde sıçradı.
"Kim bu amına koyduğum? Kesin Yu-"
"Kes sesini gerzek, hoca sınıfa girdi."
Amaya tam sırada sıkılmış şekilde oturan Maki ve heyecanla kendisine bakan Nobarayla selamlaştığı esnada öğretmenin gür sesini işittiler.
"Amaya yerine geç! İki sene sonra üniversiteli olacaksınız yaptığınız hareketlere bak. Çocuk musunuz?"
Kız tatlı bir şekilde gülümseyip öğretmeni selamlayarak yerine ilerledi.
"Ben daha çocuğum hocam."
Amaya Megumi'nin yan tarafında duran çantayı kaldırıp sıranın yanına astı ve oğlana gülümseyip teşekkür etti.
"Bugün saçında bir tuhaflık mı var?"
"Nasıl bir tuhaflık?"
"Farklı mı bağladın?"
"Örülü işte kör müsün Megu."
Alacaklı gibi çalan kapıyı öğretmenin 'gir' komutu böldü.
Yuta mahçup şekilde gülümseyip öğretmenin karşısında eğildi. "Hocam bizim sınıfın listesi bura-"
"Değil Okkotsu, çık dışarı hemen. Bir daha da öyle kapıyı çalarsan kafanı kırarım."
Yuta sinirle gülümseyip dişlerini sıkarak dişlerinin arasından konuşmasını bastıran yeniden kapının çalması oldu fakat Amaya da dahil birkaç kişi söylediklerini duyarak kıkırdadı.
"Kapıyı götüne sokarım orospu çocuğu."
"Gel."
"E hocam ben çıkayım müsadenizle, iyi dersler."
Yuta çıkmadan önce Amaya'ya dönerek muzipçe sırıtarak başparmağıyla kapıyı işaret etti.
Amaya anlamamış şekilde Yuta'ya bakarken öğretmen elindeki küçük tebeşiri fırlatmak adına kolunu kaldırdığında Yuta ortadan kaybolmuş, tebeşir de duvara çarpıp ufalanmıştı.
Amaya'nın yanında oturan Megumi de dahil bütün sınıf gülerek kapıyı çalan kişinin içeri girmesini bekledi.
Amaya Megumi'ye dönerek ders çalışmak için onu ikna etme çabalarına başladı.
"Bu pazar beni ekemezsin. Pazar meşgulsen şimdiden söyle okul çıkışında kalıp çalışalım. Unutma iddiayı kaybettin yani bundan kaç-"
"Sukuna?"
Amaya'nın sesi kesilirken yavaşça tahta tarafına döndü ve ortada dikilen bedene baktı.
Sukuna, kızın kendisine dönmesiyle birlikte ifadesiz bakışlarını koruyarak ona bakmamakta ısrar etti. Gözleri diğer öğrencilerde daha sonra da arka sırada şaşkınlıkla kendisine bakan ikizinde gezindi.
"Lan sen hani D sınıfında olacaktın?"
"Sus İtadori. Evet gördüğünüz üzere yeni bir rakibiniz var."
Ön sıralardan bir çocuk ağzını açtığında öğretmen tekrar konuştu.
"Ve hayır burası tanışma kaynaşma kulübü değil. Teneffüste tanışın."
Öğretmen sınıfta göz gezdirerek sadece bir kız öğrencinin yanının boş olduğunu gördü.
"Amaya sen önündeki sıraya geç, Sukuna sen de Megumi'nin yanına geçebilirsin."
Öğretmen dersin başladığını bildirerek eline aldığı yeni bir tebeşirle tahtaya yazı yazmaya başlarken Amaya çoktan ön sıraya geçip yerleşmişti bile.
İçinden "Şansıma sıçayım." diye geçirirken orta ön sırada oturan ve adını bilmediği bir kızın söyledikleri dikkatini çekti.
"Yüzündeki izler ne öyle? Gerçek mi?"
Elinde tuttuğu silgisini, Sukuna önünden geçip yerleşmekle meşgul olmasını bekledikten sonra kızın kafasına fırlatmıştı.
"Sikik."
Kız acıyla kendisine dönüp bir şey söyleyeceğinde Amaya'nın bakışlarını fark etti ve önüne dönmeyi tercih etti.
Üzerinde hissettiği bakışlarla yanında oturan kıza döndüğünde tuhaf bir şekilde kendisine baktığını gördü ve fısıltıyla da olsa sinirli çıkan sesini engelleyemedi.
"Ne var kezban? Sen de mi istiyorsun?"
"Amaya sakin ol."
Megumi'nin uyarısıyla gözlerini devirip kitabından ilgili sayfayı açarak arkasında olması gereken son kişiyle birlikte dikkatini derse vermeye çalıştı.
~
-black-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar ☯︎ R. Sukuna [✓]
FanfictionAmaya, ders notlarını istemek için sınıf arkadaşına yazdığını sanarken aslında arkadaşının asosyal ikizine yazdığını fark eder. ☯︎ #jujutsukaisen - 1 *Texting+Yazar anlatımı* *Manga ve animeden bağımsız* {06.09.2023...} {...14.03.2024} °D. Angelo -�...