"Araba sürmek için yaşın yetiyor mu ki?"
Sukuna kaskını çıkarıp arkaya fırlattı.
"Hayır~"
Amaya yan tarafa uzanıp maskeyi de oğlanın yüzünden alarak dizlerinin üzerinde katlayarak burnuna götürüp tatlı ama erkeksi kokusunu içine çekip gülümsedi.
"Şöyle şirinlik yaparak konuşmayı kes."
"Pekala~" Büyük elleri viraj için direksiyonu yana kırarken kız ona döndü.
"Öyleyse hangi aptal ehliyeti olmayan birine araba verir?"
"Amaya," Kendini beğenmiş bir edayla dudaklarını yaladı ve sırıttı. "Sence yaşımın bir önemi var mı?"
"Hm... Yok mu?"
"Zaten yaşımı bilmiyorlar. Hiçbir şeyi bilmiyorlar."
"Sponsor da mı?"
"Bilmiyor."
"Neyse zaten kimse senin otuzlarında olmadığına inanmaz bu kılıkla ve sesle."
"'Kılık'? Ne varmış tipimde?"
"Bir şey yok, çok havalısın bebeğim."
İkisi de gülüşmelerine son verdikten sonra Sukuna aklına gelen fikirle bir saniyeliğine kıza baktı.
"Gezmek ister misin?"
Amaya parlayan gözlerle kendisine döndüğünde onun aklında tek bir şey vardı: Onunla geçirdiği anları elinden geldiğince uzatmak.
"Nerede gezeceğiz?"
"Gün doğumunu izlemek ister misin? Güzel bir yer biliyorum."
"Fazla uzak mı?" dedi telefonundan saati kontrol ederek.
01.58
"Biraz, yarım saat ya da en fazla bir saat sürer."
"Pekala, gidelim."
"Acıktın mı?"
"Biraz."
"Markete uğrayalım önce."
Kız başını sallamakla yetindi ve önceki seferden farklı bir yola girmelerini izledi.
"Kazandığın ödüllerin tamamını sponsora mı veriyorsun?"
"Sponsor demek saçma oldu aslında. Arabasını kiralıyorum gibi. İki turu da kazanırsam ilk turun payını o alıyor. Üçte biri yani."
"Anladım... Kalanı?"
Sukuna hızla kıza bir bakış attığında Amaya rahatsızca yerinde kıpırdandı.
"Merak etme, paranı yemeyeceğim."
"Yiyebilirsin." Son derece sakin çıkan sesiyle kısa bir nefes aldı. "Her şeyimi senin için harcayabilirim."
Kız utanarak yüzünü cama döndü ve gökyüzünden düşmeye başlayıp camda izi kalan damlaları seyretti birkaç saniye.
"Yağmur başladı."
"Hm, dönmek istersen döneriz."
"Ne alaka? Dönmek istemiyorum, seninle kalmak istiyorum." Bir saat önceki heyecan ve adrenalinden eser kalmamıştı. İyice koltuğa sinerek altındaki pileli eteği bacaklarını kapatmak adına çekiştirdi, mayışmaya başlamıştı. "Yani gün doğumunu görmek istiyorum demek istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scar ☯︎ R. Sukuna [✓]
FanficAmaya, ders notlarını istemek için sınıf arkadaşına yazdığını sanarken aslında arkadaşının asosyal ikizine yazdığını fark eder. ☯︎ #jujutsukaisen - 1 *Texting+Yazar anlatımı* *Manga ve animeden bağımsız* {06.09.2023...} {...14.03.2024} °D. Angelo -�...