Selamlarr ben geldimm bölim yazmaya geldim günün 2. Bölümi yazıcam tekrardan söylüyorum dün ful dışarda olduğum icin bölüm atamadım. Herneyse uztamadan bölüme gecelimmm💝
6.BÖLÜM
"ABİİİ SENİ ÇOK ÖZLEDİMM." diyodu küçük kız. Kimdi bu kız neden abi diyordu.
Sarıldılar... "Bende seni özledim abim" dedi abim. Kimdi bu kız benim kız kardeşimiz olduğundan haberimmi yoktu.
" bu kız kim ? " dedim bana baktı ve " kardeşim yani... Kardeşimiz"? Dedi kız " abi bu kim?" dedi. Abim " hani ben sana demiştim ya senin uzaklarda bi ablan var diye" dedi " hı hı " dedi kız. " işte Aden senin ablan güzelim" dedi. "Aden mi ismi?" dedi kız . "evet abicim şimdi git ablana sarıl bakalım." dedi. Kız tereddüt etmeden koşa koşa bana doğru geldi gözlerim doldu benim benim kardeşim vardı. Nasıl, nasıl benim kardeşim olabilirdi kafamda çok soru vardı.
Bana sarıldı karşılık verdim çok yabancıydım kardeşim vardı tanımıyordum. İsmini bile bilmiyordum. Sarıldıktan sonra kucağıma oturttum. abime baktım titrek bir sesle " ismi ne ?" dedim. Abim " ismi Lavin 5 yaşında ama yaşına bakma anam şeytana pabucunu ters giydirir " dedi. Tebessüm ettim. Sonra lafa girdi abim " annemle babam o gün yanımıza gelirken bize bi haber de vereceklermiş yani snrm. o gün doktora gitmişlerdi. aramıştım noldu bisey var mı diye, size bi sürprizimiz var demişti ama gelince söyleyeceğim dedi. Gelemediler kaza yapmışlardı. Hastaneye gitmiştik ya hani senle, bebeği küveze aldık demişlerdi şaşırmıştık. annemle babamızın öldüğü haberi gelmişti. Daha sonra bebeğin o gün senle yıkılmıştık." dedi gözlerimden yaşlar akıyordu. " o an bebeği düşünecek halde değildik. Annemle babamı morga götürdüler. Senle ne kadar istemesekte hastaneden çıktık. Bize kimse ulaşamamış hiç bir yerde bulamamışlar bizi. telefonum nerdeydi bilmiyorum sadece annemle babam vardı aklımda. Aslında bizi bebek yaşıyor diye aramışlar.Küçücük bedeniyle hayata tutunmuş lavin. Benimde bir kardeşimiz olduğundan onun o gün hastanede ölmeyip küçük bedeniyle hayata tutunduğundan 20 yaşımda haberim oldu o zmanlar bu şehirde değildim, yaşadığı haberi bi şekilde ulaştı bana ve buraya geri geldim. Yetimhaneye vermişler lavini onu ilk gördüğümde anneme çok benzediğini fark ettim işin aslını astarını öğrendim ve yetimhane işlemlerini halledip lavini yanıma aldım senide çok aradım hiç bir yerde bulamadım. Bugün belki seni görmeseydim hic bir zaman bulamayacaktım." dedi ve sustu.
Lavine baktım sarıldım ağlaya ağlaya sarıldım. Nasıl tutunmuştu küçücük bedeni hayata. Rabbim'in hikmetiydi. Oda bana sarılıyordu. Abim geldi yanımıza oda sarıldı bize oda ağlıyordu...
"Biz şimdi tamamlandık size bi zarar gelmesine asla izim vermiyeceğim güzellerim benim..." dedi abim. Hasret kalmışım, bu sıcak ortama hasret kalmıştım...
Abimi tamamen affedemesemde o günde gelecekti ve abimi tamamen affetmiş olacaktım...
Abim " ehh yeter bu kadar hüzün ben çok acıktım sizde acıkmadınız mı ?" dedi yalandan kızar gibi. Biraz mutku olmaya hakkımız vardı bence. Lavinle aynı anda " EVETT" diye bağırdık. Hemen ayaklanıp mutfağın or
Aya geçtik abim "şimdi marifetlerimi konuşturacağım " dedi bi kahkaha attım. " doğru söyle yumurta bile yapamıyorsub demi?" diye sordum. Abim " yok canım o kadarını yapabiliyorum " diyince lavinle birlikte gülme krizine girdik.Abim" Allah aşkına çıkalım şu mutfaktan 15 yaşıma geri dönemem" dedi " doğru 15 yaşında yumurta kırcam diye yanlışıkla çöpe sarısını atıp kabuklarını tavaya atmıştın sonra dank etmişti ?" gülüyordum uzun zamandır bu kadar huzurlu gülmemiştim.
Abim" nolur sus annemin beni terlikle dövmesi aklıma gelince hala popom sızlıyo" diyince daha bi fazla güldüm. Abim "ben en iyisi dışardan söyliyim" dedi . lavin" bencede abi" dedi. " en son evi yakıyodun" dedi bi daha güldüm ömrü hayatımda bu kadar gülmemiştim gerçekten. Abim " çiçeğim ya sende mi" dedi sonra telefonla konuştu abim. Yarım saat geçti sanırım kapı çaldı yemek gelmişti salonun ortasında alçak bir masa varda hepimiz bağdaş kurup oturduk.
Abim döner söylemişti bi andan yerken bi andan da kahkahalar atmıştık. Birbirimize çok alışamasakta yakında bu sorununda çözüleceğine emindim yemeğimizi yedik ve sofrayı topladık sonra büyük televizyondan güzel bir animasyon filmi seçti abim lavininde izleyebilmesi için.
Sonra abim koltuğa geçti kollarını iki yana açtı ve " gelin güzellerim" dedi lavin koşarak soluna geçti. En başta tereddüt etsemde sonradan abimin gidip sağına geçtim çünkü gerçekten çok özlemiştim. İkimizinde saçından öptü ve filmi izlemeye başladık.
2 saat kadar geçti aradan lavin uyumuştu benimde gözlerim kapanıyordu abim " uyu güzelim uyu ben yatırırım sizi" dedi bende onaylarcasına kafamı salladım. Uykuya daldım.
Bugünün bu kadar güzel geçeceğini bilmiyordum ama çok mutluydum, uzun zman sonra...
Artık onlardan hiç ayrılmak istemiyorum...
En son abimin bizi yatırdığını görmüştüm adamlara koltuğu açtırmıştı yastık ve battaniye getirtmişti. ortada kendisi solunda lavin sağında ben uyuyorduk.
Mutluydum...
Nasıldı bölüm ben bayıldım bence güzek sizce?
Barkın ve Lavini sevdiniz mi?
Adeninde mutlu olması gerekiyordu bence.
Herneysee sizleri seveyommm 💗💗
Gelecek bölimde görüşmek üzere😽
Tiktom hesabım:
#wattpadkitapyazıyorum