20. Bölüm

87 3 17
                                    

Ay kız ben geldim

Merak etmeyin yaşiom dndj

Sizi çok beklettim kusura bakmayın.

Bölüm yazmaya üşendim sanırım xndjjdjdjjjj

Sizi daha fazla meraklandırmadan hemen bölüme geçelim.






                          20. BÖLÜM

Geçmiş

Mardin

"Ayşem daha hızlı koş hayde." dedi Fırat. "Fırat elimden bu kadar gelir."dedi. Tedirginlikle "Fırat ya  bizi bulurlarsa" dedi.

Fırat'ın adımları durdu. Eliyle ayşenin yüzünü avuçları arasına almıştı. "Ayşem öyle birşey olmayacak. Hem bak araba az ötede ordan havalimanına gidecez ve hersey bitecek." demişti ve kosmaya tekrardan devam ettiler.

Arabaya varınca hemen bindiler ama camdan Azem ağa'nın geldiğini farkettiler hemde elindeki silahla.

"DURUN LAN!" diye kükremişti adeta ama Fırat durmadı arabayı hemen çalıştırdı ve havalimanına sürdü.

***

Havalimanına vardıklarında arabadan inmişler ve uçağın kalkacağı yere gidip uçağa binmişlerdi.

"Fırat ben hala çok korkarım , ya biri gelirse." dedi Ayşe. "5 dakika sonra kalkacak uçağımız , isteselerde gelemezler" dedi Fırat.

O sırada uçağın kalkacağı anons edildi. Bir süre sonra ise uçak havalanmaya başladı. Uçak pistinin ilerisinde kendilerine 'siz bittiniz' bakışı atan Azem ağayı gördüler.

İkisi de korkmuştu yalan yok Fıratta korkmuştu.

Fırat Ayşe'ye dönerek "yeni hayatımıza gidiyoruz , artık sonsuza kadar birlikte olacağız Ayşem" dedi ve sarıldı.

Ama bilmiyordu ki Azem ağa onları bırakmayacaktı...

***

Aradan yıllar geçmiş Fırat ve Ayşe iki çocuklarıyla çok mutlulardı.

Bir gün Ayşe hamile olduğunu düşündü , belirtiler hamile olduğunu gösteriyordu ama emin değildi. Fırat'a bu konudan bahsetmiş ve ikisi hastaneye gitme kararı almışlardı. Çocuklarına söyleyip evden çıkmışlardı. Hastaneye vardıklarında. Kendilerine yönlendirilen doktora gitmişlerdi.

"Tebrik ederim 2,5 haftalık hamilesiniz Ayşe hanım." dedi doktor. Ayşe ve Fıratın yüzlerinde gülümseme ve Fıratın coşkuyla "ALLAH BABA OLUYORUM" diye bağırması Ayşe'yi daha da mutlu etmişti bir evlat sahibi daha oluyordu. Çok mutlulardı...

Hastaneden çıkmışlar ve arabaya binip eve doğru yol almışlardı. Ayşe sevinçle Barkın'ı aramış ve "size bir sürprizimiz var ama eve gelince diyeceğiz" demişti.

Ayşe ve Fırat çok mutluydu.

Normal normal araba sürerken Fırat'ın yüzünden gülümseme hiç eksik olmamıştı.

Birazdan olacaklardan habersiz...

"Ayşem... Seni seviyorum." dedi Fırat, sanki hissetmiş gibi uzun uzun sevgisini dile getirmişti karısına.

"Bende... Bende seni çok seviyorum Fıratım." dedi Ayşe.

O an bir şey olmuştu...

KİMSESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin