yapamayız²

107 9 38
                                    

İlk bölümde Xiao, Karl'ın gönderisine bir yorum yapmıştı. He işte ben yine ani bir kararla değişikliğe gittim unutun onu OSNKSİSJSKKSJS. Levin o.

-

"Ne demek yapamayız?!"

"Bana bakın, size birbirimizi öldürmeye çalıştığımızı söyledim! Bu gayet yeterli bir sebep değil mi?!"

Karşımızda, bilgisayarın başında oturan adam artık dayanamamış ve sinirle ayağa kalkmıştı.

"Siz iki 18 yaşındaki geri zekâlı bana böyle bağıramazsınız. İlla ebeveynlerinizi mi arayayım?"

Genzo, benden önce davranarak konuşmuştu.

"Bakın, anlaşamıyoruz ve burası bir yurt. Huzur bozmamak için bizi ayırmak zorundasın."

Sınırları zorluyorduk ve görevli de artık gerçekten sinirleniyordu.

"Olmuyorsa olmuyor işte! Siz de birbirinize uyum sağlamaya çalışacaksınız!"

-

"Buna inanamıyorum!"

"Seninle 1 saat bile burada dayanamam... Geri zekâlı."

Dediği şeyle arkamı dönmüş ve ona bakmıştım.

"Dediğin şeyi yaptım ve buradan çıkmak için bir çaba gösterdim ama olmadı. Sen de şimdi sesini kes ve bu kadar ayrılmak istiyorsan siktir git."

Hiçbir şey dememiş, öylece donup kalmıştı. Yarım dakika sonra ağzı yavaşça açılmıştı.

"Çok cesaretlisin ama seni hâlâ öldürebilirim."

Beyinsiz egolunun tekiydi.

"Öyle mi? Denesene."

Sinirle üzerime doğru birkaç adım atmıştı. Yerimden ayrılmamış, beklemiştim ancak gelen zil sesiyle bana değil telefonuna dönmüştü.

"Efendim baba?"

Telefondan anlamadığım sesler geliyordu.

"İyi. Bana para gönder."

Bunu dedikten sonra telefonu yüzüne kapatmıştı, Genzo.

"Biraz daha saygılı olsan iyi olur."

Sinirle bana bakmıştı, resmen burnundan soluyordu.

"Benim aile ilişkilerime karışmaya hakkın yok."

"Senin de benim hayatıma karışmaya hakkın yok..."

O hiçbir şey demeyince, ben devam etmiştim. Hakkını ihlal eden bir şey yapmamıştım.

"Üstelik ben senin hayatına karışmadım. Sadece annen baban biraz terbiye verse iyi olurmuş. En azından böyle olmazdın."

Hiçbir şey dememiş ve odadan çıkmıştı.

-

Genzo'nun gitmesinin üzerinden saatler geçmişti. Saat 21.00 olmuştu ve ben sabahtan beri yalnızdım.

Şikayetçi değildim, kavga gürültü olmadan hayat daha güzeldi. Hiç gelmese de olurdu.

change families ✰ schneigenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin