Pislik:
Karl
Günaydın
Bugün
Öğlen
Buluşalım mı
Gerçek bir randevuya çıkmak istiyorumKarl:
NePislik:
Karl
CiddiyimKarl:
EfendimPislik:
Benden nefret ediyorsun değil miKarl:
Ne
HayırPislik:
Buluşmaya gelecek misinKarl:
Evet
Nerede buluşacağızPislik:
Buluşacağımız zaman yurda geleceğim
Beraber gideriz olur muKarl:
OLURGenzo:
?Karl:
Olur yani-
Başım dönüyordu. Küçücük odanın içinde yarım saattir volta atıyordum.
"Karl, neden regl döneminde sevgilisiyle buluşan ergenler gibi davranıyorsun?"
Yerimde donakaldığımda bir an dönüp yatağımda oturan Schester'ya baktım. Bir yanında Levin, diğer yanında Natureza oturuyordu. Pierre'i gelmesi için ikna etmeye çalışmıştım ancak yurtta bile kalmaması nedeniyle üşenerek gelmemişti.
"Genzo'yla sevgili değilim."
"Regl olmuş gibi davrandığını kabul ediyorsun yani."
Levin, aynı Pierre gibi konuşuyordu.
Natureza bizi dinlerken ayağa kalkıp dolabımı açtı. Onun ayağa kalkmasıyla ben direkt arkamda duran Genzo'nun yatağına oturdum. Gözleriyle o kadar dikkatli inceledi ki bütün kıyafetlere baktığına emindim.
En sonunda siyah geniş bir kumaş pantolon ve pembe bir hırka çıkararak bana gösterdi. Kafamı iki yana salladım.
"Genzo böyle giyinmemden hoşlanmıyor."
Natureza hiçbir şey demeden bana bakarken, onunla beraber diğerlerinin de beni süzdüğünü fark ettim. Rahatsız hissetmeme neden olmuştu.
Natureza üstüne gitmeden kıyafetleri yerine koydu. Gri, geniş bir pantolon ve lacivert boğazlı bir kazak çıkararak oturduğum yatağa bıraktı.
Kıyafetlerde göz gezdirdikten sonra onları odadan çıkarmak yerine banyoya gittim. Kıyafetleri giydikten sonra aynaya baktım. Saçımı taramama gerek olmadığını düşünerek aldığım tarağı geri bıraktım.
Odaya geldiğim an da bütün gözler bana döndü ve Natureza elindeki ayakkabıları yere bıraktı.
"Bunları ödünç alacağım Karl!"
Yerdeki siyah Converse'lerden bahseden Levin gülümsememe sebep olmuştu. Tabii her laflarında atıştıkları gibi yine atışmaya başlamışlardı Levin ve Schester.
Ayakkabılarımı giydiğim gibi tekrar yatağa oturdum. Şimdi yapmam gereken tek şey Genzo'nun aramasını beklemekti. Gözlerim Natureza'da dolaşırken tedirginliğimi gizleyemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
change families ✰ schneigen
Hayran KurguBirbirlerinden nefret eden eşcinsel Karl ve homofobik Genzo, üniversitede aynı yurtta kalırlar.