ayarlamak?⁸

44 7 64
                                    

4 kişi, beraber yurttan çıkmıştık. 4 kişiydik çünkü Natureza bizden çok daha önce çıkmıştı.

"İyi olacak mı dersiniz?"

Pierre'in sorusunu anlayan tek benmişim gibi duruyordu. Her şeyi berbat edip etmeyeceğimizi soruyordu.

"Natureza'nın arkasından iş çevirmek kötü..."

Pierre'e bakan gözlerimi yere indirmiştim.

"Ama belki sonuç güzel olur."

Bundan sonra kimse konuşmamıştı.

-

Toplam 5 ders işliyorduk. Her ders 40 dakikaydı ve 2. ders yeni bitmişti. İlk teneffüs dışarı çıkmak için yorgunduk ancak şimdi çıkıp birilerini aramamız gerekiyordu.

Diğerlerini de tutup zorla dışarı çıkartmıştım. Bahçede bulduğum ilk boş banka oturup onları da yanıma oturtmuştum. Ayrıca bank ön bahçenin tamamını gören bir konumdaydı.

Tabii, karşı bankı da en net şekilde görebiliyordu.

Santana'yı ve yanındaki başka bir kızı.

"Al işte. Kızın benim gibi saçları var. Bununla aldatmıştır."

Pierre, elini bacağına vurduktan sonra arkasına yaslanmıştı.

"Ya bir erkek ve kız konuşamaz mı? Durun hemen abartmayın."

Yani bu durumda olması pek normal olamayabilirdi ama ortamı yumuşatmaya çalışıyordum.

Biz onları izlemeye devam ederken, Santana cebinden telefonunu çıkarmıştı ve kulağına doğru götürmüştü. Yanındaki kızdan izin isteyerek kalkmış ve oradan uzaklaşmıştı.

Santana'nın kalkmasıyla beraber, ben de ayağa kalkmıştım ve Schester'nın elini anında bileğimde hissetmiştim.

"Nereye?"

"Santana'ya aşık şu kızla konuşmaya."

Kimse hiçbir şey dememişti ve ben de aynı şekilde hiçbir şey demeden dümdüz yürüyordum. Hayır sorun şuydu ki gidersem ne diyeceğimi de bilmiyordum ama bu kızın, Santana'ya aşık gibi baktığını değiştirmezdi.

"Selaam."

Banka oturduğum an da, telefonuna bakan kız bana dönmüştü.

"Selam."

Gülümsemesine karşılık elimi uzatmıştım.

"Karl."

Elimi sıkmış ve cevap vermişti.

"Lilli."

Ellerimizin ayrılmasıyla, direkt konuya girmiştim.

"Az önce burada oturan çocuktan mı hoşlanıyorsun?.. Carlos."

Gülmüş ve kafasını iki yana sallamıştı sarı saçlı kız.

"Hayır. Onun yanında takılan Genzo'dan hoşlanıyorum."

Ne?

Dediği şeyle donup kalmıştım. Genzo'dan? Hoşlanmak? Genzo gibi birinden?

change families ✰ schneigenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin